Raskaaksi 2015

Myylle isot tsempit <3

Onnea plussanneille!

Tosi ärsyttäviä tommoset testit jotka antaa herkästi viivanpaikkoja! Antaavat turhia toiveita.. :(

Pikasee omaa napaa.. Yövuoroputki alkaa tänään, hyvästi sosiaalinen elämä :D kp 31 tänään eikä mitään tuntemuksia.. Ja uskokaa tai älkää, yhtäkään testiä en oo tehny :D ehkä viikon päästä vois tehdä jos menkat ei oo alkanu.. Jospa tääkin on vaan pitkä kierto..

Voimia ihan hirmusesti sulle Myy :Heartred

Muuten käytin huvikseni tänään sen Rfsu:n testini ja iiiihan hailakan viivan antoi, ei juuri näkynyt edes väriä ja digissä tosiaan eilen se plussa. Jos en olis digiä tehny, viäkin olisin epävarma. Harmi kun digit on vaan niin kalliita :/

Johanna hienoa, että kaikki oli kunnossa. Nyt voit hyvillä mielin jatkaa odotusta. :happy:

Myy voi ei! Voiko olla totta, että sua nyt noin koetellaan.. Ihan epäreilua. :sad001 Toivottavasti nyt tällä kertaa kaikki saadaan kuntoon ettei sun sinne enää tarttis palata.

Murkku joko jänskättää huominen? Mihinkä aikaan meinasit jo testailla? :rolleyes:

Kyllä munkin puolesta kaikki jo raskautuneet saa täällä olla keskustelussa mukana. On kiva lukea kuulumisia ja elää ns. mukana raskauden eri vaiheissa. :shy:

ON: Mulla nyt jotenkin liikaa pyörii ajatukset päässä. Välillä tulee niin vahva tunne siitä, että tottakai sieltä plussa tulee.. :hilarious: Sit hetken päästä kuitenkin palaan takaisin maanpinnalle ja järkeilen ittelleni, että negahan se tulee olemaan. :sorry: Hiukan laidasta laitaan menee tän akan mietteet tänään. Huominen jännittää aikalailla, mut se voi osittain johtua Murkun testaamisesta. Enemmän uskon Murkun plussaan, ku omaani ja toivon todella, että sinne plussa pärähtää. :joyful:

enu kp27/31 dpo9

Onko kokemuksia kiinnittymisvuodosta? Nyt kp 29/32. Eilen otin vikan teron eli silloin kp 28. Samana päivänä oli myös ajoittain ilkeetä pistävää jomotusta alamahassa. Tänään on tullut vähän rusehtavaa vuotoa.

Vaikeen tästä tekee se että sain kontrollia tummemman viivan kp 19, ja silloin loppu ovistestit, joten en tiedä tarkkaan milloin ovis oikeesti oli. Mutta luultavasti noin 8-10 päivää sitten. ELI, johtuuko tää vuoto nyt teroista että ne helkutit sekottaa mun kiertoa, vai voiko olla kiinnittymisestä? Tuskin kukaan osaa vastata mut pakko oli avautua :( lämmöt on ollu pari päivää normaalia korkeemmat. Menkat pitäis alkaa vasta sunnuntaina.

ÄRSYTTÄÄ! :D miksei naisen kropassa ole jotain tiedostoa, jonka vois ladata koneelle ja kattoo missä vikaavikaavikaa.

Voi ihana Enu! Mulla ei sit taas ole yhtään sellainen tunne että sieltä mitään plussaa tulisi, mutta tuleepahan taas laskeuduttua maan pinnalle. :) mut toivotaan et molemmat huomenna haamuloita testiin saadaan! Itse varmaan testaan joskus ennen seiskaa? Pitää herätä vähän aiemmin et kerkee testirumban vetäsee ennen töitä. :)

Hups, tulikin nukuttua tunnin päikkärit... Hieman alkaa ihmetyttää tällä viikolla joka päivä nukkunut päikkärit, en oo varmaan kolmeen vuoteen nukkunut päikkäreitä... Ikä tekee tehtävänsä :D

Myylle paljon jaksamisia!!! *halaus*

Lunaodessa, näin jo silmissäni miten kätevä olisi vain usbi piuhalla kiinnittyä koneeseen ja tsekata tiedostot, hieman kätevää olisi! :D

Muokattu viimeksi:
LunaOdessa, mulla aikaisemmassa raskaudessa tuli kiinnittymisvuoto noin viikko oletetun oviksen jälkeen. Pari tippaa kirkasta verta paperiin vessassa käydessä, ei sen enempää. Rusehtava vuoto mulla liittynyt aina vain lähestyviin menkkoihin tai keskenmenoon, valitettavasti. :sad001

Tsemppiä loppukierron piinailijoille :) ja pahoittelut kaikille viime päivinä negan testanneille. :sad001

Hieno juttu Johanna että siellä kaikki hyvin!

Myylle hirmuisesti voimia ja tsemppiä! Todella kurjaa ettei vieläkään loppuneet noi sun koettelemukset...

