Raskaaksi 2015

MindiS !!! Toi on kyllä selkein haamuviiva mitä oon nähny ! Toivotaan että seuraava testi on yhtä "virheellinen" ja saat odotella tätiä piiiiiitkääm saapuvaksi :)

Maaritmarianne, mä nään tossa sun testissä jotain kyllä toivottavasti vahvistuu vielä !! :)

Pahoittelut negoista !! Ja tädin tulemattomuudesta toivotaan ettei kierrot pitene !

On. Oon vähän hiljaiseloa pitänyt täällä, ei oo oikeen mitään sanottavaa ollut. Odottelen vaan kesäkuuta.. eilen tosin mentiin ilman ehkäsyä kun laskeskelin ns. Varmat päivät.. tosin en ehtinyt ovista tikuttaa tarkkaan mutta veikkailin tosiaan sen olleen kp 13-14 ainakin huipun ja nyt jo menossa kp 21/29 että luulis olevan ihan turvallista jyystää ilmankin. :D nojuu se siitä taustailen ja intoilen teidän puolesta täällä ja jospa pääsen itsekin intoilemaan vielä teidän kanssa.

Nuuhku pahoittelut negasta! :( mut toisaalta voihan se olla että sulla nousee hormonit tosi hitaasti? Koska tämä ettei ole oloja mihinkään suuntaan on kaikista turhauttavinta :/ mut mimmoselta se sun testi näytti? Ja jatkatte vaan samaan malliin toisistanne nauttimista koska luulis että sillon tärppäis kun ei liikaa stressaa :) hih ihana kun sulla noin tomera apulainen ollu siivouksessa! Saisko sitä tännekki imuroimaan karkkipalkalla? ;)

Aphrael pahoittelut negasta :(

Maaritmarianne munki silmiin näkyy viivaa tuossa. Onko sulla vielä testejä jos uuden teet myöhemmin? Ja ihanaa laivareissua, nauti! Tekis niin hyvää tuommonen pieni irtiotto arjesta :)

Larissa ihanahan sitä on talletella pitkin kiertoa ;) ja tää kierto on taatusti se teiän!! teillähän on kivasti kertynyt vuosia yhessä!

Meritähti90 pahoittelut negasta :(

Puhvis siellä vaan peitto heilumaan koko viikonlopun ajan ni ei ainakaan ovis mee vahingossakaan ohi ;)

Ja kiitos kaikille onnitteluista vaikka en itte vielä usko että tuo ois muuta ku viivanpaikka :D miehelle pistin tuon kuvan ni se pisti mulle että "ai sulla on tuommonen, mullapa on paula vanukas. Lälläslää" :DD tän siitä saa kun on 5vuotta nuorempi mies :'D

Kyllä siellä mindis ihan selkee viiva! Mutta testaa uudestaan niin saat itsellesi varmemman tunteen;)

Meritähti, pahoittelut negasta :/

On. Vähän vielä tiputellu vaaleenpunasta, eli menkat jatku hetken lisää? :) eilen myös tuli kramppi alavatsaan ja jouduin hetkeks kyykistymään ja sitten lähti pois.
1päivä ja 22h lääkäriin!!
ImageUploadedByVau Foorumi1429343653.870046.jpg

-Mymmelisti kp6/29 yk33

Kyllä näen väriviivaa sekä mindiksen että maaritmariannen testeissä! Toivon että vahvistuisi ;)

Täällä ei näy tätiä ja edelleen mahassa nippailee pitkin päivää ja alavatta niin turvoksissa, että eilen teki pahaa istua farkuilla. Aamulla kun heräsin niin meinasin pyörtyä pöntölle. Niiin toivon, että meidän "yritys" olisi jäänyt näihin kahteen kiertoon! Voi olla että kuvittelen oireita ja täti saapuu...

