Raskaaksi 2015

onnea johanna mashaAllah, nautihan raskaudesta. :)

täällä minä kotiäitinä ja yritän saada tuulta purjeisiin oman unelman toteuttamiseksi. saapi nähä miten käy. ukko haaveilee jo seuraavasta vaikka ei ol menkatkaa alkan eikä ala varmaa ennen ku ens vuonna ku täysimetys päällä. alhamdulillah tytöllä terve ruokahalu :)

Onnea Johannalle ultrakuulumisista! Hienoa että kaikki hyvin :)

Muurahaisen huomista testausta täälläkin jännitetään! Oireet ainakin on niin lupaavia että toivottavasti pääset näyttämään lääkärille "ovuloimattomuutesi" :wink

Harmi täällä on muitakin joilla kierrot näyttävät venyvän ilman plussaa, ainakin Minni2, Nuuhku ja Meritähti90. Toivotaan jotain ratkaisua piakkoin!

Ja mahtavaa testien testailua teillä :bookworm: :grin Hyvä tietää että noissa OneStepeissä ainakin herkästi tulee se viivanpaikka. Itse sain juuri kotitestiltä tilaamani Sofin liuskatestit.

Muokattu viimeksi:
Jemberry ei tuo välttämättä plussa ole tuo kp 21. Itsellä siis oli myös viiva jota luulin plussaksi mutta digi oli nega. Siitä vuorokausi niin tuli oikea plussa. Digitestit on kalliita mutta itse käytän niitä juuri epäselvissä tilanteissa, muuten liuskoja :)

Tässä vielä se mun väärä plussa niin voit vaikka verrata

20150418_203441.jpg

Mulla kans one stepejä pari kipaletta, ja toiseen sain viivan paikan oviksen aikoihin siis ihan yhtä selkeen ku lauruskaah.. toinen taitaa vielä olla kaapissa.. ja se viivan paikka tuli mulle noin puol tuntii testin teon jälkeen. tilasin noi sillon kotitestit.fi:stä.

Tyhmä kännykkä sovellus hävitti mun tekstit!
Joten
Pahoittelut negan saanneille!
Mä en kans enää luota ollenkaan noihin kaikkista halvimpiin herkkiin testeihin.

Täällä kanssa yks, joka kuvitteli silvin tummatukkaiseksi! :D

On: väsyttää ja palelee, tahtois taas kammeta päiväunille, mutta se ei oo nyt mahdollista. Jänskättää huominen testaus, tosin tuskin siellä vielä mitään näkyy, sen verta aikaisin taas liikenteessä olen. :)

Johanna, Ihania ultrakuulumisia!

Mä en muista saaneeni yhteenkään one stepiin (raskauskeijulta) viivanpaikkoja. En näihin viime viikolla testattuihin enkä 4-5v sitten testattuihin. Herkkiä olleet kaikki.

Jemberry, Mä olen saanut ovisplussan kp 45 ja menkat tuli kp 60 eli piti varmaan paikkansa.

Ihania ultrauutisia Johanna!!! ❤️ :happy093

Ei minuukaan todellakaan haittaa, että te plussanneet höpöttelette meidän kanssa täällä! Ihana lueskella teidän kuulumisia ❤️

Anteeksi, en enää tiedä itkeäkö vai nauraa.... Arvatkaapa missä olen?
Mut lähetettiin taas isompaan sairaalaan ja täällä makoilen samassa huoneessa kuin reilu viikko sitten synnärin kupeessa. Aamulla taas edessä operaatio. :shifty:

Myy: ei oo todellista! Nyt voimahalaus sinulle! Tuo määrä kärsimystä olis riittänyt. paras Olis ollu jos ei ollenkaan!

Voi ei myy! Tsemppiä kamalasti sinne❤ niiden kovien kipujen aiheuttajastako siellä nyt olet? :(

Kyllä miun puolesta todellakin saatte plussanneet täällä pyöriä ja kertoa kuulumisianne! :)

Jee miulla enää tasan viikko lääkäriin!! :) toivottavasti saankin sieltä jotain apua, ja pääsisin viettämään hyvillä mielin taukokierrot :)

Takaisin