Raskaaksi 2015

Enulle pahoittelut negasta, tehdäänkö lauantaina sitten positiiviset? :)

Mulla tosiaan tänään vasta dpo9. Viime kierrossa tällä päivällä olin testannut niillä paskatesteillä haamun joilla näköjään aina tulee haamu, joten en pysty aiempaan vertaamaan.

Mutta kattellaan lauantaina testiä uudestaan tod.näk. Täti ei oo silloin vielä kurvannut kylään. :)

Ja kiitos kaikille pahoitteluista, olisihan se ollu kivaa saada tohon kuvaan edes jotain tihrustettavaa teille :) mut katotaan sit lauantaina uudestaan. :)

Anskuselle onnittelut! :)

Kyllä näihin pc:n testeihinkin kuivuneena viivanpaikka tulee näkyviin.
ImageUploadedByVau Foorumi1429792719.967914.jpg

Pahoittelut murkku negasta, onneksi kuitenkin dpo:t vielä noin vähäiset ;) lauantaita siis odotellessa❤ :)

Enu, pahoittelut negasta myös sinne, toivottavasti siekin saat vielä toisen viivan testiin myöhemmin!❤ :)

Voisko täällä tarttua raskaus samalla lailla ku noi kaiken maailman tuhrut ja oireet? :D

Mie testaan vappuaattona, ihan vaan vapaapäivän kunniaksi, jos täti ei ehtii ennen paikalle :D silloin ois kp34. Nyt kp27/33(28-35) Viimekierrossa alkoi menkat öö niinku huomenna? :D mut nyt ei oo yhtään sellasta fiilistä. Ei tosin ollu kyl viimekskään, ku ne yllätti siellä mummolla miut :D
Testin käyn kyllä ostamassa sitten vasta keskiviikkona, jos ei täti oo kurvannu paikalle, ni ei oo houkutinta pissiä aiemmin tikkuun :)

Nenna kp27/33(28-35) dpo n.12 yk12

Ei tuu meille joulukuun vauvaa. Musta hyytymäinen vuoto alkoi pyyhkiessä ihan silleen niinku olis menkat alkamassa. Arvasin ettei siellä mitään elollista ole. Miten mun pitää toimia? Ja tuskin vuotaa sen papa näytteen otto kohta noin paljoo. Viikkoja olis ollu 6+

Anskunen onnea hyvistä ultrakuulumisista. :happy:

Murkku saman huomasin minäkin, että jonkinlaista viivanpaikkaa tulee myös nuihin testeihin. Lauantain testitreffit jouduin valitettavasti passaamaan, kun on tupa täynnä sukulaisia sillon, niin ei ihan onnistu. :p Pidän sormet ja varpaat ristissä, et siellä sillon viivaa pukkaa.

Onpa täällä nyt paljon tuhruttelijoita. Toivottavasti teillä kaikilla se meinaa sitä, että on kiinnittymiset käynnissä ja plussaatte sitten vapun korvilla. :joyful:

Lucky voi ei, jospa kuitenkin on vaan jotain harmitonta. Toivotaan parasta! :shy:

Takaisin