Kp 36/38

Äkkiä tuun huutaan että mindis tuohan on plussa! :)

Ja mun viivan paikka on ihan oikeesti viivan paikka ja huonolla kameralla en saa sitä kuvaan.. Mut se on just sellanen Painauma ei oo mitään väriä eikä mitään ja jo olisin raskaana tietäisin että testi olisi jo selkeä plussa joten :) ja lämmöt on tuppunut joten luultavasti huomenna alkaa menkat! No eipähän kierto ainakaanpitkittynyt... :)

MindiS toi mikään viivanpaikka ole, se on kunnon haamu!!! Varovaiset onnittelut!!! :)

Maaritmarianne, ihan ku tossa väriäkin näkisin, mutta en uskalla sanoa mitään, kun kyseessä on tuo testi joka antaa aina jotain outoja tuloksia. Odotellaan ja katsotaan miten käy :)

Mindis!!! Plussa tuo on eikä mikään viivanpaikka <3

Ja maaritmariannellakin näen punaista???

Teen kohta toisen ovistestin, katotaan joko on haalennu.. Ei sit talleteltu eilenkään kun mies jo nukku kun tulin :((

MindiS, kaksi viivaa siinä on!!! Laitahan vielä illan testistä kuva, mutta ei kai tässä epäilystä :)

Meritähti, höh negasta! Mutta kivaa iltaa!

Mymmelistillä lähenee lääkäri, ihanaa! Muistan kun siitä täällä puhuttiin ja siihen oli vielä ikuisuus!

Larissa, meilläkin tänään 4-vuotispäivä! Aika menee niin nopeesti! Ootte kyllä talletellu ahkerasti, tammivauva ois ihana!

Täällä oon taustaillut, kun yrittänyt saada ajatuksia muualle. Dpo 4, koko ens viikko pitää vielä piinailla. Nyt salille ja sit näkee kavereita, jes! Eilen käytiin jo Sinnessä syömässä ja juhlistamassa.

Mihin mun teksti katos :(

Larissa, juuri Lunettea käytin. Sehän siinä erikoista onkin, kun sen pitäisi olla turvallinen. Keitin sen niinkuin piti, joten huonosta hygieniastakaan ei ollut kyse. Pidin puolen vuoden tauon ja testasin uusiksi, sama kutina alkoi pian asettamisesta..

Gyne ei muutenkaan liputtanut sen puolesta. Aiheuttaa äkillisen alipaineen, kun sen asettaa. Olisinko käyttänyt sitä n. 3kk (ennen allergisoitumista), niin gyne totesi kohdunkaulan punoittavan jonkin verran. Testejä tehtiin, mitään ei löytynyt. Kun kuukuppi tuli puheeksi niin mietti sen aiheuttavan punoituksen.

Tämä siis minun kokemus, eikä tarkoita, että muille näin kävisi. kuukuppi oli kyllä mahtava tuote, sen aikaa minkä pystyin pitämään.

Maaritmarianne, musta tuo on kyllä vahvempi kuin ne viivanpaikat (joita siis itekin sain noilla testeillä aina). Käyppä ostamassa pc ja koita sillä. Itelläni nuo testit vaan haamuili ja haamuili, vaikka pitäis olla herkempiä. Pc:n viiva oli jo lähestulkoon leffatasoa, kun noihin vasta alkoi tulla "onkohan se tosiaan viiva" -viiva. :rolleyes:

Maaritmarianne: aika selkeä viivan paikka? Jos kuitenki menkat jäis tulematta.

Mindis: mut keskiviikkoon on pitkä aika. Onhan hormoonit kerenny nousta hyvinkin :)

Lucky: meillä on nyt tää kk menny vähä päin mäntyä.. Koko ajan jotain pientä riitaa ja semmosta... Melkein jo suunnittelin muuttavani vanhalle paikkakunnallekin mut toistaiseksi haluan saada tän toimiin...

Silv: eikä! No sehän selittää miehesi "väsymyksen". Toivottavasti saatte puhuttua ja sovittua asioita pian hyvässä hengessä. Kokemusta on.

Mindi2 siellä aika lupaavia oireita ;)

Nuuhku jos sitä tätiä ei vielä huomennakaan näy ni sit kyllä uutta testiä kehiin! :)

Liisu salilla onkin hyvä väsyttää ihtensä ni ei ehkä sit jaksa laskee tunteja ja päiviä siihen että päsee testaamaan ;) jospa siellä ois tärpänny!

Maaritmarianne kyllä mäkin suosittelen että teet uuden testin ku ihan niinku siinä ois jotain..

Takaisin