Raskaaksi 2015

MindiS , on meillä vielä kaikki järeämmät keinot käyttämättä, toivotaan, että lääkäri naistenklinikalta ehdottaa jotain, eikä vaan jätä meitä herran haltuun. Oon kuitenkin jo 35+, et senkin puoleen luulis saavan apua.

Kävin muuten lukemassa munasolujen luovutuksesta ja kauhukseni huomasin, että ei ole mulla mitään mahdollisuuksia sitä enää tehdä. Kääk!

MindiS: toivottavasti olis kuitenkin väärä hälytys... :rolleyes: Mutta ehkä tjottailukierrot menis vähemällä stressillä...

Meillä kans ainakin ens kuun ovis menee hukkaan... Ja vois kyllä mies repeillä jos kertoisin teiän pakasteluläpistä! :hilarious:
Kesäkuussa sittaas mä oon pienellä reissulla siskon kanssa mutta tossa laskeskelin että jos täti tulee suurin piirtein ajallaan niin mun pitäis ehtiä ennen ovista kotiin, toivotaan! :)

Nepa no kyllä luulis että teiät otetaan vakavasti siellä klinkkalla ja taatusti saatte sieltä apua! :)

Lissu kiitos, mutta en jotenki etes tähän kiertoon luottanut tai oli koko aika semmonen fiilis että ei nyt tärppää :) niinpä, ajateltiinkin että nyt nää pari kuukautta ollaan vaan ja tärppää jos tärppää. Oi ihana jos ehtisitte kesäkuussa talletella just oikeeseen aikaa :)

Täällä tulikin sitten nopeasti konkreettisia uutisia. Alkuviikosta on tiedossa sektio ja vauva syntyy siis rv 31+. Hieman jännittää mutta eiköhän kaikki mene hyvin :)

Mitään suurempaa hätää ei ole, mutta kun ei tuo pieni kasva masussa niin parempi kasvaa masun ulkopuolella. Jännittäviä aikoja siis edessäpäin. Yhtään osaa valmistautua siihen et ensi viikolla olen jo äiti :D

Esmalle onnea tuplista! Niitä onkin tänä vuonna tulossa monelle. :) Tulehan tuonne kaksosketjuihin löpisemään myös! (Laskettu aika 2015 alta löytyy)

Esma Onnea!! <3

On. Meillä ei tehdäkään inssiä tähän kiertoon, koska folleja oli lääkärin mielestä liikaa.. 18 mm, 16 mm ja 15 mm... puuhastelukieltokin saatiin.. mitä en todellakaan aio noudattaa.. Raskauden mahdollisuus kun on jo olemassa kun ollaan tähän asti puuhasteltu, niin ei ees jäätäis kiinni. Tämän lääkärin mielestä jo kaksoisraskaus olisi mun tulppa-alttiuden kanssa riski.. pyh sanon minä.. Meillä puuhastelut siis jatkuu ainakin ovikseen asti.. pitihän sit käydä ovistestejä ostamassa tähänkin kiertoon ;) liitän tän päiväsestä kuvan. Jos tästä kierrosta ei raskaus ala, niin päästään ivf jonoon.. eli näillä näkymin ivf - hoidot alkais loka-marraskuussa.. ( aletaanpas pistämään rahaa säästöön ivf- hoitoihin.. lääkkeet kun kuitenkin maksaa ja paljon..)
Miilia_ Kp 10/27, yk ~ 33

Muoks. Ovislimoja on ollut jo maanantaista lähtien. .

Liitteet

• 1429095000061.jpg
    1429095000061.jpg
    28.6 KB · Katsottu: 175
Esmalle tupla onnea! :)

Joku oli plussanut onnea! :)

Lucky mikä tilanne?

Ohhoh freyja. Huisia toivotaan että kaikki menee hyvin pieni voi hyvin! Ja on se varmaan aika uskomatonta kuulla että sustahan tulee äiti viikon päästä! Paljon tsemppiä sinne :)

Mindis oishan se ihanaa jos tuliskin se plussa:) mut nooh..

On. Olihan se pakko ottaa kauppareisulla paketti pc:n liuskoja kainaloon.. Ja nyt polttelee toinen käyttää mutta ehkä vasta aamulla... Ei oo alkanu menkat ainakaan vielä.. Ja mä kun niin sanoin että en testaa ennen lauantaita :D

Freyjalle paljon tsemppiä sektioon! Varmasti jännittää kun tietää että se tapahtuu jo noin pian. :happy:

Miilia, pahoittelut ettei inssiä voitu tehdä tässä kierrossa! Se on kyllä aika hurjaa kuinka paljon noi hoidot maksaa...