Tää on sopivan anonyymi foorumi jossa voisin kysyä tämmöstä.
Oonko nyt ihan kauhea ihminen. Oon korviani myöten ihastunut, tai no "ihastunut" yhteen mieheen. Tilanne on siis se, että kyseisen henkilön kanssa mulla ei ikinä, ei ikinä tulis olemaan mitään säätöä, 100% varmuudella, meidän välillä ei ikinä tule tapahtumaan mitään. Mutta nää edes miestäni haluaisi vaihtaa häneen... Mut jotenkin, kun omassa suhteessa ei juurikaan ole sitä seksiä, tai muutakaan sellasta, arki kun on, niin aika vähän edes nähdään toisiamme mieheni kanssa. Niin sitten kun on joku joka flirttailee ja antaa huomiota ja joka kaiken huipuksi on hyvännäkönen ja sen pelkkä äänikin on jo niin seksikäs... Heh.... Onko tää nyt kauha synti? Oonko mä kauheen paha ihminen? Kun siis todellakin tiedän ettei tää mee tosta sanallisesti flirttailusta koskaan pidemmälle? Eikä tää henkilö edes tuu enää kovin pitkään olemaan läsnä.... No, en tiedä ymmärsin kukaan edes mut... oli pakko vaan saada avautua tästä jonnekin... Kiitos! :D

Myy, Voi ei! Toivottavasti tällä kertaa saavat sinut kuntoon! Voi jos olisit meidän sairaalassa niin voisin sua käydä piristämässä töiden lomassa :) Toimin lähipiirille aina "dealerina" ja vakivierailijana jos joku on sairaalassa kun siellä kuitenkin kaikki päiväni vietän ;)

LunaOdessa, Mä olen vastaavaa kaivannut lapsiin (erityisesti pikkulapsiin ja vauvoihin) jo kauan, mutta itseeni en ole vielä tajunnutkaan kaivata. Hyvä se kyllä olisi aikuisessakin.. Toimisi sitten vanhuuden tullenkin kun ei enää itse osaisi pitää huolta asioista niin läheiset voisi aina tarkistaa missä vika milloinkin. Ehdottomasti tätä asiaa pitäisi kehitellä!

Ja huomisen testailijoille ehdotan testaamista jo kuuden aikaan niin ehdin lukemaan tulokset täältä ennen töiden alkamista. Harmillista kun työaikana niin harvoin ehtii tänne vilkaisemaan ;)

On. Tänään kp 4 tms ja eilen ja tänään ollut vuorotellen muniksissa nippailuja. Onkohan mulla aina menkkojen aikaan tällaista :o En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota. Palasin tänään loman ja saikkuilujen jälkeen töihin ja sainkin takuta koko päivän päivitetyn softan kanssa. Ei olisi millään jaksanut opetella uutta kun aivot ollut narikassa 1,5 vkoa, mutta eipä siinä muu auttanut kun piti saada vastaanotto jotenkin pyörimään :D Onneksi tämä viikko kutistui näin lyhyeksi ja ensi viikollakin vain neljä päivää töitä.

Paljon voimia Myy! Sua koetellaan nyt aivan liikaa :(

LuneOdessa toivotaan että ois kiinnittymistä siellä!!!

Voi elämä Silv ja ninukki teidän juttuja!!! :D :D :D

Murkun testiä jännään huomenna ;)

Täällä on ollu kans tänään menkkamaista jomotusta, ajoittain kovaakin. Ja tullut beigeä valkovuotoa, mutta se ei oo mulle mitenkään outoa tässä vaiheessa kiertoa.

Larissa kp 23/27-31, dpo 6

Muokattu viimeksi:
Tyttötiikeri, ei se väärin oo :) mun mielestä. Arki turruttaa ja kyllähän se tuntuu hyvälle jos joku haluaa ja flirttaa ja saa olon halutuksi ja kauniiksi yms. Eri asia sitten tekeekö sille jotain. Pettämistä en hyväksy, jos mielessä sellainen (ei sillä että olisi) mutta aina ensin ero ja sitten seuraavaa matoa koukkuun eikä niin että monta puurokauhaa samassa sopassa. :D mut joo.. ootko sitte miettinyt miehen vaihtoa jos oma ei tuo tuollaista onnea mitä selkeästi kaipailet? :) ? :S (nimimerkillä. joskus niin tehnyt.)

Tyttötiikeri, et ole paha ihminen :) kevät tekee tepposensa. :) itse olen välillä sellainen riippuen vuodenajasta, että ihastun vaikka ja mihin. :D mutta olisi hyvä käydä oman miehen kanssa keskustelua ja kertoa mitä kaipaa suhteeseensa. Sinulla on oikeus siihen. Näin ainakin itse toimin kun huomaan että saan huomiota enemmän ulkopuolisilta miehiltä kuin omalta. Ja se puhuminen on auttanut. En tosin ole miehelleni kertonut siitä että joku ulkopuolinen flirttailisi kanssani, mutta sen olen kertonut mitä kaipaan ja se on ollut sellainen herättävä tilanne ja sitä flirttiä saan sitten omaltakin mieheltänikin. :)

Tyttötiikeri mun mielestä sun pitää tehdä just niin kun sä haluat! Minkä sitä kukaan voi ihastuksilleen! Ja jos oikeesti tuntuu että nykyinen suhde ei oo sitä mitä haluaa niin miks jäädä sit sellaseen jos voi saada parempaakin. Mutta kannattaa varmaan myös harkita tarkkaan ja punnita asiat :) mä en nyt yritä yllyttää mutta mistä sitä tietää mitä tää toinen tuo tullessan.. Tee kuitenkin niin mikä sulle on parhaaks! ;)

Voi morjes teidän piuhajutuille:D :D voi kun oliskin keksitty sellanen vehje ;D

Bb osaskin varmaan paremmin selittää asian..ja joo pettämistä mäkään en hyväksy.. Enkä sitä tarkoittanutkaan.. :D mut mä oon saanu sellasen kuvan sun nykyisestä suhteesta että ootte yrittäny puhua mut joku ei nyt täsmää? Oonko väärässä?

Voin sanoo että meilläkin on ollu tällänen hetki (tietenkin kun pitkään on oltu yhdessä) mut se menee ohi..

Pöh en mä osaa selittää :D

Takaisin