Raskaaksi 2015

Murkku: joo ja siis toi povaa nyt jotain ennätyspitkää kiertoa viime kierron takia... Nyt olis kyl haluja et liekö se nyt sit lähellä :D muuuuutta kerkee tai ei (ne testit) niin onpa ens kiertoon sit ainakin! Oon ite to-pe pois kotoa kun lähen käymään siskolla. Että tietysti joko ennen ja tai sit vasta jälkeen, kiitos :D

Rakenneultratrasta selvitty♥ kaikki kunnossa..pieni paino 350g ja sukupuoli jäi selvittämättä:-D ehkä sitten elokuussa..

21+0

Liitteet

• 20150414_120708.jpg
    20150414_120708.jpg
    773.9 KB · Katsottu: 197
Ihania uutisia täällä. Onnea Lucky! Toivotaan et vuoto oli harmitonta. Mrsh:ta olenkin jo ehtinyt onnittelemaan. Katariinalla jännitettävää riittää loppuun asti:))

Vaihdoin lääkäriä, ja hän vaihtoi terot lugeihin kun mulla kk-vuoto alkoi kahdessa peräkkäisessä kierrossa kesken terokuurin. Hyvän kokoisia follikkeleja oli kasvamassa mikä lämmittää näin 41 vuotiasta vanhaa mammaa. Ja lugeja jatkan sitten aina rv 12 saakka, tukemaan alkuraskautta. jes, nyt sain mitä halusin. En ole kuulemma olleenkaan liian vanha tähän hommaan. Mies tulee huomenna työmatkalta kotiin ja tietääkin mitä iltapuhdetta on luvassa!

Täällä tähdätään tammikuisiin:))

lucky, Onnea plussasta! Toivottavasti pysyykin sellaisena!

MrsH, Mullahan oli esikoisen raskaudessa kahdet "menkat" aluksi. Toki en tiennyt raskaudesta ja söin e-pillereitä eli oli monta tekijää siihen miksi niin kävi ja jälkikäteen ajatellen ne "menkat" ei ollut kyllä lähelläkään oikeita, mutta riitti siihen, ettei herännyt epäilyjä raskaudesta vaan lääkäritkin selvitteli pahoinvointiin mitä kummallisempia syitä :D Sulla oli nyt kyllä niin hienot viivat testissä, ettei ainakaan toistaiseksi tarvi huolehtia :)

Olen nyt vaan lueskellut teidän juttuja kun en ole jaksanut puhelimella nopeasti kirjoitella. Kiireistä tämä lomailu ;) No joo.. Käyty vähän shoppailemassa ja eilen oli appivanhemmat pitkän illan täällä kyläilemässä (eli katsomassa jääkiekkoa) niin ei ole tosiaan ehtinyt pysähtymään kirjoittelemaan.

Muurahaisella oli ainakin tullut hieno ovisplussa!

Ja Nuuhkulle pahoittelut negasta. Itsekin testasin huvikseni (kun satuin valvomaan yksin kukonlaulun aikaan) tänään eli dpo 11 ja jos oikein hyvillä viivalaseilla katsoo niin saattaa siinä testissä ehkä juuri ja juuri viivanpaikan hahmottaa :D

On. Tein siis tosiaan negatestin tänään eli dpo 11 kun huvikseni testasin. En kyllä pysty uskomaan, että tästä kierrosta edes tärppäisi ja jos nyt niin sattuisikin jollain ihmeellä käymään niin ei se plussa vielä näkyisikään. Dpo 14 olisi perjantaina eli lauantaina pitäisi alkaa menkkojen. Jos perjantaina sattuu olemaan sopiva hetki aamusta niin voisi huvikseen testata, mutta muuten testaan vasta sunnuntaina jos ei tätiä näy. Oireet on edelleen samat kuin viikonloppuna eli niiden puolesta mikään ei viittaa raskauteen. Jos silloin olisi jo ollut raskausoireita niin olisi se jo näkynyt testissäkin :D Mutta nyt kaivamaan pakastimesta jätskiä kurkkukivun paranteluun. Viikonlopusta lähtien ollaan neidin kanssa sairasteltu ärsyttävän kovalla kurkkukivulla varusteltua flunssaa. Loma sujuu siis kuten lomat yleensä ;)

Aphrael kp 29/32, dpo 11, yk 1

Pakko muuten huudella täältä noiden one step raskaustestejen roskishaamuihin :D tein eilen r-testin juurikin tollasen ihan siis vaan testailun ilosta ja raskaus ei oo mitenkään nyt mahdollinen ja jo eilen illalla näin siinä sen kuuluisan viivanpaikan loistamassa ja vielä tänäänki ku katoin nii oli se viivan paikka jopa selkeempi.. mut siis joo ei oo mahdollisuutta raskauteen ni negahan se on.. mut aika kusetustesti.. etten sanoisi..

