Raskaaksi 2015

Huh paljon tekstiä. Oon raatanu 9h töissä jo ja vielä 3h ainakin edessä. piti päästä puol 2 mut neljältä vasta pääsin ja kuudeks takas. No rahaa se vaan tietää ;) ambulanssia yhdelle asiakkaalle odotin 2h ja mielessä kävi et tarviinko mä kipeemmin sitä ambulanssia kun niin kovat kivut tuli vatsaan munasarjojen kohdalle. Noh ei muutakun tätiä odottelemaan kai se sieltä kohta tulee noista viiltävistä kivuista päätellen ainakin.

Kp 28/ 22-35

Lume, ihana pieni karvavauva teille tulossa!❤ onnea perheenlisäyksestä ;)

Mymmelisti, toivottavasti voi toivottavasti, siun ois jo niin aika plussata❤

Lume kääk miten ihana koiravauva. :joyful: Ihan ylisöpö tapaus. Onnea perheenlisäyksestä! :happy:

Mymmelisti meinasitko millonka testata?

Mymmelisti! Oisko tää nyt se kierto???

Missä Silv? Onko ovista alettu hyödyntää? ;)

Muokattu viimeksi:
muurahainen, toivottavasti ovuloit tässäkin kierrossa ja tulis pysyvä plussa!

Aphrael, kumpa sun oireet kuitenkin enteilis plussaa. :)

Lukutoukka, ei ole tullut luettua mutta kiitti vinkistä, pitää katsella. :)

Elyssei, tosi nätti kaluste tulossa, varmasti vaivan arvoinen. Pahoittelut negasta. :sad001

Lucky, tädille nyt porttikielto ja kohta pääset jo testaamaan. :)

Wildside, hurjasti tarrasukkia teille että tällä kertaa pysyis matkassa.

Anskunen, tsemppiä ultraan! :wav

Nennaa, hyvä että sait miehen kellistettyä otolliseen aikaan.

Mukkis nätti kuva. :)

Huh mitä synnytystarinoita teillä on, voi vaan toivoa ettei osu tuollaiset enää kohdalle! :eek:

Mariskalle voimia odotteluun, se on kyllä usein niin syvältä. :wtf:

Maaritmarianne, pahoittelut negasta. :sad001

bb, tsemppiä tikutukseen ja toivottavasti tulee kunnon plussa! :grin En osaa sanoa onko tuo sun kuva vielä plussa vai ei. Varmaan kannattaa jatkaa kokeilua.

Neelia, on tosiaan mahtavaa jos on säännöllinen kierto! Kyllä se helpottaa jo paljon.

enu, kiva kuulla myös toisenlaista tarinaa sektiosta. :)

Mymmelisti, hitsi mua jännittää sun puolesta, tässä sulle plussapuhuri! :wav

Lume, haha onpa suloinen hassu karvakorva! :grin

On. Täällä ollaan kohta lähtökuopissa. Nelisen tuntia vielä, sitten lähdetään kentälle. Varmaan käyn vielä täälläkin ennen lähtöä. Ootte te niin ihania kaikki, olis kyllä ollut piinailut ja pettymykset paljon pahempia kestää ilman tätä loistavaa tsemppausta mitä täältä saa. :hug013
Palailen sitten kuun lopussa vasta, tilauksessa helmivauva! :grin

Beisla oikein hyvää ja rentouttavaa matkaa! harmi että olet niin pitkään poissa täältä tsemppaamasta mutta sitten jaksat upean reissun jälkeen tulla päräyttämään mitä mahtavimman plussan.

Ääää Lume! Toinen on niin ihana! :love017

Mymmelistillä ja Luckylla ainakin jännät paikat! En jaksa oottaa! :woot:

Beislalle hyvää matkaa ja teille laitetaan kyllä se helmivaavi tilaukseen!

Kaikille muillekin tsemppiä! Kaiken olen lukenut, mutta kaveri oli kylässä niin en päässyt vastailemaan.

Täällä on jatkettu kaappien kevätsiivousta. 2 jätesäkillistä lähtee matskuja Konttiin, kun siivosin ompeluhuoneen :grin Tomaatit siirsin myös isompiin astioihin. Nyt lenkille! Tässä kuva mun "taimilapsista" :shy:

DSC_0201_pieni.jpg

Larissa kp 13/27-31

Joko sitä pitäis itsekin taimet laittaa kasvamaan jos meinais niistä tomaatteja saada :) sais tuo ukko rakentaa mulle ne kukka laatikot jotta saisin siihen sit siirrettyä. Paljon olis hommaa.. Haluisin kasvihuoneenki. Kokeilla kaikkee kivaa... mutta ei mitenkää kaikkee kerralla.

Beisla: minne lähet lomalle :) ihan pitkäksi aikaa?

Juu ei menkoja ei vieläkään. Huomennahan ne alkaa sitten. Yleensä alkaa kun käy lenkillä tms. Ja nyt on liikuttu ihan hulluna tänään. Mutta ei ees tunnu siltä että alkais...

On. Njoo tein ton kolmannen ovistestin tossa ja se on yhtä vahva ku eilinen ja tuli siis nyt ihan siihen testiajalla niin tummaksi että en tiiä.. ja se aamuinenkin oli nyt tummunut samanmoiseksi. Että aika tasavahvaa viivaa nämä kaksi päivää tässä.. liekkö siitä tummenee sit huomenna nähdään :D

Lucky, jospa ne menkat jäisi nyt sinne tulematta! Tomaatit kannattaa kyllä laittaa hetimiten tai sitten ostaa touko-/kesäkuussa taimina. Kurkut ja kurpitsat ehtii mainiosti vielä tämän kuun lopussa :)

Takaisin