Raskaaksi 2015

Aphrael ja nuuhku: täällä on kans sellanen jolle tulee siivouspaniikki kun tietää että vieraat on tulossa. Pakko tuoksua puhdas koti ja hiekkaa eikä muutakaan saa olla missään... kaiken tavaran pitää olla tip top... nyt on hillinnyt vähän ja kodinhoitohuoneen annan olla sen näköinen että siellä on pesty pyykkiä... :D

Samoin pojan huone....

Nuuhku: jos kuitenki plussaat ä. Ei siinä auta kun odotella :D

Mindis! Nyt plussaamaan! Minä nään haamun :D

Azalea siis ehkä tuohon testiin on vahingossa vaan laitettu liikaa väriä ja siks siihen ilmesty tuommonen haaleetakin haaleempi haamu viivanpaikka :'D

Pah nyt kun katsoin tota testiä.. Niin enpä oo ennen pc:n testissä nähny niin selvää viivanpaikkaa kunnon painauma tätä edellisessä testissä olikin sit koko testipläntin matkalla yläreunassa painauma pilkkuja.. Mutta joo toivoa sopii että ne menkat alkaa viimestään maanantaina niin ei kierto pitkity.. Eiköhän sit ens kierossa plussata! :) tosin mua nyt alkaa jo ärsyttään koko homma.. Enkä tiiä että huvittaako enään koko homma.. Noh eiks se niin mee että kun ei stressaa. Niin paremmin tärppää :)

Nuuhku täällä kans saan ihmetellä tuota viivanpaikkaa! Meillä on nyt kyllä kierrot ihan sekasi ja testit viallisia :O

Nonniin eli otin kuvan kameralla ja siirsin sen toisella koneella sähköpostin kautta toiselle ja sit koska en jostain syystä koneella pääse avaamaan kuvaa niin liitin sen paint ohjelmaan ja otin siitä kuvan kännykällä. Kaikkee sitä nainen tekeekään yhen kuvan takia :'D pahoittelen siis edelleen kuvan erittäin huonoa laatua

Liitteet

• 1429338149715.jpg
    1429338149715.jpg
    72.1 KB · Katsottu: 233
Tinttarilla, minkä merkkinen sun kuppi oli? Lunette ainankin on silikonia eli sen ei pitäisi allergisoida. Kumisiakin on kai olemassa muilla merkeillä. Harmi, että sulle kävi noin :sorry:

Pahoittelut negasta nuuhku! :sorry: Nyt saisi sitten se täti tulla, jotta pääsisitte tekin tammivauvaa puuhaamaan! :wink

Aphrael, pahoittelut negasta myös sinne!

MindiS, en saa kuvasta kunnolla selvää, mutta näkyy joko varjo tai haamu... :woot:

Jatkan kommentointia bussissa :grin

Mindis mikä merkki toi on? Mulla oli saman näkönen ja aluks tuli tommonen ja n. 15 min niin oli kunnon viiva. Mulla se oli sofin, huonoin mitä tehnyt.

Huomasin vasta nyt uusimman kuvan ja siinä kyllä on jo hyvännäköinen viiva ;)!

Nopeesti kommaan tästä lenkiltä mut siis tuo testi on joku david pregnancy test. Ja teen illasta varmaan uuden ja katon että onko siinä toisessaki tuommonen viivanpaikka koska keskiviikkona tein saman testin ja se oli puhdas nega. Mut itteä epäilyttää niin paljon tuo haamuviiva että en vielä uskalla ottaa onnitteluja vastaan :D

Mindis, ei tuo mikään viivanpaikka ole vaan haamu! Varovaiset onnittelut! :)

Nuuhku, kuvaa vaaditaan! :D

Maaritmarianne mun silmiin näkyy kyllä haamu (viivassa on väriä) eikä mikään viivanpaikka! ;)

Töihin käy mun tie, sitten vapaalle pariksi päivää :) Joku kysyi meidän eiliseen vuosipäivänään liittyen, että kuinka paljon on yhteistä taivalta. 4 vuotta ollaan nyt oltu ja avoliitossa siitä suurin osa :) kyllä se vaan aika vierähtää hyvässä seurassa! Eilen talleteltiin vielä vaikka ovis oli ja meni jo. Tässä kierrossa on kyllä nyt oikeasti hyvät mahikset plussalle ;)

Larissa kp 29/27-31, dpo 2, yk 10

Mindis, onhan tuo nyt aika selkeä jo ;) vahvistumisia viivalle <3

Täällä kp29/30(-65) ja puhdas nega kuten ajattelinkin :) eli illalla voi huoletta siideriä ja viiniä ottaa, nam.

Plussaonnea kaikille <3

Mindis onnea! Kyllä siellä kaksi viivaa näkyy :grin

Pahoittelut negoista Maaritmarianne ja meritähti :sad001

Napaa. Täällä ovista odotellaan saapuvaksi, limat on kyllä lisääntyneet ja halut, mutta muita oireita odotellessa vielä. Tikuttelut menossa, mutta mitään vahvistumisia ei ole, ei tosin viime kierrollakaan onnistunut samaan kovin vahvaa viivaa.. Tuli eilen ostettua myös ensimmäinen äitiys-kirja :hilarious: Ostovimma taas suuri, mutta siskon 2kk vauva siitä eniten hyötyy kun kaikkea pientä kivaa vauvalle on hauska hankkkia, kun tietää että palautuvat sitten itselle kun oma nyytti on sylissä :grin

puhvis kp15/33(-42)

Takaisin