Raskaaksi 2015

Anskunen silloin 13+0!

Larissa jep ärsyttää. Neuvolassa sanottiin että varmaan venyttävät aikaa myöhemmälle kun ei haluta osallistua seuloihin..

Jotkuthan saa ovistestiin aina jonkunlaisen viivan ja kierron lopussa se on kuulemma jopa todennäköistä.

ImageUploadedByVau Foorumi1429283811.259568.jpg

Laitan tän vielä tänne mut tässä näkyy miltä täällä näytti ovistesti kun tein digin oisko ollu rv 4+4 :)

Pepe, voi harmi että lykkäävät vaan sen takia aikaa ettette osallistu seulontoihin. Toivottavasti saisit siirrettyä vielä aikaa pikkuisen aikasemmaksi! :)

Silv, luulis ainakin olevan sitten miehen kellistäminen helppoa kun on tukka kuosissa :wink

Harmony ehkä mä tuun moikkaamaan :) täällä oikeestaan paha oloa esiintyy enään jos syön jotain makeeta! Muuten olot hyvä mutta väsynyt. Eilen jo sängyssä 21 ja aamulla ei meinannut sängystä ylös päästä :D

Anskunen toivottavasti tosiaan vaihtavat. Mulla olis kuitenkin aikaisemmalla viikolla 2 päivänä menoa Jyväskylään niin ei viittis joka päivä ajella sinne asti.

Täällä taas, tädin ja tädin jälkeisten kiukuttelupäivien jälkeen (mystisen kolme päivää vuodon loppumisesta jolloin kaikki ärsyttää joko raivoon tai suunnatomaan itkuun niinkuin tälläkertaa). Niin paljon on tullut viestejä, ihan satoja että ei millään pysy perässä. Ja muistikin pätkii taas ja edelleen. Ainakin täytyy toivottaa luckylle isot tarrasukalliset plussaonnittelut. silville onnea kesähiuksista, itse myös pääsen parturiin 25. päivä, ihanaa. Pepellä harmi kun ultra menee niin pitkälle, toivottavasti saat siirrettyä. Kääk kun ei muista, täytyy siis vaan toivotella kaikille plussaonnea kierron vaiheesta riippumatta. :)
Lukutoukka kp 8/20-28 yk4

Miilia ihan huikee ovisplussa!!! onneks teillä noi hyvin kuitenki touhuilut ajottuu ;)

Junibea pahoittelut tädistä.

Terkku toivotaan että se kierto siitä tasaantuu ja teillä ois sit heti alku vuodesta oma nyytti siellä vieressä :)

Nennaa mukavaa leffailtaa teille ja nauttikaa :)

Lucky87 hirveetä kyllä kun koko aika saa jännittää; ekana jännätään että joko tultais raskaaksi ja sit jännätään että pieni pysyy matkassa loppuun asti. Kannattaahan sun käyä varhaisultrassa jos se helpottais sun oloa vähän ees :)

Nuuhku jos löydät jostai piristysruiskeen siivota ni voisit tännekki lainata sitä ruisketta ni sais kevät siivouksen tehtyä :) ja hyvää synttäripäivää teiä tytsylle!

Silv iha huippua että se tukka tuli vihdoin!! Ja eiköhä se mies mee niin pyörälle päästään sun uudesta tukasta että riisuu sut jo eteisessä ;)

Maaritmarianne munki pitää varmaan huomenna testata ellei täti kurvaa heti aamusta paikalle. Plussa tsempit! :)

Ninnu stand up on iha huippua!! Ketä meette kahtoo? Me käytiin viime kesänä kahtoo stand up finlandia keikkaa ja komediafestareilla täällä kuopiossa! Saa aina nauraa lihakset kipeiks :) ja jospa sulla on joku megasuper ovis!

Larissa paljon onnea vuosipäivänä! :) paljonkos on yhteistä taivalta eessä? Aivan ihanalta kuulostaa teiä illan suunnitelmat :)

Larissa : kiitos tiedosta! Jos tää paniikki ei tästä helpota ni sit varaan ajan sinne vaikka matkaa onki :)

PepeXXL : tuo cb digi kyl hämää mua. Tein nimittäin äsken raskaana 1-2 testin ja vissiin nyt 4+5. Mutta johtuuko siitä ettei hormoonit nouse niin nopeasti mulla?

Nyt sänky natisee ja pöydät nitisee! Villiä menoa ovistelijat!

Lucky eiköhän se oo aika yksilöllistä. Ja mulla ainekin oli aamuvirtsasta tehty testi :)

Junibea, Pahoittelut menkoista!

Lucky, Joo se on kyllä tottaa, ettei se varhaisultra muuta sitä todellisuutta jos kaikki ei olekaan hyvin. Paitsi tietysti sen verran, että asia selviää ehkä viikkoa tai kahta aiemmin. Mutta ymmärrän myös miksi ihmiset haluaa varhaisultraan. Itse en ole sellaisessa käynyt, koska esikoisen raskaus tajuttiin vasta liian myöhään varhaisultralle ja toisesta oli niin hirmuiset pahoinvoinnit heti alusta lähtien ettei tehnyt edes mieli varhaisultraan vaan keskityin mielummin makaamaan hiljaa paikoillani ;)

nennaa, Ihanaa leffailtaa!

nuuhku, Voi kun oliskin joku piristysruiske millä saisi siivousvauhdin päälle silloin kuin tarpeen.. Toisaalta.. synttärit ajaa kyllä hyvin sen asian, koska viimeistään pari tuntia ennen vieraiden saapumista iskee se paniikkisiivous ;)

Silv, Onnea uudesta tukasta ;)

Maaritmarianne, Ovulaatiotestit ihan yleisesti näyttää suurimmalla osalla viivoja ihan mihin aikaan kierrosta hyvänsä. Se hormoni jota nuo testit mittaa kun vaikuttaa pitkin kiertoa, mutta tasot ovat vain korkeimmillaan ovulaation aikaan. Kivaa leffailtaa teillekin!

ninukki, Sun oireilut kyllä kuulostaa siltä, että taitaa tosiaan olla ovis melko lähellä. Ja tervetuloa tänne meidän nurkille! Hauskaa standup-iltaa!