Nuuhku: toivottavasti täti pysyykin poissa, plussatuulia sinne! :)

Onnea Esma tuplista! <3

Nauran täällä niin paljon teidän kotipakastuspohdintoja :D :D :D

Freyjalle isot tsempit sektioon!

Tämmöinen pikakommaus vaan :D

Esma, onnea tuplista!❤ aika hauskan LAn saitte :)

Tervetuloa uusille ja pikaisia plussia! :)

Eikä noita pakastusjuttuja hahah :D :D

Freyja, iiks kui äkkiä sie ootkaan äiti! Tsemppiä kovasti sektioon :)

Miilia, ikävä kun ei tässä kierrossa ollutkaan inssiä :( toivottavasti ette joudu kalliimpiin hoitoihin, vaan plussaisit aiemmin :)

Plussatuulia kaikille!❤

Olipahan taas paljon luettavaa, kun tää sivusto ei oikein oo toiminu miulla pariin päivään :( näytti vaan joitain muutaman tunnin takaisia viestejä ja sit en päässy enää ollenkaan (ehkä joku huoltokatko sivustolla?) ja sitten tulla tupsahtikin useampi sivu luettavaa :D

Toivottavasti se lääkäri ottaa miut tosissaan sitten kuun lopussa kun menen, ja päästäisiin tutkimuksiin nopeammin (vaikka jo taukokierroilla :) )
Paitsi ett nyt on kyllä ihan sellanen fiilis ettei oo tärpänny, joten taidan aloittaa nyt jo noiden lääkkeiden syömisen... Alkaa nimittäin olot oleen sellaset ett on pakko :(
Kamalia menkkakramppeja aina välillä, vaikka kp vasta ööö ehkä 19/33(28-35)..

Hurjasti onnea plussanneille Lucky, MrsH ja Kattipakana! Nyt vaan muut piinailijat hypätkää kyytiin! :)
Esmalle Paljon onnea tuplista ja tsemppia odotusaikaan!

Nuuhky ja Mindis tsempit hakuun, toivottavasti pääsette kouluun!
Täällä myös yksi valmis sairaanhoitaja :)

Aphrael pikaista paranemista tytölle ja sulle!

Myylle tsempit ja lämpimiä ajatuksia. Toivotaan, että vaikka kokemus ei ollut kiva niin ole nyt vahvempi ihminen! Toivottavasti saatte pian oman nyytin kunhan pääsette taas yrittämään.

Taikatuulelle ja maaritmariannelle pahoittelut negasta, ehkä sieltä vielä kuitenkin tulee plussa! Tsemppiä piinaan!

Murkulle, nannukke, Liisulle, Junibealle ja Mindikselle ja jos oli vielä muita niin tsempit piinaan ja isosti plussa tuulia!

Lumella oli ihana hauvavauva! Niin suloinen <3

Nyytti ja Beisla oikein rentouttavaa lomaa! Nauttikaa :) Myös Kohta3 nauti lomasta kunhan se alkaa!

Mindi2, Kingisuu, Ninjaana ja Gnome Tervetuloa ja pikaista plussaa kaikille!

On: Huh, oon jääny viikonloppuna lukemisessa pahasti jälkeen, joten yritin nyt lueskella! Piti kommentoida useammalle, mutta en muista enää kaikkea :D
Täällä oltu taustalla kun oon ollu tiiviisti töissä ja on ollu kiireitä. Kierron vaihe myös sen verran tylsä, että siitä ei ole mitään kerrottavaa :). Oon yrittänyt kuitenkin tykkäillä teidän kirjotuksista.
Täällä täti pakkas eilen kamansa ja häipyi, jospa tänään sitten päästäisiin korkkaamaan kierto kunhan iltavuorosta kotiudun :D. Mun lonkka vaan vihottelee pahemman kerran, kävin juoksemassa toissapäivänä 17km lenkin ja se ei oikeen tykännyt! Mutta en anna sen häiritä kierron aloitusta. Ovista aattelin ensviikon alkupuolella aloittaa tikuttelemaan :)

Hipsutin Kp 6/29 (28-33)

Tuplaonnea Esmalle. :Heartred Minäki tahon tuplat :grin

Omaan napaan kuuluu vaan kipuja lisää =( munasarjojen lisäks on alamaha kipee, alaselkää jomottaa välillä ja joka paikkaa kolottaa.. meillä on flunssaa ja nyt se on mullekin iskemässä. kurkku on jo tuskastuttavan kipee.. meen tästä nyt äkkiä hetkeks nukkumaan ennen ku mies tulee pienten kanssa kotiin.

