Raskaaksi 2015

Lucky87: Kyllä siellä plussa on :) Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan <3

Murkku: Meilläkään ei muistaakseni touhuttu ovisplussapäivänä ja olin jo heittänyt hanskat tiskiin kierron suhteen mutta toisin kävi ;) Eikö se just paras ole et muutamaa päivää ennen ovista touhuilee :)

Plussapuhuria puhaltelen kaikille!

Ihanaa Lucky!!!! Kyllä se vahvistuu!!!! Onnea onnea onnea!!!! :)

Mymmelisti, toivottavasti näillä heilutuksilla tarttuu, ja jos ei tartu ni ei voi mittää :)

On: onneksi eilen päivällä testasin sen mun vahvan tunteeni mukaan. Tämän aamuinen ovistestin näyttää meinaan tältä.
ImageUploadedByVau Foorumi1428985650.795628.jpg

Että olis plussa mennyt kyllä ohi suun. Jotenkin tuntuu että sen eilisen parin tunnin polttelun jälkeen kohtu rauhoittui ja enää ei mitään tuntemuksia. Onneksi talletuksia tehtiin dpo -2 ja dpo -4.

Mut voisko olla mahdollista että ovisplussapäivänä tapahtuisi ovulaatio samana päivänä? Koska ne tuntemukset oli kyl niin vahvat...

Mutta mukavaa päivää teille kaikille!

Muurahainen kp17/28-37, dpo0

Muokattu viimeksi:
Luckylle onnea ♡

On. Kp10/28. Täällä päästy uuden kierron makuun. Mulla sijoituksessa olleet marsut saivat mun kautta nyt uuden kodin ja olen sattuneista syistä koko yön valvonut. Mietin teenkö nyt kumminkaan oikein ja onko mulla mitään pätevää syytä miksen marsuja itselläni pitäisi. Mutta totuushan on se, että en pysty tarjoamaan pienille sitä mitä he tarvitsevat, nimenomaan varman ja osaavan kodin. Enkä halua pojille lisästressiä jos hankin joskus koiran, siksi heidät on parempi antaa pois. Ollaan miehen kanssa myös vähän juteltu ja tultu ajatukseen että jos aktiivisesti tjottailtaisiin. Eli ei virallisesti yrittämällä yritetä mutta yritetään kumminkin ilman stressaamista.
Myös mun uus lelu, samsung galaxy s6 edge tuli kotiin eilen,mies kävi kaupassa ja oli samalla hakenut puhelimen postista ja laittoi paketin sohvalle mistä sen pian löysinkin. Ja nyt olen kieltämättä aika iloinen :) nokka kohti uutta ovista :)

Muurahainen mä niin toivon että teidän tallettelut riittäis! :)

Lucky apuaa voi juku! ++++++ <3

On. Niin kuumottais tehdä testi mutta veikkaan että tää kierto ei oo se meidän kierto ja koska mitään varmaa ei oo dpo:sta nooh yks pc liuska ois kaapissa vielä ;)

Takaisin