Raskaaksi 2015

Hipsutin: toivottavasti lonkka paranee levolla. Onnea oviksen metsästykseen ja tärppionnea tähän kiertoon!

Lucky: ymmärrän kyllä että harmittaa jos mies tuntuu kauheen etäiseltä, varsinkin kun on noin isoja uutisia kerrottavana. Ehkä hän tarvitsee vaan sulatteluaikaa. :rolleyes: Musta ainakin välillä tuntuu että oon liian malttamaton kun toinen tarvitsee aikaa miettiä asioita rauhassa itekseen..

Mulla meni tossa aamujumpan aikana niska jumiin, täytyy pitää päätä vinossa jos ei haluu että sattuu koko ajan. :shifty: Lääkettä otin ja nyt lämmittämään kaurapussia ja sohvalle rentoutumaan!

Tämä ei nyt tähän aiheeseen liity, mutta pitihän mun tän pikkusen vauvamasua kuvata. . ;) <3

Liitteet

• 1429103647532.jpg
    1429103647532.jpg
    91.6 KB · Katsottu: 227
No enhän minä mitään saanut nukkua.. 2 isointa lasta eivät osaa olla hiljaa ja minä en pysty nukkuun muuten ku hiljaisuudessa.. unet ois tehny kyllä terää kun nuorimmainen on taas yön läpi itkeskellyt ja mulla on tentti huomenna ja perjantaina niin pitäs jaksaa lukea.. kaikenlisäks mulle on kai lämpö nousemassa ku äsken mittari sano 36.90 ja normaalisti mun lämpö on siinä 36.1-36.4.. Ja jotta nyt ihan hulluks laitetaan tää homma niin mahallaan ollessa mu nalamasussa tuntuu olevan möykky :rolleyes: tässä alkaa ne toiveet kohota, vaikka vielä eilen olin ihan täysin varma ettei oo tärppi käynyt.. nyt taas on sellanen tunne et voishan se ollakin mahollista.. ja lisätään vielä oudot tuntemukset rinnoissa.

Freyjalle paljon tsemppiä. Ootko kysellyt onko siellä mitään tukiryhmää keskoslasten vanhemmille? Meillä ainakin on täälläpäin sairaalassa ryhmä joka kokoontuu kai kerran viikossa.. siihen voi osallistua kun vauva on sairaalassa. Meidän nuorimmainen syntyi rv 31+3 ja on täysin normaali, ottanut kehityksessa ikätoverit kiinni.. ainoa mikä voi johtua keskosuudesta on huono vastustukyky. (yks lapsista syntyi 30+4 ja hänkin on täysin normaali :p ) raskainta mun mielestä on ollut se kun joutuu olemaan erossa vauvasta, joutuukin menemään kotiin ilman vauvaa.. Toivottavasti teille sujuu kaikki oikein mallikkaasti.

Pahoittelut negatestaajille :sad001

Tsemppiä tärppipäiväläisille :grin

Ja plussaonnea piinailijoille. :Heartred

Olikos jollakin muulla testipäivä su tai ma?? minä tässä mietin miten ihmeessä jaksan odottaa..

Ja onko kukaan käyttänyt testitukun herkkiä testejä?? Kokemuksia niistä kaipaisin.

Lucky, jännäillään sun testitulosta tääl jospa sieltä pärähtäisi leffaviivat ! Ja harmi jos mies on kaukainen. Jospa se tosiaan vaan tarvii vähän aikaa :) ja onhan tää vauvakuumeilu aika hormooniherkkää mielialaheittelyä itelläkin että oksat pois välillä :D mun mies on jo ihan tottunu mun nollasta sataan viidessä sekuntissa temperamenttiin ja siihen että ku ensin nauran ja viiden minuutin päästä itken :D ei passaa kattoo telkkarista hurjaa remonttia tai mitä lie kadoksissa tai adoptoidut ohjelmat.. nojuu menipäs nyt ojasta taas allikkoon. Mut joo mää oon ainaski ihan innoissani sun plussasta :)

Niin kyllä mä oon onnellinen että plussasin. Tää on varmaan tätä ku ei just ole oikein niitä oireita eikä oo sitä mahaa vielä. .. joskus vielä sanon että voi ku jo syntyis :) vuoden ajalla ei oo mitään väliä todellisuudessa. Kaikkia ajatuksia sitä pyöriikin mielessä. Lisäks mietityttää miten osaan olla sellanen ettei tuu isoja riitoja miehen kans ku se ei ymmärrä sitä hormonaalista käyttäytymistä...se ajattelee että sillonki pystyy hillitsee itseään jos haluaa...

