Raskaaksi 2015

Freyja, paljon tsemppiä sektioon ja paljon voimia pienelle ensimmäisiin päiviin ja viikkoihin! Ihan käsittämätöntä kyllä tosiaan että ensi viikolla oot jo äiti kun juurihan sä vasta plussasit :grin

Esmalle onnea tuplista!

Larissa, yleensähän alkuraskaudessa vastustuskyky laskee joten flunssa on helppo saada. Ainoo vaan kun se vie viimeisetkin voimat kun väsyttää muutenkin.

on. Täällä halailtu tänään pönttöä ensimmäistä kertaa. Flunssa senkun yltyy joten voitte vaan kuvitella että veto aivan pois. Jotenkuten yritän jaksaa tässä jotain kirjoitella. Ultraan enää 8 päivää! JEE!

Anskunen 7+1 :love017

Blääh, kirjoitin puhelimella pitkän viestin ja kommaukset monille, mutta sinne katosi bittiavaruuteen se teksti. :mad: No tuskin, mun kommentit olisi mitään erityisen tärkeitä olleet :grin

Miilia, ootpa aika anarkisti! :grin Ja ihana mammakisu, tui tui! :shy:

Lucky, ehkä miehelläsi kestää tottua ajatukseen? Ja varmaan ei uskalla/osaa iloita ihan alussa. En osaisi itsekään :grin Ja miehet vaan tarvii aikaa, ne on tommoisia möllejä! :grin

Junibea, kyllä siinä haamu näkyy!!! :woot:

Napaa: Kiireinen päivä töissä ja paskat fiilikset vaikean (suoraan sanoen tahallisen vittumaisen) asiakkaan takia. :shifty: :mad:Kummasti parani mielialat, kun avasin veronpalautuskirjeen! Tuntuu ihan kuin olisi voittanut lotossa, kun opiskelijana ei kummosia nuo palautukset ikinä olleet :grin Nyt ruokaa ja sohvalle makaamaan leffan pariin!

Ei vieläkään ole ollut sitä ovista, mutta toisaalta viime kierroissa se onkin ollut vasta kp 18-19. Mitenkähän saisin miehen innostumaan petihommista, kun hän tulee vasta myöhään kotiin... Pakko yrittää :grin

Larissa kp 16/27-31

Muokattu viimeksi:
Miilialla ihana kisumamma siellä :)

Lissu, meilläkin mies allerginen kissoille ja koirille ja silti otti meille kissapapan :D tosin nyt on vissiin siedättynyt tosi hyvin, ku ei enää naama helota punasena jos kissa käy sängyssä (kissa siis nukkuu yleensä mein päällä..) :)

Junibea, harmi kun et saanut nukutuksi :( tsemppiä tenttiin!
Toivottavasti muutaman päivän päästä näkyisi kunnon viivat jo siun testissä :)
Ja miusta on hyvä kun kerroit omatkin kokemuksesi keskosista, nyt ei enää ei pelota niin paljoa, kun teillä on kuitenkin lapset ottaneet kasvussa hyvin kiinni muut :)

Taas juttua riittäny :D oon lueskellu ja tykkäilly mut sen verta kiire töissä ja iltasin väsy ettei oo ehtiny kommentoida! Enkä edes muista kenelle kommentoida!

Tasaisesti kaikille tsemppiä oviksiin, piinapäiviin ja raskauksiin <3

Meritähti kp 26/30(-65)
Viikonloppuna olis pikku pippalot, mut tuskinpa sitä raskaana ollaan eli sidukka vois maistua ;) tiiä yhtää mihin tää kierto asettuu ku edellinen oli sen 65pv ja nyt en ehtiny mitää ovistestei säännöllisesti tekee.

Kamalasti taas tullu tekstiä tämän päivän aikana. Tää foorumi tökki pariin otteeseen mullakin, mutta luettua olen saanut kaiken. Nyt kun vaan muistais mitä piti kellekin kommentoida. :p

Ensinnäkin kiitokset kaikille, jotka vastaili mulle tuohon lähihoitaopintoihin liittyen. Nyt oon taas vähän viisaampi. :happy:

Freyja tsemppiä ensi viikkoon. On varmasti outoa, kun noin pian alkaa tapahtumaan. Kaikkea hyvää teille ja toivotaan, että pikkuinen ottaa hurjan kasvuspurtin sitten täällä ulkomaailmassa. :smug:

Miilialla oli ihana kissaneiti siellä, voi että mikä pallukka. :grin

junibea määkin siinä testissä jotain näin, oliko sitten viivanpaikka vai haamu. Toivotaan, että vahbvistuu. :joyful:

Nyt kyllä katkes ajatus. Täytyy jatkaa myöhemmin vielä muille kommentointia.

