Miilia, Ihania kisuvauvoja!
Mymmelisti, Onnea synttärin johdosta! Meillä vietetään sekä mun, että pojan syntymäpäivää keskiviikkona. Tai no ei vietetä kyllä, mutta synttärit on kuitenkin

Lauantaina tulee mun miehen vanhemmat kylään kun haluavat juhlia meitä. Ihania kyllä ovat kun kohtelevat tota mun poikaa lähes kuin omaa lapsenlastaan <3 Saittepas mukavan nopeasti tuon ajan Naistenklinikalle! Jee! Miehelle tulee kyllä kiire eli nyt ei ole paljon varaa jännittää
Hileinen, Eipä olekaan tullut aikoihin käytyä Napolissa. Tosin me hyvin harvoin käydään missään ”ulkona” syömässä kun nuorimmaiselle ei ole ikinä mitään sopivaa eli tilaillaan pizzatkin sit vaan kotiin. Hallilan pizzeria on kanssa aika <3
Muurahainen, Josko tuo sinun tihku olisikin jotain muuta kuin ensioireita tädin vierailusta.. Tosin.. Mullakin alkaa usein noin, että ensin tulee hyvin vähän ja sit seuraavana päivänä tai jopa sitä seuraavana vasta alkaa kunnolla vuotamaan.
Enu, Pahoittelut tädin yllätyshyökkäyksestä!
Lucky, Pahoittelut km:sta! Sulla on kyllä hyvä asenne ollut siihen nähden millainen tilanne! Toivottavasti pian tärppää uudelleen! Niin ja ihana kuulla, että muutkin sekoilee oman ikänsä kanssa.. Mä en about ikinä tiedä minkä ikäinen olen, mutta onneksi mulla on toimiva laskukaava kun tuo esikoinen on mun synttärikaima eli lasken aina 19v+pojan ikä
Meritähti, Onneksi sinun kierto ei nyt venynyt tuon pidemmäksi. Meilläkin odoteltiin tuon toisen lapsen yrityksen aloitusta ns hyvään hetkeen ihan sen vuoksi, koska olin raskautunut ensimmäisen kerran ”vahingossa” eli oli odotettavissa mahdollisesti hyvinkin nopea raskautuminen. Vaan toisin kävi ja yritysaika venyi kahdeksi vuodeksi. Saa nähdä miten tämän kolmannen yrityksen kanssa käy..
BB, Toivottavasti pääsette tosiaan pian yrittämään! Mun pitäisi myös varata se kontrollipapa kun edellisessä (helmikuulla) oli jotain tulehdusmuutosta, mutta yritä nyt tässä sit varata aikaa kun kesä tulossa ja pitäis saada joku ilta-aika kun ei toi taida olla järin pätevä syy olla pois töistä.. Ehkä käyn vaan heinäkuussa ja varailen sit soittoajan lääkärille vasta elokuussa.. Tai sit yritän jo tähän kiertoon ehtiä sinne, että ehdin saada sen lääkärinkin ennen kesäsulkuja. Mut mä en kyllä anna tuon asian estää yrittämistä, koska mulla oli kierukka testin ottohetkellä ja kierukka poistettiin viikkoa myöhemmin jolloin gynen mukaan kaikki oli silmämääräisesti kunnossa..
LunaOdessa, Taitaa olla sulla vaan aikainen ovulaatio. En usko, että kaksoishormonitesti näyttäisi raskautta sen aiemmin kuin raskaustestikään. Ellei sit raskaustestinä ole joku herkkyydeltään 50 –luokkaa.
Nyytti, Aika yleisesti ovistesteissä on suosituksena, että testattaisiin klo 10-20 välillä, mut kyllähän osa testaa aamullakin. Sitä en tiedä onko kukaan saanut aamutesteihin ovisplussia kun en ole seurannut asiaa niin tarkasti. Itse juon paljon päivän aikana ja ei se pissakaan kovin vahvaa ole läheskään aina kun olen testannut, mutta sain sen ovisplussan kuitenkin. Jossain ohjeessa olikin vaan että vähennä juomista 2h ennen testin tekemistä mutta varsinaista pidättämistä ei ohjattu.. Toivottavasti nilkka lähtisi pian paranemaan!
Elyssei, Onnea Terolutien loppumisesta!

Toivottavasti nyt olo palautuu normaaliksi ja raskauskin tärppää piakkoin!
Kukka, Pahoittelut negasta! Teillä on kyllä ollut hurjan pitkä yritysaika.
Ninukki, Hyvä, että hajataitto löytyi, voi todellakin vaikuttaa ”tarkkaavaisuusongelmaankin”. Mulla on itselläni häiritsevästi hajataittoa ja sen vuoksi oikeastaan silmälasit. Tai no on näissä vähän miinustakin, mutta niin vähän, että ilman hajataittoa tuskin olisi mitään ongelmaa. Ja tuo hajataitto (ja ymmärtääkseni myös karsastus jos sellaista on) häiritsee sit eniten väsyneenä.. Niin ja mahdollisimman joustavat sangat kestää parhaiten kovassakin käsittelyssä. Ja ehkä kannattaa myös tarkistaa mitä vakuutus sanoo laseista
Nannu, Kyllähän se raskaus aika isolla todennäköisyydellä (etenkin herkällä testillä) näkyisi jo dpo 14, mutta toki jos ei halua pettyä siihen mahdolliseen negatestiin niin parempi ehkä odottaa siihen oletettujen menkkojen alkupäivään tai mielummin sitä seuraavaan eli testata vasta jos tätiä ei kuulu..
Ilpuri, Toivottavasti nuo olisi raskausoireita!
On. Mun melkein 24h omaa aikaa meni oikein mukavasti, mutta tänään oli kyllä tosi vaikeaa saada yhtään mitään aikaiseksi töissäkään :D Sellaista se velttoilu teettää! Tänään kp 9 eli voisi kai alkaa hiljalleen tikuttelemaan ovista. Edelliset kierrot on kyllä ollut yli 30 päivää eli eipä tässä mitään kiirettä vielä ole ja enpä usko, että se ovis pääsee huomaamatta menemään ohikaan kun tuskat oviksen aikaan on ollut aika kovia.