Raskaaksi 2015

Omaa napaa pikaisesti
Osastolla olen, eilen aloitettiin tyhjennys ja jouduin jäämään yöksi, kun ei cyto-tabletit toiminu. Supistukset oli jotain itikan pistoja. Tånään alko vuotaa, hCG tänään 74 eli laskenut on....
Mutta.... Ehkäisyreseptin kanssa kotiin... Myooma on sektioarven kohdalla, sitä pitää seurata ja antaa kohdun rauhoittua... Meijän vauvahaaveet siirtyy kesään. Itkenyt oon ja itken nyttenkin, kun tätä kirjoitan. :'(

Viipsukka: suuri halaus sinulle ja miehellesi menetyksestä. kun saatte luvan jatkaa yrirystä niin se tulee sitten heti piakkoin!

Viipsukka ihan valtavasti voimia <3 elä jää yksin vaan ota vastaan kaikki apu jota tarjotaan. Valtavasti halauksia

Viipsukka voi ei, syvimmät pahoittelut. :sad001 Ihan kamalaa, voimia teille. :Heartred

Maaritmarianne mukavaa reissua ja pitäkää hauskaa. :grin

Pisama, ovista bongailemaan ja sit piinailemaan!!

Viipsukka, eipä ollut kivoja uutisia :( Voimia sinne!

Maaritmarianne, ihanaa reissua!!!

Viipsukka; voimia! <3

mindiS; oon kattonu enemmän mitä suuhun pistän ja tarkkailen annoskokoja sekä ateriarytmiä työstän. Liikuntaa harrastan enemmän, tykkään juosta paljon mutta nyt oon ottanu mukaan lihaskuntojumpat. (Aivan käsittämätöntä kuinka noi yhdessä vaikuttaa ja paljon ;) ) Missään salilla en käy, kotona jumppaan kahvakuulan, painojen kanssa ja ihan omallakin painolla voi kaikkee kivaa tehdä :) mä teen 3-vuorotyötä niin haasteita löytyy ja tietysti lapsen ehdoilla mennään myös.. Tyttö on kyllä jo 5- vuotias että voi itsekseenkin leikkiä silloin kuin äiti jumppaa. ;) Mies myös kannustaa ja on tietysti miten työt sattuu olemaan. :) Mä oon ollu aina ite sellainen että jos ei viikossa lähde 5 kiloo niin meinaan aina luovuttaa.. Nyt oon sisäistänyt sen että hiljaa hyvä tulee :) ruoat ei oo mitään dieettejä koska tyttö katsoo aika tarkkaan mitä vanhemmat syö joten ihan normiruokaa. Töihin pystyn enemmän tekee esim. salaatteja yms. kevyempää. Karkkipäivä on kiva olla olemassa ;) itseni tuntuen en voi totaalisesti kieltäytyä herkuista koska sitten jossain vaiheessa tulee muuten aivan totaalinen repsahdus.. :D

Täällä siivottu ihan hikipäässä :D oli tuossa yövuoroja joten huomaa ettei silloin kämpässä tapahdu juuri mitään.. Ja koirien omistajana tää kevät on niiiin kivaa.. Koirankarvaa siellä, täällä ja tuolla.. :D

Kukka siis ihan huikeeta kun saat kaiken tuon sovitettua yhteen ja virtaa vaan riittää!!! :) joo, mäkin alussa kuvittelin että tuo 5 kiloa on tosi nopee tiputtaa mut ei se ookkaan! Se 2 kiloa lähti mut mun veli joka on etelässä pt:nä niin sano että luultavasti mulla on semmonen vaihe nyt että vasta ku mulle tulee lihasta ni se alkaa sit syömään tuota läskiä ku kerta mulla ei oo paljoo pudotettavaa. Tai jotenki noin se tais mennä. Päätinki sit etten käy puntarilla ku kerran kahdessa viikossa ja katon lähinnä miltä oma peilikuva näyttää. Maha kyl pömpöttää ku tätiä ei näy mut kädet on alkaa olla aika timminä jo :) ihana kun siellä on toinen joka on innostunut tekemään muutoksia kropalleen! Tsemppii, ja tosi hyvä vauhti sulla on ku mieheski on sen huomannu ja ihana ku se tuolleen kannustaa sua! :)

Ei vaan millään pysy tässä perässä! Ihan oon ulalla kaikesta!

Pisamalle nyt tsemppiä että inssi tuottaisi toivotun tuloksen!

Beislalle ihanaa matkaa, vaikka taidatkin olla siellä jo!

Samoin Luckylle onnea digin tuloksesta! Mindiskö se plussas myös? Onnea!
Ja Frejalle paaaaljon tsemppiä matkaan! Pian on nyytti sylissä!

Viipsukalle hirmuisesti voimia!

Kaikille tasapuolisesti tsemppiäonneavoimiajaksamista!

