Raskaaksi 2015

Tervetuloa uusille!

Mymmelistille halaukset ja pahoittelut menkkojen johdosta. :( onneksi se lääkäriaika on sulla jo lähellä!

Hyvää matkaa Nyytti :)

Nennaa, hienoa että miehesi myös suostuu tutkimuksiin! :)

Lucky, plussa se on ja koko ajan vahvistuu! :)

Murkku, sen yhden tutkimuksen mukaan juurikin 1 ja 2 päivää ennen ovista on paras eli sittenhän teillä olisi osunut ihan oikeaan ajankohtaan ;) mutta tiedän kyllä ton harmituksen :/

MindiS, hahahaa ihan mahtava uni! :D minä olin varmaan mukana xD itse näin unta, että mulla oli pieni pellavapäinen poika <3 Milloin meinasit testailla? :)

Nuuhku, mikä kp? Testiä tekemään :D

Larissa kp 15/27-31

Kp ois 25 ja dpo vois olla 9-13 ei ainakaan toi 13 koska viimeks en saanu tilkuun mitään vaik dpo 11.. Noh mutta pissin silti siihen tikkuun :D ja tietysti tyylipuhdas nega .. Plaah noh ootellaan :)

image.jpg

Larissa, mulla on se aika ens maanantaina klo 9.10 vähnkö odotan! Hyvä etten ole minuutteja laskenu! :D 6päivää!!! Onneks myös rupesin sillon talvella vähän säästämään ni nyt on säästössä rahaa jos kunnallisella liian hidas toiminta ja mennään yksityiselle tai jos tarvii jotain lääkkeitä tai muita kalliimpia hoitoja :)

Nyt on luettu lähes 300 viestiä läpi.. oottepa olleet ahkeria! ;)
Tänne oli tullu plussia sekä ovis- että raskaus testeihin, ONNEA!

Mitäköhän Myylle kuuluu?

On. Meillä oli vapaa viikonloppu, kun prinsessa oli äidillään. Lauantaina otettiin meidän tiineenä oleva Daisy eristykseen, täällä jännätään synnytyksen lähestymistä jo <3 ainut paikka mihin saatiin riittävän suuri tila, jossa ovi, on sit tietenkin alakerran kodinhoitohuone+ viereinen likan huone.. noh neiti nukkuu entisessä huoneessaan joka on keittiön vieressä. Eli öisin ei voi pitää mitään ääntä. Puuhastelutkin pitää hoitaa hiljaa.. Eilen olin reumalääkärillä, jossa sain magneettikuvauksen vastaukset, ei tulehdusta-> ei reumaa. Kulumaa kyllä oli, mikä sit aiheuttaa kipuja. Pitäis saada lähete fysioon. 3 - vuoden takaisissa kuvissa ei näkynyt kulumaa, ja miten normaalia nikamien kulumaa on 25- vuotiaalla?
Meillä alotettiin tähän kiertoon muiden juttujen lisäksi geleroyale meille kummallekin, ja miehelle sinkki. Muutosta näkyy jo nyt <3 erektio-ongelmat hävis. . Ei oo pitkään aikaan ollut niin kova kun sunnuntai iltana oli.. <3
Ite olen gonal-f ää pistellyt perjantaista 75iu/ ilta, huomenna ultra ja verikokeet naistenklinikalla..
Miilia_ Kp 9/27, yk ~ 33 inssikierto 5

Mä taidan käydä kanssa ostaa mehiläisenkakkatabuja ja sinkkiä miehelle!
"Ikääntyvän miehen testosteroni saadaan lähelle 20-vuotiaan tasoa ottamalla kerran päivässä 30 mg sinkkiä sisältävä sinkkitabletti."

