Raskaaksi 2015

Mullaki ollu noits testejä, mut en muista saaneeni ees viivanpaikkaa noihin.. Toisinku pariin rfsu:n liusatestiin sain. Ärsyttäviä tollaset! Mäki melkein lauruskana palauttaisin!

Onneks mul oli noita vaan 3kpl. Enää yks jäljellä ja sen jälkee hankin kyllä taas jotai iha muita testejä!

Esikoisen aikana käytin vaa apteekin puikkotestejä mut eipä niitä montaa joutunu tehdä. Nyt oon tyytyny liuskoihin ku tulis muuten pikkusen kalliiks tää touhu.

One Steppejä on muuten monella eri valmistajilla. ProMatris ja Aide nyt ainakin. Aidea mä en tykännyt käyttää, kun ne testit oli ihan tosi ohuita eikä niihin koskaan tullu plussaa :D Mutta en mä kyllä ole koskaan saanut haamuja tai viivanpaikkojakaan.

Kyllä mäkin Silvin tummaksi kuvittelin :)

No on kyllä melkosia testejä mut noista tosi herkistä testeistä löytyy paljon keskusteluita eikä niitä kyllä erityisesti ylistetä.. Päin vastoin.. Ja joo noi pc:n liuskat maksaa muistaakseni alle 3 euroo cittaris tai prismassa..

Ei näytä turhia viivanpaikkoja tulevan one stepin 25mlU herkkyyden testiin. Yhden tein pissillä ja toisen vedellä ja kummassakaan ei näy mitään, kuvassa korkeintaan joku varjo vedellä tehdyssä ;) Huomasin myös, että paljon enemmän noissa näyttää olevan väriainetta kuin muissa testeissä mitä olen kokeillut!

ImageUploadedByVau Foorumi1429687055.759256.jpg

Nennaa nam uunijuureksia :P mulla on lutis yleensäkki ollut sen 12-14pv ja mulla tais tarttua pikkuine matkaan että eiköhän sen luulis hyvinki riittävän ;) hyppäät vaan plussa-aallon kyytiin! :)

Darkmimosa jospa siellä tammojen astutus poikis tuloksia :)

Silv oon niin pahoillani mummos kuolemasta, voimia! Ihana kesätukka!!! :)

Sarina et oo kertonu tuommosta juttua! Aika hauska enneuni äitis ystävältä ;)

Bb siellä ollut rankka vuosi menetyksien takia, voimia!

Lissu mitäs tanssia harrastat? Itse latinoa aivan ihanaa <3 pienestä asti oon harrastanut tanssia bailatinoa, latinoa, show ja hiphop tanssia jne :)

Täällä on niin monella tulossa jännät paikat ja aivan älyttömän hyviä oireita! En malta odottaa että testailette :D

Ihanaa viikon alkua ihanaiset :)

mä oon saanu viivat sofin puikko että liuskaan, one step testiin, pc testiin ja muita en oo viel ehtiny kokeilee. ainut on se apteekin mihin ei tullu. Toho sofin puikko testiin tuli kyllä kunnon viivanpaikat kun se näkyi tosi kauaksi ja oli hiukan värillinen. Mies innostui jo kun löysi sen silloin :D

Mulla oli noita raskaustestejä mitä Silvillä ja Larissalla. Testasin malttamattomana Dpo 7 ja 9 selkeet negat, Dpo 13 hailura haamu mitä joutu tihrustamaan lukulaseilla et näki jottain, sit hieman tummempi viiva tuli vasta Dpo 16 ja apteekin testiin Dpo 18 tummat viivat. Vaikka ovat herkkiä ni itel meni aineki kauan enneku näin niil mittään :) Älkää luopuko toivosta,ja josepäilyttää ni malttakaa odottaa ainekin sinne Dpo 14 saakka enneku teette testin :)

Joo mä ostin muutamia kappaleita eri merkkisiä testejä kun ajattelin että jos noi toiset on parempia no ei olleet. :D mut jatkossa käytän vaan pc ku vaikka ne antoi viivanpaikan nii silti ne on iha hyvii ja sitte niitä apteekin omia. mietin myös onko ne clearbluen puikkotestit hyviä? Ei siis se digi.

Takaisin