Raskaaksi 2015

Kele. Antibioottikuuri ollu nyt 3 pv ja eikö sieltä sit pukannu hiiva ://// hitto vie. Pakko olis toi kuurikin syödä et pääsee hammaslääkäriin :/

Iltaa, arvon naiset! Täällä uusi kuumeilija ilmottautuu joukkoonne. Olen taustalla foorumia seuraillut jo muutaman kuukauden, ja jäänyt kyllä jo totaalisen koukkuun! :) Meillä miehen kanssa yritystä nyt takana n. 9kk, ensimmäistä siis yritämme. Ekan ovisplussan onnistuin bongaamaan tänään - jee! Nyt sitten taas jännäillään.

Kivaa viikonloppua kaikille! :)

Huh, olipa taas vajaa 500 viestiä luettavana kun oli foorumitaukoa...

Lucky eivätkö terveydenhuollossa kommentoineet mitenkään tuota kuumeilua? Itse kun sain km:n niin käskivät seurailla ja ottaa yhteyttä heti jos kivut yltyvät liiaksi tai jos kuume nousee. Toivottavasti sun vuotosi ja oireesi ovat jotain ihan muuta ja saat jouluvauvan syliin!

Onnea plussanneille tasapuolisesti!!! :) Tarrasukkia kaikille tietenkin!

Ja lisää plussia, tuo vappulista oli tosi hyvä, harmi etten itse ehdi mukaan...

Valtavasti onnea kaikille plussanneille :) Täällä on ollut mahtava plussa-aalto :) Tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuisille. ❤️❤️❤️

Lucky paljon voimia sinne, toivottavasti maanantaina olisi hyviä uutisia. Älä vielä luovuta. <3 Mun on pakko sanoa, että olet todella vahva nainen kun kestät miestäsi noin paljon! Monesta ei olisi siihen, minä olisin varmaan jo ajat sitten luovuttanut tuollaisen miehen kanssa. Kukaan ei ansaitse kuulla oman miehen suusta ikäviä ja loukkaavia sanoja! Se että sinä stressaat ja itket eikä miehesi ole sun tukena niin mitä varten hän on sun mies!? Juuri silloin kun häntä tarvitset niin hän ei ole sun tukena, pitämässä susta huolta ja kertomassa että kaikki järjestyy. Sen sijaan hän syyttelee ja huutelee ikäviä asioita.. Olen pahoillani, jos sanoin jotain väärin, mutta mua vaan surettaa niin paljon sun tilanteesi. Koita pitää itsestäsi huolta. <3

On. Täällä on toistaiseksi kaikki sujunut ihan hyvin. Tosin viiden päivän ajan ollut ruskeaa vuotoa, mutta koska vuoto on ollut todella vähäistä eikä siihen liity kipuja niin toivon että on harmitonta. Nt-ultra olisi 6.5 ja sitä odottelen kovasti. <3

Plussatuulia jokaiselle ja toivottavasti vappuna mahdollisimman moni plussaa. ❤️❤️

Esma ja pikkukaksoset rv 11+2

Last edited by a moderator:
JEsma: juu sil on vääristynyt ajatus maailma. Tästä on keskusteltu terapia muodossa kans ja on luvannut opetella toisin mutta viikon se jakso ja sit unohtu ja palas entiseen. Juu mun tekis mieli ottaa kokonaan uusi suunta elämälle. Lähteä kouluun ja muualle ihan jonnekki uusiin tuuliin tai ees sinne ulkomaille käymään. Mutta en yksin ulkomaille halua. En muistakaan Millonka olisin missään käyny... jonku muun kuin ukon ja lapsen kans. Oon sitäkin ukon ja mun kaksin keskistä reissua ehdottanut mutta ei.. .mikä kumma siinä on tämän parisuhteen eteen panostaa ees vähän. Tuoki poika on nii takertunut isäänsä että Ei irti päästä ni siinäkin se kaksin keskinen aika menee iha harakoille. Aina joku tekosyy löytyy joka asiaan. Mäki alan keksiä tekosyitä... varmaan tuoki sen takia etäinen nyt ku ei saa seksiä ku vuoto Alko. Mä oon oikeesti tuolle tosi vihanneksia mut kun ei sanominen auta ni huutaakaan en enää jaksa eikä sekään mitään auta