Maaritmarianne mutta oisko mahdollista että kyse ei ole mahataudista ;)

Lauruskaah ihan oikean ratkaisun oot tehny marsujen kannalta, vaikka pahamieli ja ikävä taatusti jäikin pikku vipeltäjiä! Ihana asenne sulla! Ja tuo tjottailu varmasti on stressitömämpää ja tiiä vaikka tärppi sit käviskin melko pian ;)

Larissa hahaha, sinä se varmaan olit mun unessa ;) oi ihana uni sulla! <3 hmm enpä tiiä millon testailen, varmaan huomen aamuna vois kokeilla ihan huvikseen vaikkei yhtään mitään tuntemuksia ole menkkojen tai minkään muunkaan suhteen. Mutta en mä osaa olla testaamattakaan :D jospa se täti sit kurvais heti paikalle kun huomenna testin teen ;)

Nuuhku sielläkin taitaa olla jännät paikat ;) täällä myös kp24/26-28 tänään :D

Mymmelisti ihana kun oot alkanut noin innoissaan jo odottelemaan! Tulethan sitten kertomaan meille? Tsemppiä! :)
Ja ihana kun olet reippaalla asenteella suuntaamassa uuteen kiertoon :)

Miilia_ oi ja vauvvakuume vaan kasvaa kun kohta pentuja täynnä koko talo <3 vai montakos sieltä on tulossa? Ihan tosi hyviä uutisia oot saanu että ei reumaa!! Onneksi olkoon! :) vai että sinkki, toimiiko sinkki myös simppojen kannalta tehostavasti?

Pepe voi ei mikä massu :D ohoh, tehän edullisen löydön ootte tehny rattaitten suhteen!

Nuuhku iha mahtavaa että täällä on toinenkin lapsesta haaveileva joka haki myös kouluun! Kyllä sen koulun aina voi hetkeksi laittaa jäihin jos sattuu tärppää ;) itsekkin hain lähihoitajaksi opiskelemaan, saas nähä pääseekö soveltuvuus kokeisiin ja syksyllä kouluun :)

Puhvis mullakin isäntä antaa mun iha rauhassa intoilla ja kuumeilla, se itte kuitenkin kiltisti popsii vitamiineja ja nyt ehotti niitä mehiläisenkakkakapseleitakin ens kiertoon ;)

MrsH ihan huippua!!! Miljoonasti onnea ja vauvvaliimaa ja tarrasukkia ja ja ja ja mitkä viiivat!!! <3 :)

Mindi2 tervetuloa mukaan kuumeilemaan, siellä jännät päivät ;) pikaista plussaa :)

Katariina86 aivan ihana kuva <3 miljoonasti onnea!!! :)

Aphrael pikaista paranemista :)

MindiS, pentujen määrä ei oo tiedossa, veikkaisin n neljää.. sinkkiä kuulemma tarvitaan simppojen tuotantoon, ja ne on sit kans parempikuntoisia sinkin ansiosta.. saa nähdä et huomaako ne siellä klinikalla mitään muutoksia niissä inssipäivänä pesun yhteydessä..

Mindis tosi kiva että oot kans uskaltanu hakea kouluun! :) tosiaan sen koulun voi keskeyttää sit jos raskaaks tulee:) samanhan tein myös likasta ;) olin koulussa jonka piti kestää kaks vuotta.. Noh puolivutta koulua jäljellä ja jäin äippälomalle :) tein loput sit etäopiskeluna äippälomalla kävin jossain vaiheessa pari työharjoitteluakin ja opinnäytetyön kävin koululla esittämässä mut kouluun oli 200 km matkaa joten siks siis tehtävinä sain suoriteetua aika paljon onnkes siinä vaihhes kun jäin pois ei ollu enään ku muutama kurssi ja työharjoittelu ja opinnäytetyö :)

Täällä on mieli jotenkin maassa. Oon varma ettei oo tärppi käynyt. Menkkajomot sen ku vaan pahenee, luultavasti menkat alkaa parin päivän sisään vaik pitäs alkaa vasta ens ma.

Hei taas pitkästä aikaa!

Oon ollut aika hissukseen, lukenut teidän juttuja lähes päivittäin ja yrittänyt tykkäillä ilouutisista. Miehellä on ollut tosi stressaava elämäntilanne, joten yritys on ollut pari kiertoa jäissä. Nyt kuitenkin ollaan taas pupuiltu ahkerasti, eilen sain hienon ovisplussan ja talletuksia on tehty dpo -2 ja dpo 0. Toivotaan parasta! Muurahainen taitaa ainakin olla jännäilemässä parin viikon päästä samaan aikaan.

