Raskaaksi 2015

Täällä on taas ollut niin hurja kirjotustahti ja mulla taas ollu niin kiireiset pari päivää että taas jää enimmät kommentoinnit.

Mami, hiljaiseksi vetää sun kertomus. Ei ole sanoja... :(

Uusille tervetuloa! Toivottavasti pysähdys täällä jäisi lyhkäseks. :)

Hääkeskusteluun... Meillä oli häät viime kesänä. Ja ne oli täydelliset! Mun mekko oli just sellanen ku halusin, juhla oli just sellanen ku halusin, auto oli just sellanen ku halusin! Kaikki oli täydellistä! Meniköhän meidän häihin 6000-7000€, 70 vierasta oli. Mun mekko, ruoat ja juomat vei eniten rahaa. Aika kaikessa mahdollisessa säästettiin. Sormukset saatiin puoleen hintaan suhteilla, hääauto oli ilmanen, juhlapaikka oli halpa, suhteilla. Ja oikeesti jos otatte pitopalvelun, niin kilpailuttakaa monia. Eka pitopalvelu josta tuli tarjous oli kaks kertaa kalliimpi ja silti oli pienempi valikoima menuissa, ku siinä mihi n päädyttiin.
Ja meillä ei ollu varsinaista ohjelmaa. Minä ja mies ei kumpikaan tykätä olla valokeilassa ja meidän sukulaisetkaan ei oo se tyyppisiä ihmisiä. Ja monen kanssa puhuttiin, että ei kukaan sitten jaksa vaan istua ja katsoa ja kuunnella jotai väkisin väännettyä ohjelmaa.
Meillä oli hääbingo, sitä pystyi siinä syömisen ja keskustelun ohella pelaamaan, sitten oli tietty tanssia ja oltiin tehty meidän yhteisestä historiasta sellanen kuvakirja mitä sai lukea... se riitti ihan täysin meidän häihin.
Anteeks kun toistan itteeni mut ne oli vaan niin täydelliset häät... <3

No joo, palataan taas oikeeseen aiheeseen.
Täällä kp 4 ja enää oikeestaan vaan vähän vuotaa, joten eiköhän se täti vielä tän päivän aikana kamansa pakkaa. Sit vaan ootellaan ovistestit postista ja tietty itse ovista.. ja jännätään saako miehen kellistettyä otolliseen aikaan... Vaikka sanoinkin et olis kiva jos tärppäis vasta aikasintaan elokuussa tai kesä-elokuussa, niin en mä silti aio jättää yhtää kiertoa väliin... ..niitä näyttää jäävän muutenkin kun en saa miestä sänkyyn...

Beisla: avauduin sille niistä farkuista ku töissä pitää mut jos mun kans lähtee ravintolaan tai kaupunkiin tai esim mun isän synttäreille ni niissä rikkinäisissä ja paskasissa työ kengissä ja tuulihousuissa... :rolleyes: huh huh. No mut ku avauduin ni kyllä se sit on alkanu enemmän niitä yhteisissä menossa käyttää mutta edelleen ne työ kengät on jalassa. Se on niin mehtäläinen ku olla voi...opettelee tekee tulta tuliporalla ja keittää pihassa trangialla nuudelia :) alla kuva ku tehdään loimulohta laavulla. On muuten ihan sika hyvää. Mut se ei osaa erottaa kotia,töitä ja yhteisiä menoja tai pikku juhlia toisistaan jotta pukeutuis eri tavalla ku niihin sen paska töihin...

Liitteet

• 1428502917693.jpg
    1428502917693.jpg
    77.5 KB · Katsottu: 155
Paljon taas tullut viestejä. Kovin on rankkoja taustoja kuumeilijoilla. Hatunnosto, halaus ja kumarrus. Toivottavasti on kaikilla nyt valoisammat ajat edessä.

Seksihommista...Meillä heittää puuhastelujen kanssa ihan häränpyllyä. Pillereitä syödessä saattoi mennä kuukausia, etten edes huomannut, ettei makkarissa tehty muuta kuin nukuttu. Nyt tuntuu, että alkaa omat halut löytymään taas. Pitää vaan varovasti herätellä mies... :shy:
Voisin kehua omaa miestä fiksuksi pukeutumisen suhteen. Se konsultoi aina mua. :rolleyes: Se myös monesti esim.juhliin valkkaa ite mun vaatteisiin sointuvan paidan. Teki samaa arkenakin, mutta se meni ehkä vähän yli... :hilarious: Musta tuntuu, että se on kovemi shoppailemaan ja sillä on enemmän vaatteita.