Kävin vähän lukee kans sinkistä. Miehellä myös fyysinen duuni joten ihan hyvä jos alottaa sinkin :)
Kiitos vinkistä miilia_ ;)

-Mymmelisti kp2/29 yk 33

Miilia_ ihanaa että teillä auttanut gelee ja sinkki. Meillä miehellä oli gelee ja sinkki käytössä ja itsellä pelkkä gelee :)

Nuuhku pahoittelut negasta :( toivotaan teille pian pysyvää plussaa <3

Mymmelisti siellä ei montaa päivää enää :)

Täällä tänään pärähti 9+0 <3 ja sen kunniaksi pääsi oksennus aamulla hampaiden pesun seurauksena :/

ImageUploadedByVau Foorumi1428994845.954969.jpg

Tässä jos joku haluu nähdä mimmoista turvotusta täällä iltaisin :D tänään ekaa kertaa mammapöksyt jalassa. Ja mun kummitäti hakee tänään meille kaupunki/matkarattaat <3 sen lapsuuden tutulta hintaan 30€. Kai poikaa voi kuskata punaisissa? ;) mulle vaan on jotenkin tullut tyttöolo. Ja nuuhkuko se oli ketä sanoi täällä että tänne tulee tyttö!

Ihanaa päivää naiset <3 täällä sataa höh.

Lucky. Määähän sanoin että sä niin oot tiineenä :) wihii toivotaan että pysyy mukana :) onnee superisti !!!

Hirvee kasa oli viestei heti herätessä ku lukee ni menee kaikki ihan ohi, aloin vaa miettii että mitähän uusimmat tuumaa tästä mehiläisenkakan syömisestä ja naurattaa jos jotkut nyt tosissaan googlettaa mehiläisen kakkaa raskautumiseen.. O.o

Maaritmarianne, testiä testiä :) toivotaan että lähdet samaan kelkkaan luckyn kanssa :) ;) !

Nuuhku, pahoittelut negasta mut jospa se ois liian aikanen dpo ja kohta näkyskin plussa!

Pepe, onpa söpösti lähteny masuasukki tekemään tilaa itselleen :) mä rakastan vauvamahoja ne vaan on niin ylisöpöjä ja kaikki vaatteet näyttää niin kivalta sit ku se on söpö pallo. :)

Miliia_ hyvä että on auttanu poppaskonstit !! :) nyt paljon peitot heilumaan sit !

Murkku, mulla on nyt sellai tunne että se superovis nyt oli sun tärppi! Toivotaan että parin viikon päästä tiiraillaan täällä sun plussatestiä !

On. Taidan tänään vielä viimesen kerran kokeilla ovistestiä ja jos se on haalee ni sit se ovis meni ohi ja en kerinnyt saada kunnon tulosta ku alotin niin myöhään testailun :/ ens ovista sit ajoissa etsin jo kp 10 lähtien!!
:D

Nuuhku: pitäis sun nyt plussata tässä kierrossa :)

Muutkin nyt vielä joulukuisiin plussaamaan...etten viimeinen ole. :D

Oireita ei kyllä ole muutakuin hajuaisti on hirveen hyvä. Kyllä haisee jalkahiki töissä ja eilen pesetin pojalla kädet 3x ku haisi ihan hirveelle. Vessassa saa usein käydä. Muuten on vaan sellanen tyyni olo.

Nyytti mukavaa matkaa, nauttikaa! :happy:

kohta3 sullakin unelmien loma tulossa! Tiedän niin tuon tunteen, kun vauvauutiset alkaa ketuttamaan ja miettii, et miks ei meille? Se on loputon suo, joka välillä helpottaa. Tsemppiä. :smug:

junibea paranemisia teidän pienimmäiselle. Mitäs keskimmäinen tykkäsi koulusta? Tuo jännää aikaa niin lapselle kuin äitillekin. :nailbiting:

Mimmu mulla ei ole kokemuksia tuosta macasta, mutta jokuhan täällä laittoi linkin joku aika sitten tuosta aiheesta. toivotaan, että siitä on sulle apua ja kerro ihmeessä kokemuksiasi sitten meille. :)

kingisuu tervetuloa! Toivotaan, että saatte kolmannen lapsen ennen suurta projektianne. Plussatuulia! :joyful:

