Raskaaksi 2015

Isot pahoittelut Viipsukka :'( kohta on onneksi jo toukokuu ja kesä ihan ovella!

Kukka, mahtavalta kuulostaa toi sun kuntoremppa! Teet sen juurikin järkevällä tavalla :) Vuorotyöläisenä ja koiran omistajana tiedän myös tuon kämpän siivon! :'D

Tyttötiikeri, mulla kans alkaa limat jo reilua viikkoa ennen ovista! Ja halut on kovimmat heti menkkojen jälkeen vaikka ovis on vasta kp 17-20 tienoilla. Ei voi ymmärtää tätä naisen kroppaa kyllä välillä :D

Bb, kyllä sun sisko saisi vähän enemmän ajatella sun tunteita etenkin jos tietää sun tilanteen!

Kuukupista ja sen alipaineesta: Alipaine (yhdessä emättimen lihasten kanssa) pitää kupin paikoillaan ja kuppia laittaessa painetta tasataan jotta se ei jää liian suureksi (päästetään siis ilmaa kuppiin). Mulle tuo pelkkä alipaine ei kyllä ole aiheuttanut mitään ongelmia. Mutta nykyään näyttää sille, että lähes mille tahansa materiaalille voi allergisoitua... Mulle Lunette on toiminut, kumista valmistettua kuppia en ostaisi.

Tinttarilla olikin ehtinyt asiaa myös kommentoida :)

Huh miten vauhdikas päivä töissä!!! Nyt kotiin, koiran lenkitys, ruokaa ja sitten yhden siiderin kanssa sohvalle :D

Larissa kp 19/27-31, dpo 2

Pikainen omanapailu kiireen keskeltä..
Kp.4 loppu tuhruttelukin sitten ihan kokonaan kp1 siis alko jo vähenemään tuhrutteluun.. mikäköhän on.. normaalisti sen 7-9pv kestää menkat mutta nyt vaan ton 4pv.. tänään iskeny ihan järkky huono olo, nännit on sika arat.. miten voi jo nyt muka olla? 0.o kp. 5/30(-44)

Mindis, Sullahan on siellä ihan selvä plussatesti käsissä! Onnea!

Maaritmarianne, Mä olin myös näkevinäni väriä sun "viivanpaikassa".

Viipsukka, Pahoittelut! Kurja tuo määrätty taukokin :( Toisaalta on tietysti hyväkin seurata tilannetta ettei sitten raskaana tulisi isoja ongelmia..

Pisama, Kivoja uutisia teillä inssissä! Toivottavasti nyt olisi se tärppikiertokin sitten!

Piti kyllä muillekin kommentoida, mutta enhän mä nyt enää mitään muista..

On. Täti on edelleen kateissa :o Olisinkohan laskenut dpo:t väärin kun uskoin oviksen olleen testiplussaa seuraavana päivänä kun oli taas ne kovat kivut. No jos ovis olisikin ollut vasta seuraavana päivänä niin tänään olisi dpo 14 eli täti kurvaisi paikalle huomenna. Samapa tuo.

Nyt on selkä ja kädet ihan hajalla. Käytiin siellä mökillä laittamassa paikkoja kuntoon. Anoppi tuli mukaan lapsenvahdiksi niin sain itsekin puuhata. Haravoin pihaa monta tuntia (ja tulipas siistiä!) ja lehtiä ym kuljetettiin lähemmäksi 50 täyttä kottikärryllistä. Kertonee jotain haravoidun alueen koosta ;) Mutta nyt on mökit pikaisesti "hiirisiivottu", piha-alueet siistitty, ulkokalusteet kanniskeltu paikoilleen, telttakatos (sellainen 4x10m) pystytetty, laituri laitettu paikalleen jne. Ja toki viritelty tulet ja syöty nuotiomakkaraa ym. Kiva päivä! Ja anoppi lupaili ensi viikonlopuksi mulle ihan omaa vapaailtaa ja yötä. Mies on siellä polttareissa, esikoinen isällään ja anoppi haluaisi tuon nuorimmaisen yökylään. Miten mä osaisin ollakaan yksin :o Olen viimeksi ollut ihan yksin illan ja yön yli 15v sitten eli ennen tuota esikoista :D

Tyttötiireki no kyllä mäkin tuon munasarjojen nippailun ja limojen perusteella oisin olettanut että sulla ois ollut ovis. Onpa kummallista. Mut jospa se ovisplussa sieltä tulee pian :)

Jasmi93 hahahah onpas sulla mielenkiintoiset kierrot ollut. Toiminut sun edellisessä suhteessa melkeinpä ehkäsynä :'D

Elyssei_ entä jos sulla nyt oli ne valemenkat? Pitäiskö sun tehä uus testi kun vuoto oli noin poikkeava ja sulla on noita oloja edelleen?

