lucky, Et edes mieti vaan vuodatat vaan tänne kaiken. Niinhän me muutkin tehdään

Ja ei tosiaan kannata aloittaa clomeja ainakaan ennen kuin tietää mitä siellä kohdussa tapahtuu ja on puhunut asiasta lääkärin kanssa. Jos nyt tuntuu, että vois olla taukokierron paikka niin ehkä se kannattaakin (tosin mieli ehtii muuttua monta kertaa jo ennen maanantaitakin varmasti).
Silv, Toi on kyllä inhottavaa kun hiiva iskee heti antibiootin aikaan..
Nyytti, toivottavasti jalka paranee pian!
Hileinen, Tervetuloa! Toivottavasti tästä kierrosta myös tärppää!
Esma, Toivottavasti vuoto on edelleen harmitonta ja saatte ultrassa lisää hyviä uutisia :)
On. Mulla on oikeasti tällä tietoa huomisesta alkaen reilu 24h ihan omaa aikaa. Siis aikaa ilman miestä ja lapsia! Hämmentävää! Tätä ei ole tapahtunut ainakaan 15 vuoteen. Tosin tilannetta hieman varjostaa se, että tuo nuorimmainen on valitellut tänään molempia korvia kun sunnuntaina todettiin vasemmassa tulehdus johon antibiootti menossa ja yskäkin on taas limaisempaa jne. Käytän aamupäivästä lääkärissä ja jos ei mitään korvatulehdusta kummempaa niin saa kyllä mennä anopille lääkkeitä syömään

No ok, jos tämä yö menee huutamiseksi niin sit mä unohdan oman aikani ja olen tuon nuorimmaisen kanssa.
Täti pakkasi kamppeensa eli ovista jäädään odottelemaan. Oletettavasti siihen on kuitenkin vielä ainakin viikko aikaa, oletettavasti lähemmäs kaksi viikkoa.