Kauheesti ootte kirjoitellut ja niitä juttuja on ihana lukea! Toivottavasti saadaan pian taas plussa-aalto käyntiin, nyt kun on tullut muutama plussa tänne lähipäivinä :)

Laitan vielä kuvan eilisestä ovistestistä, ensimmäistä kertaa sain noin tasavahvat viivat. Ostin jopa tampooneja viime kauppareissulla ajatellen, että jos on sateenvarjo mukana, niin ei koko päivänä sada vettä.. Toivottavasti nyt sitten pysyisi tätikin poissa :p

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    578.4 KB · Katsottu: 189
hei, täällähän taitaa joulukuisiin lisää porukkaa siirtyä :smiley-bounce005täällä ois tarkotus tällä viikolla neuvolaan viimeinkin soitella:grin oloja ei onneks pahempia, välillä pientä etovaa oloa ja huippailuja mutta ei mitään maata kaatavaa:) plussaonnea kaikille:)

Miilia, mä en ole kuullut tosta nimityksestä mutta hyvä olla taas asteen fiksumpi :) harmi vaan että tällaisia sairauksiakin on.. ja varsinkin kun niihin ei itse voi vaikuttaa saako vai eikö..

Mindis eipä ainakaan pahentunut ;) olo helpottui päivän myötä. Kerran tuli semmonen pala kurkkuun päivän aikana.

Heipshei onko jollain kokemusta niistä piikeistä jota laitetaan lapsettomuushoidoissa? En edes itse tiedän mistä puhun, mutta kaveri niitä aloittelee ja haluaisin osata olla tukena mahdollisimman hyvin.

Nuuhku Aivan, tiiä vaikka ehtis ekan vuojen koulusta suorittaakki ennen mammalomaa ;) onneks tuon koulun saa tän ikäsenä suoritettua kahteen vuoteen :D

Junibea, mutta eihän täti vielä ole saapunut eli hus pois sieltä ja saiskin pysyä kaukana seuraavan 9 kuukautta!! :)

Nannu tuo on just paras keino että hankkii tamppooneita ja siteitä semmosen kunnon puolenvuojen varaston ni eiköhä sitä sitten jo plussaakkin heti ;) näin on käyny monelle mun kaverille :) ja upeet ovis viivat!
Nyt vaan meet sen ukkelin kellistää ;)

Miilia kiitos tiedosta eli huomenna siis sinkkiostoksille ;) millonkas teillä ois klinikalla käyntiä?

Maaritmarianne no hyvä ettei ainakaan pahemmaksi menny :D ei sulla siis mikkää mahatauti oo! ;) ja noista piikeistä en tiiä muuta kuin että yks entinen koulukaveri heti ekan "hoitokerran" jälkeen tuli raskaaksi :) yritystä niillä oli ollut jo hyvän aikaa. Eli aika tehokas keino se mielestäni on mut muuta en osaa sanoa.

Napailua; juuri aamulla höpötin ettei mitään menkkamaisia oireita ole eikä mitää muitakaan oireita, niin aamupäivällä alko etomaan ja koko päivän ollut pala kurkussa, huimannut äkkiliikkeitä tehdessä ja tissit meni ihan yhtäkkiä kipeeksi. Tuo huono olo taatusti johtui siitä kun tuli eilen syötyä pitkästä aikaa tosi epäterveellisesti ja tissikipu enteilee selkeesti tätin tuloa. Huomen aamuna jos vielä etoo niin sit vois ehkä ottaa r-testiä kehiin.
Tänään kuitenkin vasta kp24/26-28.

Täällä on niin nopea kirjoitustahti, että ei meinaa pysyä vauhdissa!

Ainakin MrsH oli plussannu, paljon onnea! :)

Uusille tervetuloa ja plussatuulia muillekin!

On. Ostin miehelle saksanpähkinöitä, vehnistä ja itelleni vielä greippiä. No mies meinas tukehtua niihin pähkinöihin (oli kuulemma niin kuivaa), vehnis ihan hirveetä, ite kuitenkin käytän sitä ja mulla meni geipistä maha ihan sekasin :P hyvin menee siis. No sinkkiä ja foolihappoa se kuitenkin syö. Täällä kp 12/27-30, kohta vois jotain tapahtuakin.. :)

Ps. Te jotka haitte lähihoitajakouluun, niin nyt on Opetushallitus (vai mikä näistä ikinä päättää) keksiny tosi hyvän jutun.. Soveltuvuuskokeet poistuu ja pelkän todistuksen perusteella valitaan opiskelijat. Siellä voi olla aika monenlaista hiihtäjää ja ne oikeesti hyvät ja alalle sopivat ei välttämättä pääse jos todistus ei oo niin hyvä. Itekin oon hoitaja, onneks jo valmistunut.

O ou! Kuulostaa melkoselta toi hoitsukouluun haku! Ite myös hoitoalalla ja vaikka toki kokeidenkin kanssa tälle alalle pääsee melkosta hiihtäjää... Työskentelen vammaisten lasten parissa ja osa ei selvästikkään sovellu alalle ja tällänen "uudistus" takuulla lisää soveltumattomia :(

Nannu hieno ovisplussa :) tein ite ensimmäistäkertaa myös testiin tässäkierrossa tasapaksut viivat!
Toivottavasti pitkät kierrot ei kauheesti hankaloittas vauvansaantia :/ plussa tuli siis kp 26,27 ja 28

Takaisin