Aphrael jospa se täti ei löytäis tietä sinnekkään ;) wau! Siellähän on tehty kunnon hyötyliikuntaa kun on mökin pihaa noi ahkerasti laitettu kuntoon! Missäspäi teillä on mökki? Meiän suvulla ei ole mökkiä niin ihan kateeksi käy niitä keillä sellainen on :)

mindiS, Tuo mökki (tai no oikeastaan siellä on useampi mökki) on miehen suvun. Se on sellainen niemenkärki Lempäälässä eli sopivan lyhyen matkan päässä meiltä.Hirveän vähän siellä tulee kuitenkin käytyä. Oikeastaan vain yksi perhe viettää siellä enemmänkin aikaa ja muut käy vaan lähinnä juhannuksena. Juhannuksena tosin yöpyjiäkin on aina lähemmäs 40 eli me nuoremmat majoitutaan sitten telttoihin kun ei ne sisätilat riitä mitenkään sellaiselle porukalle. Sen lisäksi meidän perhe on nyt yrittänyt käydä yhden tai kaksi viikonloppua kesässä siellä nauttimassa. Juuri puhuttiinkin tänään kun meitä oli kolme siellä hommia tekemässä eli minä, mies ja miehen serkku et jos yritettäiskin tällä "nuorisoväellä" aloittaa sellainen perinne, että käytäis joka vuosi jonain tiettynä viikonloppuna laittamassa mökit kesäkuntoon. Mentäis lauantaina jo aamusta ja sit kun hommat on tehty niin vaihdettais vaihde vapaalle ja kotiuduttais sit seuraavana päivänä. Yleensä siis tuo vanhempi väki on noita hommia tehnyt, mutta johan niilläkin alkaa olemaan ikää kun kaikki ovat kohta 60v. Ja olis tosi kiva viettää yhdessä aikaa noiden serkusten kanssa. Heitä on siis tehty jokaiseen perheeseen aina yksi lapsi suunnilleen samaan aikaan, sit pidempi tauko ja seuraava sarja, taas tauko ja uusi sarja. Eli nyt on jokaisesta perheestä 30v+, 25v+ ja 20v+. Ja etenkin jokaisen ikäluokan edustajat on keskenään tosi hyviä kavereita ja muidenkin kanssa paljon tekemisissä.

Tulin omanapailemaan ja ilmoittamaan että meidän pieni poika syntyi eilen aamulla 17.4.2015 rv 30+6. Painoa pienellä miehellä on 1100g ja pituutta 37cm. Poika on reipas ja viettää ensi kuukautensa keskoskaapissa mutta alku näyttää todella lupaavalta :)

Ei voisi olla onnellisempi <3

Freya, Onnea pienestä pojasta! Ihana kuulla, että kaikki on olosuhteisiin nähden hyvin! Oletko itse hyvävointinen?

Freyja86 ihana kuulla sinusta ja että kaikki on mennyt hyvin. Kaikkea hyvää teille ja miljoonasti onnea pikku prinssistä <3 aphrael ehtikin jo kysymään että mitenkäs sinä voit?

Kukka: mies,lapsi ja koira ni lisäksi kuraa ja hiekkaa ja sellasta pölyä ihan sikana joka paikassa :)

Maaritmarianne: ei menkkoja?

Tyttötiikeri: plussaa plussaa!!!

Bb: itsellä kans tunteet heittää härän pyllyä miehen veljen vaimon ajatusten kans. Aina puhu miten hän ei koskaan halua omia lapsia. No hups ku niin sikiävää sorttia että esikoisen sai pillereistä huolimatta...no hyvä äiti siitä tuli ja rakastaa omaa lastaan. Nyt sit heti perään toinen ku edellinen just kohta täyttää vuoden... :) mutta ihanaa on että on lapsia. Tämä miehen veli on todella lapsi rakas kans kuten miehenikin. Mutta maailma on epäreilu ja se kai pitää vaan hyväksyä.

Tinttarilllan: en mäkään uskalla kuu kuppia hankkia. Vinyyli hanskoista, kortsuista, säilöntä aineista, ym. Tulee atoppiseen ihooni heti oireita ja kun tämä vaiva on tuolla alalerrassa ni en ees Viiti kokeilla. Ainoat siteet jotka käy ni on vuokkoset cotton. :D muista ärtynyt.

Ainiin se kuva :'D
3fd1c378e8cf855d40cf0e30ed1fcc3b

Lucky, niin se vaan välillä tuntuu epäreilulle mutta kaipa sitä pitää siitä huolimatta pysyttävä positiivisena :)

MindiS wuhuuu :)) sieltä se plussa vaan pärähti sunkii tikkuun !!! Onnee! :)

Aivan selvä plussa ei epäilystäkään! Onnea mindis!! :)
Etkös se sinä ollu joka niin vakuutteli, ettei tämä olis ollu teijän kierto ;)

Muokattu viimeksi:
Takaisin