Raskaaksi 2015

Lumikello, vahvan ovisplussan sain tasan kaks viikkoa sitten. Yleensä näissä clomikierroissa on dpo13 alkanut menkat. Et eiköhän viimeistään huomenna hanat aukea...

Ihanaa kuulla susta Ilpuri! Varmasti tauko tehnyt hyvää ja josko se auttas plussaamaan kun ei kokoajan oo ajatukset tässä yhdessä asiassa. Hyvää hääpäivää <3

Ihanaa Mymmelisti!!!! Tuo aika menee hujauksessa :) Josko nyt asiat lähtis selviämään! <3

Miilia, Ihania kisuvauvoja!

Mymmelisti, Onnea synttärin johdosta! Meillä vietetään sekä mun, että pojan syntymäpäivää keskiviikkona. Tai no ei vietetä kyllä, mutta synttärit on kuitenkin ;) Lauantaina tulee mun miehen vanhemmat kylään kun haluavat juhlia meitä. Ihania kyllä ovat kun kohtelevat tota mun poikaa lähes kuin omaa lapsenlastaan <3 Saittepas mukavan nopeasti tuon ajan Naistenklinikalle! Jee! Miehelle tulee kyllä kiire eli nyt ei ole paljon varaa jännittää ;)

Hileinen, Eipä olekaan tullut aikoihin käytyä Napolissa. Tosin me hyvin harvoin käydään missään ”ulkona” syömässä kun nuorimmaiselle ei ole ikinä mitään sopivaa eli tilaillaan pizzatkin sit vaan kotiin. Hallilan pizzeria on kanssa aika <3 ;)

Muurahainen, Josko tuo sinun tihku olisikin jotain muuta kuin ensioireita tädin vierailusta.. Tosin.. Mullakin alkaa usein noin, että ensin tulee hyvin vähän ja sit seuraavana päivänä tai jopa sitä seuraavana vasta alkaa kunnolla vuotamaan.

Enu, Pahoittelut tädin yllätyshyökkäyksestä!

Lucky, Pahoittelut km:sta! Sulla on kyllä hyvä asenne ollut siihen nähden millainen tilanne! Toivottavasti pian tärppää uudelleen! Niin ja ihana kuulla, että muutkin sekoilee oman ikänsä kanssa.. Mä en about ikinä tiedä minkä ikäinen olen, mutta onneksi mulla on toimiva laskukaava kun tuo esikoinen on mun synttärikaima eli lasken aina 19v+pojan ikä ;)

Meritähti, Onneksi sinun kierto ei nyt venynyt tuon pidemmäksi. Meilläkin odoteltiin tuon toisen lapsen yrityksen aloitusta ns hyvään hetkeen ihan sen vuoksi, koska olin raskautunut ensimmäisen kerran ”vahingossa” eli oli odotettavissa mahdollisesti hyvinkin nopea raskautuminen. Vaan toisin kävi ja yritysaika venyi kahdeksi vuodeksi. Saa nähdä miten tämän kolmannen yrityksen kanssa käy..

BB, Toivottavasti pääsette tosiaan pian yrittämään! Mun pitäisi myös varata se kontrollipapa kun edellisessä (helmikuulla) oli jotain tulehdusmuutosta, mutta yritä nyt tässä sit varata aikaa kun kesä tulossa ja pitäis saada joku ilta-aika kun ei toi taida olla järin pätevä syy olla pois töistä.. Ehkä käyn vaan heinäkuussa ja varailen sit soittoajan lääkärille vasta elokuussa.. Tai sit yritän jo tähän kiertoon ehtiä sinne, että ehdin saada sen lääkärinkin ennen kesäsulkuja. Mut mä en kyllä anna tuon asian estää yrittämistä, koska mulla oli kierukka testin ottohetkellä ja kierukka poistettiin viikkoa myöhemmin jolloin gynen mukaan kaikki oli silmämääräisesti kunnossa..

LunaOdessa, Taitaa olla sulla vaan aikainen ovulaatio. En usko, että kaksoishormonitesti näyttäisi raskautta sen aiemmin kuin raskaustestikään. Ellei sit raskaustestinä ole joku herkkyydeltään 50 –luokkaa.

Nyytti, Aika yleisesti ovistesteissä on suosituksena, että testattaisiin klo 10-20 välillä, mut kyllähän osa testaa aamullakin. Sitä en tiedä onko kukaan saanut aamutesteihin ovisplussia kun en ole seurannut asiaa niin tarkasti. Itse juon paljon päivän aikana ja ei se pissakaan kovin vahvaa ole läheskään aina kun olen testannut, mutta sain sen ovisplussan kuitenkin. Jossain ohjeessa olikin vaan että vähennä juomista 2h ennen testin tekemistä mutta varsinaista pidättämistä ei ohjattu.. Toivottavasti nilkka lähtisi pian paranemaan!