Lucky hienosti viiva vahvistunu, jee! Kyllä se plussa on, onnea! :p

Murrku harmi ettei mies suostunut, varmasti tuntuu kurjalta. Kyllähän se toissapäiväinenkin voi riittää vallan mainiosti. Pitkään jouduitte esikkoa odottamaan, toivotaan ettei yhtä pitkään tarvitse toista odotella, koska tästä kierrostahan sää plussaat! :wink

mindiS ounou mikä uni! Joskus myös oireettomuus voi olla oire.. :woot:

maaritmarianne hyvältä kuulostaa oireet. :)

Lauruskaah onnea oviksen metsästykseen. :grin

Miilia hyvä, että dropit on auttanu erektio-ongelmiin ja onnea inssiin! :happy:

Pepe onnea viikkojen poksumisesta ja ihana pömppis sulla. Vauvamahat on niiiiin ihania. :shy:

ON: Täytyy varmaan munkin hamstrata seuraavaan kiertoon (jos sellainen tulee) niin noita kaikenmaailman poppaskonsteja. Tällä hetkellä mitään ei siis ole käytössä, joten senkin puolesta jännä nähä miten käy. Esikoisen yrityksen aikaan ei myöskään ollu mitään käytössä ja silti tärppäs. Mut toki uskon, että ihan hyvin noista voi apua olla. Onhan se täällä todistettu moneen kertaan jo. :joyful:

Plussatuulia kaikille! :smiley-bounce016

enu kp19/31

Lucky joo niin mun piti plussata mut enpä oikein usko.. Mut arvatkaa mitä tein eilen illalla.. Hain kouluun.. Ja nyt jännään sitä :D tätä kun oon miettiny jo niin kauan ertä pitäis.. Mut aina on ollu nää vauva jutut etusijalla ja nyt ajattelin että haen koska voihan koulun aina keskeyttää tai siirtää aloitusta(jos siis ylipäätään pääsen) jos olis raskaana.. Toisaalta voisin kyl kuvitella käyväni tunneil vaik oiskin ihan pikkanen nyytti kainalos.. Tai siltä se tuntuu nyt :D ja kun ei toi koulu kestä kun puoltoista vuotta:)

Paljon ONNEA Lucky!!!!!!!! Tarrasukkia ja tuhat kiloa vauvaliimaa ;) Tuut pärisee raskaaksi 2014 ketjun plussaneet---!!! Siellä on vanhat tutut vielä <3

Wau nuuhku! Millaiseen kouluun hait? :) ja tietty plussaat nyt kun kouluun hait ;)

Pepellä ihana masu <3

Plääh auto on huollossa joten joudun menemään bussilla töihin ja matka kestää tunnin suuntaansa. Nooh onpahan aikaa pyöriä täällä foorumilla :D

Poppaskonsteista: täällä on nyt toista kiertoa käytössä toi vehnänalkioöljy ja oviksen jälkeen vadelmanlehtitee. Saa nähdä :D greippi ja foolihappo ollut yrityksen alusta ja niillä ei plussaa ole tullut mutta fooli on ainakin hyvä olla varuilta jos sattuukin tärppi käymään :) miehelle vois jossain vaiheessa sinkkiä yrittää tyrkyttää...

Larissa kp 15/27-31, tjot-k. 10

Ajattelin nyt tänne kirjoitella pitkästä aikaa, vähän olen taka-alalla pysytellyt mutta teidän viestejä olen kyllä seuraillut, onnittelut vielä plussista kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan :) voi kun päästäisiin kaikki kohta tonne odottajien puolelle..

On tämä kuumeilu välillä ihan hermoja raastavaa! Sitä odottaa ja toivoo niin kovasti sitä plussaa, ei mikään muu pyöri mielessä ja mihinkään ei voi keskittyä kunnolla:shifty:

Täällä on tänään kp27/27 keskenmenon jälkeen, ja en malttanut olla testaamatta, mutta negahan sieltä tietysti tuli:sad001 tätiä odotellessa.. Josko meillekin tulisi se vuoden 2016 lapsonen:Heartred

Anni :sad001 Toivotaan että täti pysyisi poissa ja sieltä plussa vielä tulisi!