ON: Joko saa alkaa luettelemaan kuviteltuja oireita? Ei hyvää päivää miten uuno ihminen voi olla.. :laughing021 Mulla siis eilen alkoi kurkkukipu, joka tänään on hieman pahentunu. Kohdun seutuvilla sellanen jännä tunne, niinku joku sitä kuvaili mahallaan ku on, niin tuntuu hassulta. Ja siis mitään kiinnittymistähän ei oo vielä todellakaan voinu tapahtua, koska ovis ollu sunnuntai-maanantai akselilla. No joo, on tää naisena oleminen tosi kivaa.. o_O:hilarious:

enu kp20/31

Totesin et meillä on muutenkin ongelmia raskautua, niin minkä takia pitäis sit yht'äkkii olla yrittämättä. . Kun periaatteessa on lähes mahdottomuus et tärppäis ilman inssiä.. ja sitäpaitsi miehen siittiöitä ajatellen ja follien kokoa, niin kolme sieltä tuskin hedelmöittyis kuitenkaan..
Ärsyttää..

Joo täällä kans alkaa oireita tai "oireita" olemaan, mut näkyvimmät on varmaan tossa otsassa eli kaks aivan järjetöntä hormooni hirviöö, ekassa raskaudessa mun naama oli aivan hirvees kunnossa. Tänään viilsi vatsaa noin 10 kertaa ihan niin kivuliaasti et säpsähdin. Mul on ollut hyvin vähän noita luomu kiertoja viimeisten vuosien aikana et en osaa oikein sanoo mitkä liittyy menkkaoireisiin ja mitkä olis mahdollista raskauden merkkejä. Fiilikset menee laidasta laitaan, välillä tuntuu et on tärppi käyny, välil oon ihan varma et ei mitään. Te jotka ootte noita lämpöjä tsekkaillu niin millä ootte ja mistä? Ite oon käyttäny korvakuumemittaria ja sillä ainakin näytti selkeesti korkeempaaa aamulämpöö kun oli ovis ja nytkin on lämmöt näuttänyt sillä korkeempaa kuin normisti, mut voi olla et oon vaan ihan lande ja joku pyörittelee nyt päätään et voi voi ;P

Esma, tuplasti onnea! :)

Freyja, tsemppiä sektioon ja pienelle paljon enkeleitä ja tsemppiä molemmille!

Myylle, en muista oonko vielä sanonut mutta kovasti jaksamista! Kyllä se pieni sieltä vielä tulee.

Joku muukin oli kenelle piti kommentoida.. Plussatuulia ja onnea ovisplussista! :)

Mä odotan omaa ovista, en ostanu testejä tähänkään kiertoon.. Alkaisin stressaan vielä enemmän. Mutta toivottavasti siis tulee! :)

Ninjaana, lämmöt pitäis mitata suusta tai vaginasta että ois tarpeeks tarkat arvot. Ja mielellään samaan aikaan aamulla ennen sängystä nousua. :) Niin ja tohon tarkotukseen on olemassa omia mittareita mutta kai ihan normi mittareitakin voi käyttää.

Ninjaana, joissakin kierroissa kun lämpöjä mittailin niin ihan normi digimittarilla suusta. Lämmöthän kohoaa oviksen jälkeen ja pysyy korkealla kunnes laskevat juuri ennen menkkojen alkua (jos siis menkat alkaa). Kannattaa mitata lämpö heti kun silmät aukeaa ja ennen kuin lähtee liikkeelle sängystä, jotta arvot on vertailukelposia keskenään. Päivän aikana lämpö vaihtelee, joten päivän aikana mitatuista lämmöistä ei voi päätellä mitään. Mikäs kp siellä on? Ihan hyvin voi olla THE OIREITA :grin

muoks, Mami91 olikin ehtinyt jo vastailemaan :grin

Mun normilämpö siis 36,2, seuranta 4.3 lähtien, ovis oli ma ja ti aamuna 37,1, nyt lämmöt ollut siis 36,8, oli miten oli mutta mulla ainakin selkeet erot. Viimeks epäilin raskautta kun lämpö nous 36,9 ja plussa tuli, noh odotellaan maanantaihin asti...

Freyalle kovasti tsemppiä ja onnea matkaan <3

Lucky, halut sinne ! Kyllä se pian jo raskaudelta tuntuu ja näyttää ;) <3

Esmalle tupla onnittelut <3

Junibea ihan kun siellä joku haamuilis ! Vahvistumista sille :)

Plussatuulia kaikille !!! <3

Täällä kkm jälkeen testattu nega :) kohti uutta kiertoa siis, toivottavasti se alkaa ajallaan. Oikealta kyllä vihloo muniksen kohdalta ja haluja on vaikka koko kylälle :D mutta tuskin nyt ovista näillä kiertopäivillä kumminkaan. Ensi kiertoon sitten täysi panostus !

Mariska kkm jälkeen kp 22-28/30

Junibea, Mä testailen ehkä sunnuntaina jos täti myöhästyy meidän lauantain treffeiltä..

Freya, Hirmuisesti tsemppiä tulevaan! Mä olen aina miettinyt, että olisi hassua jos tietäisi etukäteen koska lapsi syntyy. Itsellä kun nuo ovat spontaanisti syntyneet niin ei ole osunut omalle kohdalle tuota tilannetta.

lucky, Mun mies sanoi mulle tuon nuoremman syntymän jälkeen, ettei tee enää ikinä lapsia mun kanssa kun olen niin kamala raskaana ;)

Larissa, Mäkin tykkäsin veronpalautusuutisistani vaikka onkin kolmanneksen vähemmän kuin edellisvuonna ;)

Mariska, Nyt kai voi onnitella negasta! :D

Takaisin