Elyssei, Onnea Terolutien loppumisesta! ;) Toivottavasti nyt olo palautuu normaaliksi ja raskauskin tärppää piakkoin!

Kukka, Pahoittelut negasta! Teillä on kyllä ollut hurjan pitkä yritysaika.

Ninukki, Hyvä, että hajataitto löytyi, voi todellakin vaikuttaa ”tarkkaavaisuusongelmaankin”. Mulla on itselläni häiritsevästi hajataittoa ja sen vuoksi oikeastaan silmälasit. Tai no on näissä vähän miinustakin, mutta niin vähän, että ilman hajataittoa tuskin olisi mitään ongelmaa. Ja tuo hajataitto (ja ymmärtääkseni myös karsastus jos sellaista on) häiritsee sit eniten väsyneenä.. Niin ja mahdollisimman joustavat sangat kestää parhaiten kovassakin käsittelyssä. Ja ehkä kannattaa myös tarkistaa mitä vakuutus sanoo laseista ;)

Nannu, Kyllähän se raskaus aika isolla todennäköisyydellä (etenkin herkällä testillä) näkyisi jo dpo 14, mutta toki jos ei halua pettyä siihen mahdolliseen negatestiin niin parempi ehkä odottaa siihen oletettujen menkkojen alkupäivään tai mielummin sitä seuraavaan eli testata vasta jos tätiä ei kuulu..

Ilpuri, Toivottavasti nuo olisi raskausoireita!

On. Mun melkein 24h omaa aikaa meni oikein mukavasti, mutta tänään oli kyllä tosi vaikeaa saada yhtään mitään aikaiseksi töissäkään :D Sellaista se velttoilu teettää! Tänään kp 9 eli voisi kai alkaa hiljalleen tikuttelemaan ovista. Edelliset kierrot on kyllä ollut yli 30 päivää eli eipä tässä mitään kiirettä vielä ole ja enpä usko, että se ovis pääsee huomaamatta menemään ohikaan kun tuskat oviksen aikaan on ollut aika kovia.

Murkku, mullakin pieni toivo heräsi kun luin ettei sulla ookaan vielä menkat alkanu. :)

Nannu, testaa vaan jo huomenna, eiköhän siinä jo jotain näy. :)

Ilpuri, kiva kuulla sun kuulumisia ja ihanaa hääpäivää! :)

Mymmelisti, voi kun ihanaa että saitte ajan noin pian! <3

Täällä on iltavuoro saatu kunnialla loppuun. Täti on nyt päivän myöhässä, tulis vaan pian!

Lucky, suuret pahoittelut km :sad001 sulla on kuitenkin ihailtava asenne. Toivottavasti kroppa palautuu nopeasti ennalleen.

Murkku, vielä on toivoa :wink

kukka, pahoittelut :hug013

Mymmelisti, ihan mahtavaa että sait ajan noin pian! :) Oon iloinen sun puolesta!

Mariskan viivalle vahvistumista!

Muillekin isot tsempit ja plussatuulia! :Heartred

Aphrael, juuh mullakin siis jotain lieviä muutoksia 2 taso ja mitään ei näy siis epäilyttävää. Mut en oo silti uskaltanu lähtee viel tuumasta toimeen. Sain jo varattuu sen kontrolliajan se on tasan 2 vkn päästä 11.5 :S jännittää vaan ja pelottaa ettei ne muutokset oo hävinny mihinkään.. mut aattelin jutella lapsitoiveista kans samalla että mitä mieltä se on sitten siitä. Noooh ei auta ku toivoo että ohimenevä juttu.. lopetin tupakoinninkin ton takia ku alko pelottaa että syöpä on kuitenki kohta.

Mulla meni tässä kierros ovis ohi ku aloin testaa liia myöhään :D luteaali vaihe oli pidempi kun 14 pv?? :S

Nojoo mut ei pidä maalailla piruja seinille oon vaan tosi herkkä tommosille jutuille. :)

Tahtois oman pikkusen ja oman perheen rakkaan miehen kanssa. Eilen just kummipoikaa kävin kattoo ja oli kasvanu kauheesti ja oppinu puhumaanki jo ihan lauseita.. voi että <3

Nojoo toivotaan että ainaski murkku, lauruskaah ja nannu ymsyms. kaikki jännäilijät plussaa nyt!

Nyt nukkuhommiin !