On. Täällä taas ilta Itketty. Pahin oli tää ku joutuu käymään nukkumaan. Huomasin muuten nännin pihojen pienenneen.... eivät oo sellaset lautaset enää

Muokattu viimeksi:
Lumikello: eivät kommentoineet. Jos se hormooni nostaa tätä... en tiedä. .. ei oo ku 37. Mutta ei mulle yleensäkään nosta ees enempää kuumetta ja on nyttenki kipee olo.

lucky, Et edes mieti vaan vuodatat vaan tänne kaiken. Niinhän me muutkin tehdään ;) Ja ei tosiaan kannata aloittaa clomeja ainakaan ennen kuin tietää mitä siellä kohdussa tapahtuu ja on puhunut asiasta lääkärin kanssa. Jos nyt tuntuu, että vois olla taukokierron paikka niin ehkä se kannattaakin (tosin mieli ehtii muuttua monta kertaa jo ennen maanantaitakin varmasti).

Silv, Toi on kyllä inhottavaa kun hiiva iskee heti antibiootin aikaan..

Nyytti, toivottavasti jalka paranee pian!

Hileinen, Tervetuloa! Toivottavasti tästä kierrosta myös tärppää!

Esma, Toivottavasti vuoto on edelleen harmitonta ja saatte ultrassa lisää hyviä uutisia :)

On. Mulla on oikeasti tällä tietoa huomisesta alkaen reilu 24h ihan omaa aikaa. Siis aikaa ilman miestä ja lapsia! Hämmentävää! Tätä ei ole tapahtunut ainakaan 15 vuoteen. Tosin tilannetta hieman varjostaa se, että tuo nuorimmainen on valitellut tänään molempia korvia kun sunnuntaina todettiin vasemmassa tulehdus johon antibiootti menossa ja yskäkin on taas limaisempaa jne. Käytän aamupäivästä lääkärissä ja jos ei mitään korvatulehdusta kummempaa niin saa kyllä mennä anopille lääkkeitä syömään ;) No ok, jos tämä yö menee huutamiseksi niin sit mä unohdan oman aikani ja olen tuon nuorimmaisen kanssa.

Täti pakkasi kamppeensa eli ovista jäädään odottelemaan. Oletettavasti siihen on kuitenkin vielä ainakin viikko aikaa, oletettavasti lähemmäs kaksi viikkoa.

Aphrael, paranemisia sinne lapsille!
Tosi ikävää kun lapset on kipeenä ja etenkin korvatulehdus on todella ikävä :(
Miulla niitä nimittäin oli lapsena joka kesä useampi putkeen. Yksi kesäloma meni lähes kokonaan sohvalla maaten kun nosti vielä kuumeenkin kun oli 5 korvatulehdusta putkeen :(

Tervetuloa Hileinen! Ja pikaista plussaa! :)

Silv, voi hitsi ett nyt pisti kroppa ikävän :( Paranemista sinnekin toivottelen!
En muuten vielkään voi uskoa ett oot blondi :D

On; ajoittaisia heikkoja menkkajomoja, eli näinköhän se täti sieltä parin päivän päästä pyrähtää paikalle.. Tosin nyt on toisinaan todella runsas vv, tai siis pari-kolme kertaa päivässä lorahtaa ihan kunnolla. Normaalisti tulisi tasaiseen tahtiin kokoajan, eli näinköhän kuitenkin vappuna juhlin tampoonien kans kotisohvalla skumppalasin kera :D

Nenna kp28/33(28-35)

Huomenta, pissillä käyty, enkä tullut sillä reissulla yhtään viisaammaksi.

ImageUploadedByVau Foorumi1429936905.520510.jpg

Muurahainen dpo11

Aprahel, toivottavasti siel lapsi pysyis suht terveenä et pääsisit nauttimaan omasta ajasta ;) se on luxusta!!

