Maaritmarianne mutta oisko mahdollista että kyse ei ole mahataudista
Lauruskaah ihan oikean ratkaisun oot tehny marsujen kannalta, vaikka pahamieli ja ikävä taatusti jäikin pikku vipeltäjiä! Ihana asenne sulla! Ja tuo tjottailu varmasti on stressitömämpää ja tiiä vaikka tärppi sit käviskin melko pian
Larissa hahaha, sinä se varmaan olit mun unessa

oi ihana uni sulla! <3 hmm enpä tiiä millon testailen, varmaan huomen aamuna vois kokeilla ihan huvikseen vaikkei yhtään mitään tuntemuksia ole menkkojen tai minkään muunkaan suhteen. Mutta en mä osaa olla testaamattakaan :D jospa se täti sit kurvais heti paikalle kun huomenna testin teen
Nuuhku sielläkin taitaa olla jännät paikat

täällä myös kp24/26-28 tänään :D
Mymmelisti ihana kun oot alkanut noin innoissaan jo odottelemaan! Tulethan sitten kertomaan meille? Tsemppiä! :)
Ja ihana kun olet reippaalla asenteella suuntaamassa uuteen kiertoon :)
Miilia_ oi ja vauvvakuume vaan kasvaa kun kohta pentuja täynnä koko talo <3 vai montakos sieltä on tulossa? Ihan tosi hyviä uutisia oot saanu että ei reumaa!! Onneksi olkoon! :) vai että sinkki, toimiiko sinkki myös simppojen kannalta tehostavasti?
Pepe voi ei mikä massu :D ohoh, tehän edullisen löydön ootte tehny rattaitten suhteen!
Nuuhku iha mahtavaa että täällä on toinenkin lapsesta haaveileva joka haki myös kouluun! Kyllä sen koulun aina voi hetkeksi laittaa jäihin jos sattuu tärppää

itsekkin hain lähihoitajaksi opiskelemaan, saas nähä pääseekö soveltuvuus kokeisiin ja syksyllä kouluun :)
Puhvis mullakin isäntä antaa mun iha rauhassa intoilla ja kuumeilla, se itte kuitenkin kiltisti popsii vitamiineja ja nyt ehotti niitä mehiläisenkakkakapseleitakin ens kiertoon
MrsH ihan huippua!!! Miljoonasti onnea ja vauvvaliimaa ja tarrasukkia ja ja ja ja mitkä viiivat!!! <3 :)
Mindi2 tervetuloa mukaan kuumeilemaan, siellä jännät päivät

pikaista plussaa :)
Katariina86 aivan ihana kuva <3 miljoonasti onnea!!! :)
Aphrael pikaista paranemista :)