Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Pahoittelut kokemistasi keskenmenoista, toivon kovasti että tämä pikkuinen pysyisi reissussa mukana sen 9kk. 

Vielä viikko aikaa ennen kun mies lähtee yli kuukaudeksi työmatkalle, täytyy siis nyt nauttia yhteisestä ajasta.
Ovis on luultavasti ihan käsillä oireista päätellen. Toivo siis elää että kierto palais jotenkin normaaliksi pillereiden jälkeen, jes!
mä oon myös haaveillut uudesta mutta laitetaan nyt ainakin hetkeksi jäihin se haave.
kyllä taas mieli lepää ja jaksaa painaa ensi viikon töissä.
Itellä oli suht helppo raskausaika, tosin 2 vikaa kuukautta ennen synnytystä keräsin jo univelkaa kun en pystynyt nukkuun mahan kanssa, sohvalla yritin torkkua. Itse synnytyskin oli aika maratooni, poika syntyi 36 tuntia vesien menin jälkeen ja synnytyskään ei mennyt ihan putkeen. Eka kätilö laitto liikaa oksitosiinia joten aukesin tosi nopeesti eikä supistuksien välissä ollu kun sekunttien tauko, ei siis uskonu että mua supistaa kun mun supistuskipu oli helvetllinen vatsa ja selkä polte säännöllisin väliajoin ja siks lisäs oksitosiini annosta koko ajan. Epiduraalia ei suostunu laittaan ennen kun olin kokeillu ilokaasua ja tää toinen vanhempi kätilö oli muuten ihan kiva mutta kun oot tuskissas synnyttämässä ja kätilö sanoo että et saa välttämättä epiduraalia kun oot noin lihava niin..
Kp 11/27-30