On. Kp 14/28-34, toissapäivänä oli oikealla munasarjojen kohdalla nippailua ja tänään aamulla tuli kunnon limoja reippaastikin! Ovistestin tein nyt iltapäivällä ja ihan puhdas nega. Odottelen ovista tulevaksi vasta kp 20 paikkeilla, vaikka noi limat kyllä vähän nyt hämää... ...vaikka tais kyllä olla ainakin jossain edellisistä kierroista myös näin, että n viikkoa ennen ovista tuli tollaset ihme limat... mutta seuraillaan.

Viipsukka voimia :( tiedän miten pahalta tuntuu kun joutuu huonojen uutisten takia odottamaan yritystä. Etenkin kun vauvakuume on hyvin kokonaisvaltainen tunnetila mitä ei voi selittää.. mutta vertaistukea löytyy ja täälläkin kaikki varmasti tukee <3

Maaritmarianne, toivotaan että on valemenkat tms. kun oli sitä viivantynkää siellä testissäkin :) tiedä vaikka yllättyisit vielä positiivisesti.

On. Hitto että on hankalaa kun sisko tässä tapasi uuden miehen eron jälkeen ja siis ovat nyt tapailleet tyyliin sen kuukauden päivät ja kuulemma eivät käytä mitään ehkäisyäkään koska siskoni on jo juu toki sen ikäinen että alkaisi olla jo kohdallaan silläkin lapsi.. ja tottakai oisin onnellinen täti, MUTTA kun hänen syy tähän ja kommentit on sitä luokkaa että "no en mä mitään voi raskaaksi tulla ja ei mulla oo mtn kuumetta mut no jos tulee niin tulkoon" ja tietää mun tilanteen tavallaan että oon jo pitkään odottanut ja sain huonoja uutisia / tms jarruja yritykseen... Ja tuntuu vaan niin suoraan sanottuna paskalta kun toinen ei liiemmin edes välitä ja itse ei muuta tahtoisikaan.. plaah elämä on epäreilua..

Tinttarillan mainitsema allergisoituminen kuukupista arveluttaa muakin. Mulla on jonkinsortin kumiallergia, mistä ei ihan selvyyteen oo päästy, että mikä se varsinainen aiheuttaja on. Epäilen, että joku lisäaine, ei kumi itsessään. Mutta siksi juuri on lähes mahdotonta tietää, mikä tuote tulee allergisoimaan. :confused: Eikä kyllä kauheesti huvittais häämatkalla testata, että allergisoiko kuukuppi. Toisaalta sen helppous houkuttaa... Saa nähdä kumpi painaa lopulta vaa'assa enemmän.
Toi alipaine juttu kuulosti myös erikoiselta. (Pitäiskö "imasta" alapää palloksi ja päräyttää kuppi perään! ...sit ainakin kävis se "kuppi perässä uivan leukaan" episodi... Nyt mäkin repeilen täällä huolella.) :hilarious:

BB mä niin tiedän ton tunteen! Meillä ollaan tosin ihan alussa, mutta kyllä se alkaa ärsyttämään, kun asioita oikein revitellään päin naamaa. Etenkin loppukierrosta sieppaa todella pahasti. :angry

Plussa-aaltoa on näemmä aloiteltu. :smiley-bounce016
Osanotot ja voimia vaikeuksia ja/tai tädin kohdanneille.

Kohta3, hah :D

Mä en tiedä mikä mulle sen punoituksen aiheutti, mutta gyne meinasi sitä alipainetta. Tiedä sitten jos olin jo silloin herkistynyt..

Otetaan lainaus ellit -sivustolta
"Kuukupin toiminta perustuu alipaineeseen. Kun kuppi laitetaan paikoilleen, sen sisäpuolelle muodostuu alipaine. Alipaine ja emättimen lihakset pitävät kupin paikoillaan. Kuppi poistetaan puristamalla kupin pohjaa, jolloin siihen pääsee ilmaa, kupin sisä- ja ulkopuolen välinen paine-ero tasaantuu ja kuppi irtoaa."

Mulla menkat alkaa aina sillon ku oon menos jonnekkin :D onneks kroppa ei tiennyt kun vasta menkkojen aikaa että ensi viikonloppuna menoa. Muuten varmaa ois pidentynyt sinne asti. Mä uskon kovasti että mielellä niitä voi siirtää siis kun mulla oli ennen poikaystävä toisessa kaupungissa ja nähtiin n. kerran kuukaudessa ja eriaikoihin kuukautta niin silti 8/10 kerrasta mulla alkoi menkat kun menin hänen luokse ja tää ihmetytti häntäkin :D ei ollu kivaa.. tai nyt kun ei oo ollu ehkäisyä niin aina kun oon tehny apteekin oman nega testin nii joko samana tai seuraavana päivänä alkanu menkat. Muilla testeillä ei tätä vaikutusta!

Takaisin