Lucky, juu niin mäkin luulin, kun eilen vessassa kävin. Tuli siis pyyhkiessä vaaleanpunaista vv:tä, niin olin niin sata varma että siitä aukes hanat ja laitoin siteenkin. No eipä sitä sit tullutkaan eilen eikä tänään mitään, et huomenna sitten alkaa.

Ja ois se eilinen digi näyttänyt varmasti jos joku olisi mukaan tarttunut... Et elkäähän nyt...

Mymmelisti, mä kans ihan puulla päähän lyöty, kuinka nopeasti saatiin ensikäynti julkisen terveydenhuollon puolella. Perjantaina laitettu lähete ja seuraavana torstaina soittivat aikaa, josko päästäisiin jo kahden viikon kuluttua! :eek: Olin varautunut, että päästään varmaan vasta joskus elokuussa...

Mymmeli, mahtavaa kun saitte noin nopeasti jo ajan! :) nyt alkaa jännittämään jo lääkärinlausuntoja :)

Ilpuri, mukava kun palasit! Eipä mennyt kauaa miun ihmettelyistä, kun olitkin jo takas paikalla ;D
Hyvää hääpäivää teille! :) toivottavasti oireet viittaisivat plussaan ;)

En muista enää kuka kyseli gynestä, mut kyl mie ainki pääsin omalääkärille, vaikkei mitäön oireita ollut. Ihmettelivät toki miksi, koska ei ollut joukkoseulonta tms (enpä oo koskaan kutsuakaan tai mitään ilmotusta mistään moiseen saanut) mut kun sanoin ett tahdon jutella ehkäsystä ni sain ajan :D viimeksi olen käynyt n. 3v sitten.. Heh.. :D

Iiiks huomenna (jos mies muistaa ostaa...) pääsen hypistelemään jo testiä ja ylihuomenna tekemään, kunhan nyt se täti ei vaan tulis! :)

Nenna kp31/33(28-35) dpo15-17?? yk12

Olipa iloisia uutisia Mymmelisti! Näinhän se on, että pessimisti ei pety, kun et odotellut kutsua vielä aikoihin tulevaksi! Murkulla taitaa olla sama viisas asenne käytössä... ;)

Mulla on gynekäyntien kanssa sama taktiikka kuin Ilpurilla, vuosihuolto yksityisellä lähinnä negatiivisten kunnallisten kokemusten vuoksi.

Jäi mietityttämään tuo ovistestien käytön ajankohta. Mihin se perustuu, että pitää testata päiväsaikaan? Mulla on ollut käytössä vain yhtä merkkiä (Onni ovulaatiotesti apteekista) ja siinä suositellaan testausajankohdaksi ekaa aamuvirtsaa. Onkos se nyt sitten se syy, miksen ole saanut positiivista tulosta koskaan vaan vain pelkkiä hailuroita kun olen testannut aamuvirtsasta? Vai vaikuttaako vuorokaudenaika luteinisoivan hormonin määrään ollenkaan?

Huippua että saitte noin pian ajan Mymmelisti!!
Starling,no jo oli nopeaa teilläkin,ihana kuulla välillä näitä positiivisiakin juttuja kuukausien ja vuosien odottelun sijaan :)

Lucky,mahtiasenne sulla!

Gynestä,en mä oo käyny tarkistuksissa kun pakolliset raskauksien aikana ja jälkeen,eli en oo ikinä käyny noin niinku "muuten vaan"..papakin otettu joskus kauan kauan sitten.. Kuinkas usein se pitäiskään ottaa? Miten multa onkin jääny ihan unholaan tällaset!

Nukahin äsken miehen kainaloon sohvalle ja tajusin sit unen läpi et vauva huutaa,toivottavasti ei ollu huutanu kauaa!
Mieskin niin väsy etten kehnnu sitä hyväkskäyttää,mut jospa alottelis huomenna :)
Taidan alottaa tikuttelunkin huomenna ja kokeilen sitä aamupissaa nyt alkuunsa. Imetyksen takia juon paljon vettä pitkin päivää..tuntuu että tuo ipana roikkuu tissillä ihan vähän päästä.

Huomenta naiset! Tällainen pärähti ruutuun dpo14, eli tätiä on turha odotella :happy093

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    608.8 KB · Katsottu: 191
Nannulle onnittelut!!! :)

Soma, sama tunne! :( jaksamisia sinne!

On: kuten arvelinkin nyt ihan varmasti kp1. Että se siitä.

Nannu: Onnea!

Soma: Nyt saa v******aa! Mutta älä vielä hanskoja tiskiin heitä, vielä se suodaan! <3

Takaisin