Onnea lucky :) Täällä pistin miehenkin tiirailee (ja harjoittamaan viivalasejaan) ja kyllä sekin kaksi viivaa näki :grin

Omaa napaa. Täällä seuraillut enemmän keskustelua, kipeänä kotona (jälleen).. Täällä aloitettu mehiläisenkakkakapselit tähän kiertoon, miehelle myös, toki valvon että jokaisena päivänä ottaa :grin Häiritsevää, että itse kuumeilee ihan hirveästi ja toinen ottaa niin rennosti.. Onnistuisipa itsekkin. :p Ovistestailut olen jo aloittanut, kun niitä tuli tilattua suuri kasa mutta eihän se nyt vielä mitään näytä :hilarious:

puhvis kp 11/33(-42)

Omanapailen törkeästi tähän alkuun, leffaviivat tuli tänä aamuna testiin!!! Nyt pelottaa, että mitä ne vuodot on ollut?!!! laittaisin kuvan mutta kun en saa liitetyyä puhelimesta...
Todella sekavat fiilikset, en oikein uskalla iloita ennen kun olen nähnyt ultrassa, että onko siellä mitään kasvamassa..

Maaritmarianne, testaa jokusen päivän päästä uudestaan!

Mymmelisti, iso halaus!!!!!!

Larissalla ihanat kevätkynnet :)

Murkun fb mokalle hihitelty täällä.. :) ..ja Murkku,tän plussan heilutukset tehty 3 päivää ennen ovista..että voi hyvinkin riittää teidän aikaisemmat heiluttelut :)

Nennaa, on tää naisen elämä yhtä tunteiden pyörremyrskyä! Kokemuksesta voin sanoa, että jos lähtee työstä missä ei viihdy niin kummasti alkaa muut asiat loksahtamaan paikoilleen.. Mutta ymmärrän kyllä senkin, että töiden löytäminen ei aina ole helppoa joten ihan spontaani päätöksiä ei aina voi tehdä! Toivottavasti plussaat pian niin pääset sitten äitiyslomalle :) Joko luomusti tai hoidoilla..

Tervetuloa Ninjaana ja Kingisuu! Plussaonnea! :)

Nyytti, hyvää matkaa! Minne päin Espanjaa menette? NAUTI!!

Kohta3, Milloin lähdette Floridaan?

Junibealle tsempit työnhakuun ja lasten sairasteluun!

Mimmu, mihin sekoitat macan kun se on niin järkyttävän voimakkaan makuista?

Lucky JEEEEEEE kyllähän siellä jotain näkyy!

mindis ollu villi uni :) :) Mä saatoin olla se toinen rosvo :)

Miten Freyja86 ja pikkunen jakselee?

Lauruskaahlle halaus ja onnea tähän kiertoon! Ja uudelle lelulle onnittelut :)

Nuuhku, kyllähän ne testit kuumottaa kaapissa.. testaa muutaman päivän päästä uudelleen jos täti ei kurvaa paikalle :)

Miilia, mahtava kun ei ollut reumaa! mulla oli nikamien kulumaa jo parikymppisenä, eihän se kauhean yleistä ole, mutta sen kanssa voi elää kun pitää itsestään huolta.. Tsemppiä sinne ja kiva kun lisäravinteet on auttanut :)

Pepellä ihana masu :) :)

BB, samaa mieltä, että vauvamasut on ylisöpöjä! Jos tää maun plussa on oikee vauva eikä kkm tai mikään tuulimuna ni aijon niiiiin nauttia masusta :)

Anní, tervetuloa takaisin <3 miten olet jaksellut?

Puhvikselle parantumisia!

ja käääk onks mul nyt sit rv 5+4?

Apua! Uskaltaisinko jo liittyä mukaan Taustaillut oon jo ties kuinka kauan. Täällä pillerit vastikää lopetettu ja toinen kierto menossa. Itellä kuume ollut korkealla jo vuodenpäivät, mutta nyt sain miehekkeenkin mukaan

Nyt menossa kp 32/38

Plussatuulia ja onnittelut jo plussanneille!

Onnea MrsH :Heartred Vauvaliimaa ja tarrasukkia sinne ja toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa :)
Onko ajatusta jo koska kävisit ultralla?

Tervetuloa mukaan Mindi2 ja plussaonnea! :)

Takaisin