Hileinen, tervetuloa ja toivottavasti vierailus tällä puolella on lyhyt! ;)

Silv, mäki olisin voinu löydä pääni vetoa, et oot tumna :D katoin sitä kuvaa sillon hetken ihmeissäni! Näin sitä vaan muodostaa ihmisistä mielikuvaa :D

Muurahainen, :( mut eikös dp11 oo vieläkin aika aikaseen testattu? ;) toivoa on niin kauan ku täti ei oo tullu kyläilee!

On. Kp 36/30(-65)
Womanlogi ennusti väärin, ei tullu eilen tätiä ;) mut eipä kyl vieläkään oo oloja mihinkään suuntaan eli taas varmaan pitkä kierto tulossa. En ymmärrä miks kroppa yht äkkii alkaa tällee sekoilee?!

Huomenta

Tervetuloa Hileinen :) olkoon visiittisi lyhyt , vaikka saahan tänne plussanneenakin jäädä ;)

Muurahainen, odottele rauhassa :) jospa pian saat selvät viivat niin ei tarvitse arvuutella !

Silv parane pian !! :) ja minäkin jotenkin ajattelin että sulla on tumma olkapäille asti ulottuvat hiukset !

Mä pissin aamulla vielä sen toisen pc:n :laughing002 ettei vaan jää kaappiin. Tuommonen onneton viivanpaikka siihen ilmestyi, siis sitä ei nää kun paljon tikkuja tiirailleet:laughing021
Mutta siis edelleen tätiä odotellessa, olisin niin onnellinen uudesta kierrosta !

Kaikkea hyvää ihanaisten lauantaihin !! Ootte mahtavia !!

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    753.5 KB · Katsottu: 184
Eipä tässä paljoa tartte odotella, täti tulee maanantaina... Melkein aina tullut dpo13, et jos joku mukana olisi, kyllä varmasti vahvempaa viivaa testit jo näyttäisi. :( no kattellaan...

Pahoittelut myös muille tyhmän testituloksen saaneille! :(

Mä kyllä nään noissa murkun ja mariskan testeissä jotain hailuraista! Mulla varmaan nyt ne viivalasit :D mutta toivotaan että vahvistuu! :)

Lucky voimia paljon ja tuehan maanantaina kertomaan mitä lääkäri sanoi! Mulla on sormet ja varpaat pystyssä että kaikki olis hyvin! <3

Tervetuloa mukaan Hileinen!

Murkku ja susanne, pahoittelut negoista! :sad001

Mariska, kyllä siinä ehkä joku haamun esiaste näkyy!

Mimmulla ollu vauhdikkaat unet!! :grin

Luckylle voimia ja iso halaus!

Napaa: Uuuuh enää tämä päivä töitä ja sitten 2 vapaata :) Mulla on nähtävästi uusi ihailija, eräs asiakas nimittäin. Hauska ja herttainen tyyppi, mutta kun olen varattu :grin Mulla menee aina ihan pasmat sekaisin, kun hän tulee asioimaan meidän liikkeeseen ja naama hellottaa punaisena. Tavallaan olen imarreltu, mutta on se vaan jotenkin noloa olla huomion kohteena :oops: Hän siis toi mulle töihin silloin muutama viikko sen sydän donitsin :grin Jos hän alkaa treffejä yms. ehdottelemaan niin sitten on vaan pakko sanoa suoraan miten asian laita on. Nyt tämä on lähinnä huvittavaa ja herttaista :grin

Huomenna voisi yhden pissitikun tuhlata, kun niitä kerta tuolla kaapissa on läjä taas :grin

Larissa kp 26/27-31, dpo 9

Larissa aika herttaista kyllä :D

Napaa. Iltavuoroon tänään ja makaan edelleen sängyssä :D kp25 /28-30 menossa. Eipä juuri mitään oloja. Rinnat hieman turvoksissa ja sukkapuikko tuikkasuja ajoittain. Ja sitä valkovuotoa aika paljon tulee.
Siinä kierrossa missä raskaus meni kesken testasin kp24 ja viiva oli haalea. Eilen ei antanut kuin puhtaan negan. Mutta oon edelleen sitä mieltä, että täti tulee tampooni huiskien kanssa vapuksi meille :D

Takaisin