Raskaaksi 2015

Pahoittelut negasta murkku :(

Taikatuuli, voihan se olla, että sulla on ollut joku kiinnittymisyritys ja siksi oudot menkat! Pahoittelut silti ja toivotaan pikaista plussaa!!!

Anskunen, tule sitten heti kertomaan ultran kuulumiset! :)

Voi Myy! Miksi pitää tapahtua tuollaista sinulle :( Mutta on sulla mahtava asenne! Iso halaus!

Tyttötiikeri, kuulostaa hyvältä alulta tuo teidän keskustelu :)

Mami, minä ainakin jos ei menkat ehdi yllättää ;) ja Lukutoukka taisi olla testailemassa..?

Muokattu viimeksi:
Murkku pahoittelut negasta. Kyllä se siitä vielä plussaks muuttuu. :happy:

ON: Selvä nega tuli mullekin. Ei kyllä oikeastaan harmita ees niin paljoa, ku mitä luulin. Naureskelin vaan ittekseni, et kuinka hienosti sitä alkaa kehittämään kaiken maailman oireita tyhjästä näköjään.. :hilarious::grin
Tuohon testiin minkä tein, niin tuli sellanen hassu valkonen piste, mitä en oo ennen noissa testeissä tavannu. Katotaan saanko kuvankin laitettua. Kumma kun yleensä mulla on niin hyvät viivalasit, niin nyt en kyllä omassa testissä nähny yhtään mitään. :laughing021

enu kp28/31 dpo10

image.jpg
Niin se kuva unohtu.

Murkku, näkykö sulla viime kierrossa jo tässä vaiheessa jotain?

Tiikerille tsemppiä vaikeissa päätöksissä. Äänestän kanssa, että pois huonosta suhteesta, jos näkee, ettei siinä realistisesti oo toivoa paremmasta. Mutta hyvä, jos nyt vähän heräs!

Onpa teitä hoitsuja täällä!! Kohta on pula ku ootte kaikki mammalomalla ;)

Anskuselle tsemppiä ultraan tälläkin puolella!!

Enulla pahoillelut negasta :(

Liisu dpo 9 yk 10

Hei voiko olla että mulla oiskin ovis tulossa nyt lähipäivinä... Ihan ois sellanen olo..? Pitäiskö käydä hakemassa testipakketti.. Mut otanko noita samoja pc:n testejä vai rfsu:n testejä joihin oon saanu joskus kessällä ainakin selkeän plussan? Tai sit tää himokkuus uumoilee vaan sitä että menkat alkais.. Mut ei oo kyllä ennen ollu näin kovaa menkkajomoo kun nyt on ollu monta päivää.. Yleensä kyllä alkaa jo viikko ennen menkkoja mut nää tekee jo kipeetä...
Ja. Kun ne menkatei vaan ala.. Ja mitä sitä vois kotikonstein yrittää?? Mä rupeen jo turhautuun.. :/

Tyttötiikeri saisitkos miehes terapiaan jos menisitte sinne yhdessä eli vähän niinkuin pariterapiaa? Ja tosi hyvin oot jo avautunut miehelles! Jospa ne asiat siitä lähtis paranemaan <3

Taikatuuli pahoittelut tädistä :/ mut eikun peitto heilumaan ja tammivauvva tilaukseen ;)

Anskunen ultrakuulumisia odotellessa!! :)

Muurahainen ja enu pahoittelut negasta :( mutta voi olla että liian aikasin vaan testailitte ittehän sain negan 25/26-28 mut 28/26-28 tulikin jo plussa :)

Nuuhku kyllä alkaa olla kumma ettei tätiä näy eikä mitään?! :O jospa se plussa sieltä kuitenki pärähtäis! :)

Myy en ymmärrä miten noi ihanaa ihmistä koitellaan ihan liikaa! Miljoonia pitkiä halauksia <3

Pahoittelut myös Enulle negasta :( on se kyllä täälläkin huomattu miten helposti pystyy kehittelemään itselleen oireita :D taitaa pms-oireet olla aika helppo tulkata raskausoireiksi :D

Milloin Liisu meinasi testailla? ;)

