Hui että osa on kokenu kovia jo lapsena<3
Anteeksi olen niin väsyny et nyt vaan omanapailen :)
Naama kukkii ja finnit levinny jo kaulaan ja silti naama niin kuiva et iho kuoriutuu silmiltä ja huulet on auki
Tää on ihan kamalaa :S
Facebookki täynnä vauva juttuja monelta kaverilta/ystävältä/tutulta eka tulee ilonen olo ja pieni innostus, sitten tuntuu kun sydän muljahtais sillain inhottavasti kun tajuun et ne ei liity muhun millään lailla. Ahdistaa et ajattelen näin.
On tosiaan semmonen itkunen olo koko ajan, mut ei tavallaan mitään syytä itkee.
Tänää töissä alko selkäkin särkee, mut silti tajusin kuinka hyvin mun asiat on kun on työpaikka ja palkka! Mies lähtee viikonloppuna jonnekkin mökille ja mulla vapaata töistä, eli saan viettää laatuaikaa parhaiden ystävien kanssa ja tietty itseni kanssa :D hah! Koko sänky on mun seuraavan viikonlopun!
Sanoin miehelle tosta nalan adoptio jutusta niin mies sano mulle jotenki niin, et se luulee et jos hänessä on jotain vikaa ja siksi ei voitas saada omaa lasta niin me erottais koska mä oon nuori ja hän "vanha" . Olin vähän järkyttynyt ja pakko oli kysyy et luuletko tosissas et sitte erottais ja miksi haluisin jonkun muun ihmisen kanssa lapsia?! :O
Mulla siis aina ennen oli sellanen fiilis et ei lapsia ikinä, mut sit tapasin mun avomiehen (toivottavasti joskus oikeesti saadaan i väliin) et tää on mun mies ja tän ihmisen kanssa mä tahdon oman perheen. <3
Olin siis 21 kun alettiin yrittää ja parin viikon päästä oon 24v :)
No mut nyt meen nukkumaan! Hyvää yötä ihanat naiset<3
-Mymmelisti kp 25/29 yk 32