Tyttötiikeri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Meritähti kyllä valitettavasti noihin halpisliuskoihin tuppaa tulemaan noita viivanpaikkoja, jotka saattaa olla tosi selkeästikin näkyvillä kuhan testi kuivuu...
Mut ainahan sitä voi toivoa parasta että se viiva lähtiskin tummumaan. Ite en luota noihin liuskoihin ollenkaan. Sillon ku esikoisesta plussasin niin puikkotestiin tuli selkeä haalea viiva, mut liuska anto ihan puhtaan negan. Tais olla vielä seuraavana aamunakin nega liuskatestissä vaikka puikolla sain ihan selkeän viivan..
Mutta onnea taas kaikille plussanneille! On kyllä ihanaa aina kun aalto lähtee liikkeelle. :)
Uusille valtavasti tervetuloa! Toivottavasti pysähdys tässä ketjussa jäisi lyhyeksi. :)
Piinailijoille pitkää pinnaa, koittakaa jaksaa!
Negan ja tädin kohdanneille voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon!
On. Täällä kp 18/28-34. Ovis viiva on vahvistamaan päin, toivon et ovis tosiaan olis siinä kp 20-21 paikkeilla, niinku se nyt on ollu edellisissä kierroissakin. Mut saattaa olla et jää hyödyntämättä kun ei taas miestä kiinnosta petipuuhat. Oon kyllä sille sanonut että mä en aio elää seksittömässä suhteessa... En mäkään sitä seksiä kaipaa päivittäin, mut mun mielestä kerta kuukaudessa on aivan liian vähän...
No tavallaan ei oo niin suuri maailmanloppu jos tää kierto nyt jäis väliin.
Pääsisinpähän ainakin yhden kaverin kanssa pitkästä pitkästä pitkästä aikaa radalle. ;D
Mut sit mietityttää se et jos nyt "luovutan" tässä kierrossa, niin miten saan ton ukon sit jatkossakaan kellistettyä.... no, pitää kattoa.
Mutta onnea taas kaikille plussanneille! On kyllä ihanaa aina kun aalto lähtee liikkeelle. :)
Uusille valtavasti tervetuloa! Toivottavasti pysähdys tässä ketjussa jäisi lyhyeksi. :)
Piinailijoille pitkää pinnaa, koittakaa jaksaa!
Negan ja tädin kohdanneille voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon!
On. Täällä kp 18/28-34. Ovis viiva on vahvistamaan päin, toivon et ovis tosiaan olis siinä kp 20-21 paikkeilla, niinku se nyt on ollu edellisissä kierroissakin. Mut saattaa olla et jää hyödyntämättä kun ei taas miestä kiinnosta petipuuhat. Oon kyllä sille sanonut että mä en aio elää seksittömässä suhteessa... En mäkään sitä seksiä kaipaa päivittäin, mut mun mielestä kerta kuukaudessa on aivan liian vähän...
No tavallaan ei oo niin suuri maailmanloppu jos tää kierto nyt jäis väliin.
Pääsisinpähän ainakin yhden kaverin kanssa pitkästä pitkästä pitkästä aikaa radalle. ;D
Mut sit mietityttää se et jos nyt "luovutan" tässä kierrossa, niin miten saan ton ukon sit jatkossakaan kellistettyä.... no, pitää kattoa.
Kuinka hyvin pystytte asiasta puhumaan? Toivottavasti nyt saatte asiat selvitettyä!