Nuuhku, voihan olla että sun ovis on siirtynyt km takia! Muoks. Josko se täti olisikin nyt siellä! :D

napaa: Täällä mennään tuttua rataa, sillä ruskea tuhru is back. Kolotus alamahassa jatkuu ja tissit on niin kipeät, että tuntuu kuin ne olisi vereslihalla ihon alta :D Onneksi on se aika naistenpolille parin viikon päästä! Jos ei tammivauvaa saada niin helmivauvaan voisi olla paremmat mahikset uusin apukeinoin ;)

Larissa kp 24/27-31, dpo 7

Pahoittelut negoista jospa ne muuttuis vielä plussiks :)

Onnee ultraan anskuselle. :)

Tyttötiikeri, hyvä että saitte puhua. Tosin itse oon monesti huomannu että se kuuntelu ja ajattelumaailma saattaa olla sama mutta asiat ei muutu siitä huolimatta. Tai sit muuttuu jos on tahtoa :) toivotaan että selvitätte asianne :)

On. Jahash.. se ois kp 26/29 oletettavasti dpo13, tätiä vaan odottelen saapuvaksi niin saa ehkä jotain vihiä tuosta ovulaatiosta ja luteaalivaiheesta yms. Oli meillä kerran pupuilua ilman ehkäisyä (epätoivoinen kun olen) mut se oli viikko sitten ja ovis oli jo kaukana.

Mami: minäkin testailen vappuna, jollei täti tule sitä ennen :)

Nyt ei oo ollu ollenkaan sitä mahdotonta kuivuutta kun viime kierrossa oviksen jälkeen. :o hyvä vaan :)

Täällä siivoiltu eilisestä lähtien, pikkusen kerrallaan. Yölläkin kun tulin töistä niin mies puhisi rätti kädessä pitkin kämppää :D olis tehny mieli painaa vaan pää tyynyyn mut siivosimpa vessan siinä vielä viime töiksi... Lauantaina tulossa miehen kavereita meille, jos edes yrittäis saada kämppää vähän siistimpään kuntoon :D loput taidan jättää huomiselle kun on eka vapaa niin ei tarvii kello kaulassa mennä..

Silv kp 24/30-? Dpo 6 yk 10.

Ei sinne mitään menkkoja tuu Meritähti :wink

Plussatuulia Silv sun suuntaan! Ois mainiota, jos vaikka plussa pamahtaisi sinne yllärinä "pienistä prosenteista" huolimatta :grin

Kävin nyt siellä labrassa verikokeissa sitä parin viikon päässä olevaa naistenpolin aikaa varten. Ottivat 2 koetta, Anti-Müllerian hormonin (AMH) ja jonkun toisen, jonka nimeä en nyt muista. Pitää myöhemmin kyttäillä nuo Omakannasta :grin Toi AMH liittyy jotenkin munasarjojen toimintaan, vaihdevuosien "ennustamiseen" ja pco:n diagnosointiin. Mielenkiintoista!

Täällä alkoi ihan reippaasti se vuoto, kierto lyheni 32 päivästä 29 päivään. Hitto :(

No, palailen tänne sitten taas kun on jotain infottavaa, eli varmaan ovulaation aikoihin, jos sellasta bongaan. Nyt on aika masis fiilis, neljäs ja vika clomikierto ohi, että varmaan kesä mennään ilman niitä, ellei kierrot ihan sekoo. Ei viitti jatkuvasti yksityisellä ravata, syksyllä sit viimestään apuja sieltä.

Plussatuulia teille muille!! <3

Täällä kp19/28 aamulla ei tullut enää rusehtavaa valkovuotoa, nyt en oo varmistanut. Alamahassa outo tunne. Mietin et voisko olla kiinnittymistä, mutta netistä lueskelin niin ihmisillä tullut vaaleanpunaista ja verta tai rusehtavaa verta. Mulla taas valkkari rusehtavaa ennen menkkojen alkua niin siitä osasin kuvailla parhaiten ja nyt vaan mietin et alkaako mulla menkat vai mitä oikeen tapahtuu... jäis kierto vähän liian lyhkäseksi...

Kuulkaas NINUKKI ja LAURUSKA ei voi olla totta... Täällä eilen illalla ihan tosi vähän rusehtavaa vuotoa ja aamulla samoten, MUTTA nyt ei mitään!! Mitä hittoo tää on saanen kysyä :D :D todella hämärää! Taas yöllä valvottu menkkakipujen takia ja aamulla kaikki kivut hävis ihan ykskaks?? koopeet on joku 41 ehkä... Ja dpo 14. Kevät on sekottanu kyllä kierrotki :D

Takaisin