Larissa, Kuulostaa mukavalta tavalta viettää vuosipäivää! Nauttikaa! Me unohdettiin tänä vuonna koko kihlapäivä. Tajusin sen kaksi viikkoa kyseisen päivän jälkeen ja nauroin miehelle ja hän tajusi vasta silloin koko asian :D No mut sen takia on menty kihloihin karkauspäivänä ettei tarvi joka vuosi muistaa ;)

Pepe, Joo toi on totta, että silloin jos ei osallistu seuloihin niin voivat hyvin venyttää sitä ja venyttävätkin toki jos on paljon samoilla viikoilla olevia koska seulonnat vaan täytyy tehdä tietyillä viikoilla. Toivottavasti saisit vähän aikaistettua ultra-aikaa!

On. Onnistuin tänään sählämään ihan kunnolla. Olin nuoremman kanssa liikenteessä ja samalla kirjoittelin vanhemman lapsen isälle viestiä, että ostin lapselle synttärilahjaksi puhelimen (laitoin mallin tiedot ja kaikki) ja millaiset säännöt sen käyttöön tulee ja paljon muuta esikoista koskevaa asiaa. Kun sain viestin lähetettyä niin tajusin, että pistin sen pojalle itselleen :D Nooo.. Piti sit antaa synttärilahja pari viikkoa etuajassa kun enhän nyt enää voinut sitä pimittää :D
Ihmeen vähäisesti menkkatuntemuksia vielä vaikka huomenna pitäisi alkaa.. No mut ei tuo täti mua petä vaan kyllä se saapuu taas kunnon ryminällä ;) Varsinkin kun huomenna mennään laittamaan mökkiä kuntoon ja siellä ei ole kunnon vessaa (tai edes huussia) vaan sellainen kamala sähkövessa. Ja vesikin juoksee vaan jos sitä juosten kuljettaa järvestä.. No, itsehän lupasin miehelle, että lähdetään noita poikia auttamaan kun niitä polttarivalmisteluita tekevät.

Nyt olis työviikko purkissa <3 hirveesti menoa kyl viikonloppuna et ei täällä (taaskaan) ehdi hirveesti notkua.

Toivottavasti ne joilla on ovis käsillä nyy, ni on hyödyntämy tilaisuuden kunnolla ;) päästäis parin viikon päästä kattelee raskaustesteissä kahta viivaa ;)

Mä suosittelisim varhaisultraa. Esikoisen kanssa käytiin ku ei mulla ollu mitäö oireita, pelkästää kaks viivaa tikussa :D sit varhaisultran jälkee tietty alko kaikki oireet ;) mut sainpahan mielenrauhan silloin.

Onks monet testailemassa viikonloppuna?! Muistaakseni jotkut meni mun kanssa samoilla päivillä ;)

Ite pissin tikkuu huomenna vaikka ei siel mitää näy. Illalla pippalot niin ihan varmuudem vuoksi :)

Meritähti kp28/30(-65) oviksesta ei tietoa :D
Tää kierto salee menee taas pitkäks ku ei mitää tuntemuksia mihinkää suuntaa

Lucky muistelisin että täällä on joku sanonut että tuo digi näyttää viikot hedelmöittymisestä eikä kierron alusta. Eli silloinhan tuo tulos olisi ihan ajallaan. :) jos en pahasti väärin muistele.
Aphrael oi ei minne viesti karkasi, taisi poika olla kuitenkin mielissään. :D toivotaan kuitenkin että täti unohtaa sinne kurvata. ;)
Täällä joku puhui jotain siivous piristysruiskeesta, jos löydätte sen niin lähettäkää tänne myös! :D
Lukutoukka 8/20-28

Meritähti90 mulla kans tarkotus testailla huomenna ellei aamusta täti kurvaa paikalle, ois nimittäin kp 28/28 huomenna. Mitään tuntemuksia ei oo menkoista saati siitä että r-testi vois plussaa näyttää. Outoa :O

Ninukki no todellakin kannattaa! Stand up on niin huippua! :)

Pitäisköhän munkin sit testata huomenna ihan huvikseen ;) Tosin luulen, että se täti kurvaa paikalle jo niin aamusta ettei tarvi edes miettiä testaamista :D

Lukutoukka, Juu poika oli kyllä onnellinen lahjastaan kaikesta huolimatta. Hänellä on ollut viimeiset pari vuotta 19e hintainen puhelin jossa ei ole muita ominaisuuksia kuin puhelut, tekstiviestit ja herätyskello. Mulla meni hermot siihen, että sain 2-4 kertaa vuodessa ostaa uuden puhelimen hukkuneen/hajonneen puhelimen tilalle niin ostin tuollaisen ja sanoin, että jos osaa pitää huolta niin voi joskus saada taas paremman puhelimen. Nyt sai sitten n. 100e hintaisen Lumian niin olihan tuo innoissaan :) Kyseessä on siis tuollainen aavistuksen erityinen poika jolla mm tarkkaavaisuusongelmia ja sen verran huolimaton pakkaus, että esim kouluunlähtö vaatii aikuisen valvontaa (saattaa jättää ulko-oven auki lähteissään jne) eli huikea parannus entiseen se, että sama puhelin kestänyt noin kauan :)

Aphrael kp 32/32 dpo 14, yk 1

Takaisin