Eilen se alkoi. Melkein heti edellisen viestin jälkeen. Hillitön nälkä. :wideyed: Siis ei mitään mielitekoja tms. vaan ihan raaka nälkä, missä vatsa kurnii ja möyryää kuin viimeistä päivää. Sit sitä ruokaa saa lappoa kamalan määrän, että maha hiljenee, voidakseen taas viimeistään 2h päästä aloittaa taas. Ja vastaavasti vessassa saa istua syömisten välin jäävän ajan. Ziisös kun on kivaa. Yleensä tulee herkästi vielä turvotusta mahaan, jos syö raskaammin, mutta nyt ei mtn.

Kp.21/28 dpo 6 tai 7

Nennaa: eihän se hormonaallinen ehkäisy sekoita kiertoa niin että lapsen saanti sen takia vaikeutuu... oon vaan itse miettinyt että onko vika siinä kun vuosia käyttänyt ehkäisy pillereitä.

Mukkis: kyllä se tulee. Toki voihan se ikä olla hidaste :) mulla myös syys masennus. Syksyllä ku lehdet alkaa kellastua vaivuta sellaseen haaveiluun ja sit ku alkaa pimentyä ja lehdet pudota puusta alkaa masennus jakso. Ootko testannut sitä keino valoa :) en nyt saa äkkiä sen virallista nimeä mieleen mutta mun pitäis se hommata... sit tammikuussa ku alkaa aurinko taas paistaa ni alkaa mieliki virkistyä ja uni rytmistä saan kiinni ja oon muutenki onnellisempi. Mun pitäis varmaan asua talvet etelässä. Talvi on ihan kauheeta aikaa mulle. Tai sit pitäis saada katkaistua pimeä esim. Matkustamalla Auringon alle :)

Mariska86: kyllä olisin itsekkin tuohon tk n palveluun tyytyväinen :) onnea tutkimuksiin ! Nyt ei enää yhtään keskenmenoa sulle eikä kellekään!

Mami91: onko sulla nuo hyväksikäytöt vaikuttanut parisuhde elämään. Ihan kamalaa!

Jasmi93: minäkin oo alkoholisti perheestä mutta 1.8 v ikäisenä pääsin sijaisperheeseen jossa sain elää loppu lapsuuden aikuisuuteen asti. Silti oon kyllä joutunut käsittelemään asioita monelta kantilta eikä oo helppoa ollut.

Häistä: teidän juttuja ku lukee ni en ikinä halua hää juhlia... maistraatti ja hää matka vaan...naimisiin kyllä haluan. En tykkää olla porukan keskipisteenä ja ukko... ei osaa oikein mitää juhlia arvostaa (rahan menoa) ja hah! Verkkareissa alttarille :D kuolen nauruun! Pukua ei suostunut hommaamaan ees veljensä häihin. :) ei kyllä Verkkareissa kans menny onneks mutta olis voinu sen puvun laittaa :)

Hipsutin: tervetuloa! Pikaista plussaa! Sulla jännät päivät. Et oo testannut sitten :)

Tervetuloa nepa! Pikaista plussaa!

Maaritmarianne! Heti kuva tänne! Katotaan että onko meillä yhtä hyvä mielikuvitus :D

Saan juua illalla siiderin dpo 10. :)

Liitteet

• 1428506076343.jpg
    1428506076343.jpg
    32.1 KB · Katsottu: 175
  • 1428506088903.jpg
    1428506088903.jpg
    29.2 KB · Katsottu: 173
  • 1428506107453.jpg
    1428506107453.jpg
    34.3 KB · Katsottu: 176
Hitto ku se kontrolli viiva tuli siihen äkkiä ni meinas lähtee jalat alta että se on se testi viiva... mut ei se sitten ollutkaan. .. Tällainenkö se tunne plussasta oliki. :D

Mä soittelin tänää omalle neuvola sairaanhoitajalle ja se naureskellen käski apteekkiin hakemaan rtestiä. Kun kerroin ovis testistä se alkoi nauramaan vielä enemmän :D Sano, että jos oon raskaana ja about niillä viikoilla mitä kk laskettavissa ei välttämättä näy vielä mitään missään testissä :D Kerroin kaikki oireet ja SH ei osannut sanoa muutakuin, että kuullostaa alkuraskaudelta. Ja jos ei ole sitä niin lääkäriltä ohjeet jatkoon. Mä itte tiedän kyllä, että puhdas nega sieltä pärähtää, mutta pakko kai se on testata miehenkin mielenrauhan vuoksi. Testailu siirtyy perjantai aamuun, testiä jaksanut lähteä hakemaan mistään :D Tai ainakin huomiseen iltaan! Alkaa tähän jatkuvaan menkka jomotteluun ja oikean munasarjan vihlomiseen mennä hemot. Ei tunnu enään yhtään siedettävältä, eikä panadol tepsi............. :/