Heippa kaikille! Tulin lukemaan noi 1700 viestiä mitä olitte ehtiny kirjoittaa sitte viimekerran :D On täällä vaan niin hyvä porukka! Ja taas sai käydä läpi koko tunteiden kirjon lukiessa..

Monta plussaa taas tullu, hurjasti onnea!

Ja paljon voimia kaikille vastoinkäymisiä ja suruja kohdanneille :hug013

Tsemppiä ja onnea kouluihin hakeneille ym :) Niin ja Freyjalle paljon suojelusenkeleitä matkaan, hyvää ja turvallista masun ulkopuolista kasvukautta pienelle ja voimia sulle!

Täällä kohta jo puoli väli paukkuu, vieläkään en oo oikein tajunnu oikeasti odottavani :)
Tulkaa plussanneet tonne raskaaksi 2015 ketjusta plussanneet- ketjuun kuulumisia kertomaan! :) Siellä on kovin hiljaista ollu vielä vaikka plussalistakin näyttää jo mukavan pitkältä ja lisää tulee koko ajan eiks jeh! :talk017

Viivalle vahvistumista Kattipakana!

Nepa: toivottavasti ei tarttis niihin järeämpiin keinoihin ryhtyä vaan plussa tulis nyt tästä kierrosta.

Muurahainen: elä murehdi. Kyllä se siitä lähtee jos lähtee :) ei meilläkään taidettu puuhastella ku 4 - päivää ennen ovista ja sillo ovis plussa päivänä. Koti pakastuksesta puheen ollen ni mä meinasin jo ajatella että pittääkö se toinen mies hankkia niille päiville ku ukko on töissä oviksen aikaan mutta sitten tulin jo katuma päälle etten noin voi ajatella.

BB: en oo tehnyt uutta testiä. Jos huomenna systerin kans meen salille ni käyn sieltä kylältä apteekista testin ostamassa. En Viiti enää koti kylältä hakea. :D ai että ku meinasin kuolla nauruun tuolle sun koti pakastus jutulle. Pitäis ukon ostaa tollanen typpi pakastin :)

Freyja86: voi video! Ihanaa. Mä itken kohta! Toivotan valtavasti onnea sinulle leikkaukseen ja pienelle ensimmäisiin päiviin, viikkoihin ja kuukausiin maailmassa olemiseen! Mitä noita viikolla 32 syntynyt kummi tyttö ni on pippurinen ja ihana. Samoin miehen veljen poika on topakka ku mikä rv 31 tais se syntyä!

Timbe: en ole vielä testannut uudelleen. Eikä vertakaan ole enää tullut. Olisiko limakalvolta lähtenyt valkkarin mukaan ku nyt ainakin entisen repeämän seutu on halkeamilla.

Miilia: onnea ovikseen. Toivon että tarttuisi yksi tai se kaksi. Kolme voisi olla liikaa...vai?

Nuuhku: testaa nyt Yhesti ja aamulla tai muuna päivänä uudelleen. Jos ei mitään tänään näytä.

On. Tänään ollu vähän outo päivä sinänsä. Eilen ukko sano siitä plussasta vaan että no hyvä. Ollu etäinen koko viikon (unohtunut meidän keskustelut ja lupaukset huomion osoituksista ja yhteisestä ajasta), tänään sit eka pillitys kohtaus ihan turhasta ku ukko ei suostu mun koiraa lenkittää hihnassa vaan irti ja muutenki sano että hän ei sitä lenkkeilytä kun on minun koira. No itseppä on akkansa valinnut jolla koirat ollu alusta asti. Siinä sit ku lähtivät ni purskahin itkuun. Mutta ei se mitään. Menin kaverin luo ja se sai mut hymyilee. .. en tiedä en osaa nauttia tästä vielä enkä osaa ajatella että olisi edes raskaana kun ei tunnu siltä. Alavatsaa vähän menkkamaisesti juilinu ja valkkaria lorahtelee ni epäilyttää... ajatuksissa vähän että miks taas joukukuussa la? Miks ei kesällä. Oonko talvella nii masentunut ettei tärppää vai mikä.

Takaisin