Se on kyllä harmi jos ei ymmärrä :/ kun ei sille voi mitään tai sitä ei itekään aina edes ehdi tajuta että tadaaa taas mennäään että hei voisinko ihan rauhottua nyt :D mutta siun pitää sit ystäviä nähä ja niitten kans purkaa :) miehet on miehii!!

Voi lucky tosi inhottavaa siellä:/ ei meilläkään ukko lenkitä MEIDÄN koiria kyllä se niitä pihaan päästää.. Mut ruokinnat ym muut on kyl totaalisesti mun huolettavana. Vaikka kaikki on otettu yhdessä(tai sit mä oon vaan yli puhunu) :P
Taidan testata vasta aamulla kun eilen tein sen negan.. ;)

On. Meillä meni aksatunti niin upeesti tuon koiran kans että huh! Mä oon niin ylpee tosta rontista ;) ja nyt tulee pentu koira kyllään joka meillä syntyi silloin marraskuussa <3

täällä taas kymmeniä viestejä jäljessä oon mutta piti kommentoida Mimmulille että kannatan ainaki työpaikan vaihtoa sellaseen josta oikeesti tykkää ku niin paljon vaikuttaa kuitenkin kaikkeen ja voihan sitä sen aikaa olla huonommassa kunnes löytää toisen..itellä vähä myös sama homma että ei enää kiinnosta "vanha" ja parempitulonen työ niin koko ajan tulee kateltua uutta hommaa...

Miilia: onpa ihana kisu teillä! Mä niiin haluisin ottaa pennun mutta allergiat estää (sekä mun että miehen)...

Junibea: jospa siellä ois tärpänny! :shy: Mikä sulla on nyt kp?

Lissu: kp 31/36, dpo 9 :happy:
Saa nyt nähdä.. äsken jo yhden testin tein :oops: näin pitkään maltoin odottaa.. saatto sinä aivan aavistus jotain viivanpaikkaa näkyä.. en tiiä.. saattaa olla viivalasit päässä.. siihen testiin ei kuulemma viivanpaikkaa pitäs tulla.. mutta sehän selviää parin päivän päästä oliko siinä mitään vai ei. Kuvaa en saa ku heitin jo roskiin sen.

Samaa mieltä! Testikuvaa tänne, niitä on kiva tihrustaa ;)

Haha pakko kertoo täälläkin, meillä menossa remppaa kotona ja koira oli sitten käyny tyhjentään pyykkikorin eteiseen kun remppamies oli tullu avaimilla sisään eikä kumpikaan ollut kotona :D siinä sai sitten loikkia alkkareitten ja boksereitten yli.

On. Täällä ollut kauheita repäsykipuja eilisen ja tän päivän! Toivottavasti enteilee hyvää eikä pahaa...

Kp 33/38

Pitihän mun dyykata se testi sieltä roskista :oops: laitan kuvan, mutta en ihemettele yhtään jos ette nää mitän ku en minäkään meinaa nähdä ja DPO on tosiaan avsta 9, että ihan liian aikaisin liikenteessä.. :p

Ja jos tossa jotain näkyy niin voihan se olla se kuuluisa viivanpaikka.
Testi on testitukusta ja merkki clungene.
Se mitä löysin kokemuksia tästä niin sanottiin ett ei oo tullut viivanpaikkaa..
mut tiiäppä sitten.

Liitteet

• dpo9_1.JPG
    dpo9_1.JPG
    15.7 KB · Katsottu: 220
Muokattu viimeksi:
Takaisin