EDIT! tervetuloa uudet:gen014

Muokattu viimeksi:
Lucky : voihan :/ Mulla kanssa käynyt niin, että katto testiää jotenkin vääri ja sydän pamppaillen ilostuu, kunnes tajuaa että ehei! Toivottavasti on hyvä siideri :)

Vadelma soda siideri on. Ainaki sitruuna soda siideri on hyvää... :) ei oo tehny mieli sitä juoda ku oon ollu vähän raskaana tän mun turvotuksen ja närästys en takia. :D naurattaa. Siinä vielä mustavalkoisena... viivan paikka vaan näkyy kenen silmään näkyy... :D pitäis heittää sorsia noilla pro martineilla... onneks ei ollu ku tuo yks ainoo testi :)

Liitteet

• 1428507499429.jpg
    1428507499429.jpg
    34.7 KB · Katsottu: 174
Jasmi, voi harmi kun tuli taas nega. Parempaa onnea eri merkkisellä testillä! Ja rankkaa sullakin ollut lapsuudessa, alkoholismi on todella satuttavaa. Itselläkin suvussa, vaikka onneksi ei vanhemmilla.

mindiS, no ei se gyne sanoi vaan että todennäköisesti ei vaikuta hedelmällisyyteen se tiputtelu. Varmaan jos pitkään jatkuisi ilman plussaa, ehkä tutkisivat senkin. Tosin pari päivää ei kuulosta vielä vakavalta ollenkaan.
Voimia sullekin, kuulostaa todella rankalta sun menneisyys. :hug013

Junibea, voi pahus kun lapset on kipeenä usein vielä peräjälkeen, hankala siinä on ehtiä muuta.

Mukkis ja muut, hyvin olette kirjoittaneet masennuksesta. Ehdottomasti kannattaa mennä juttelemaan jonkun kanssa, jos yhtään tuntuu siltä.

Nenna, hyvä että pääset lääkäriin kuitenkin ja voit kysyä lapsettomuudesta. Toivotaan että sattuu järkevä tyyppi!

Soffie joo, ehdottomasti parempi että on jotain konkreettista kerrottavaa lääkärille. Mäkin otin gynelle mun "päiväkirjan" ja tarkistinkin siitä mm. oviksen ajankohtaa. Mitkä sun kp:t olikaan?

Mariska, mainiota että pääset lisätutkimuksiin! Kumpa nyt selviäis jotain.

Mami, hurjia olet joutunut kokemaan. :sad001 :hug013

Hipsutin, tervetuloa! Ihanaa kun sun mies on niin täysillä mukana. :)

Nepa, tervetuloa! Teilläkin jo pitkä yritys taustalla, toivottavasti tärppää pian. :)

Lucky, ää tuli nälkä kun katoin tuota loimulohikuvaa! Hassu sun mies, mutta eipä kaikki vaan niin tajua erottaa eri tilanteita. Munkin mielestä sais sentään juhliin laittaa muuta... vaikka mä en kyllä mikään muoti-ihminen ole ja mä oon se joka saa välillä puolisolta noottia pukeutumisesta. :p Farkut on niin kätevät!

Kohta3, kuulostaa lupaavalta sun nälkä!

Ihania häätarinoita teillä kaikilla! Meillä tosiaan oli puoltoista vuotta sitten häät, jotain 60 vierasta. Oli todella onnistuneet ja vieraat kehui kovasti. Hirveästi ohjelmaa ei järkätty, häävisa vaan missä pöytä oli aina yks joukkue, joutuivat vähän keskustelemaan keskenään. :wink Mekin mentiin pienellä budjetilla, ruoka oli isoin potti. Ei otettu mitään halvinta cateringiä, ja se kyllä kannatti: sapuska oli ensiluokkaista. Muuten toinen mekko oli kovassa alennuksessa ja omani löysin käytettynä. Käytettiin paljon aikaa yksityiskohtien suunnitteluun, ja uskon että sillä oli merkitys häiden onnistumisessa. En tarkoita suurta koristelua, vaan sitä että tiesimme mitä tapahtuu milloinkin ja yritettiin miettiä asiat niin, että vierailla on kivaa. Hääpaikkakin saatiin halvalla, ihan siksi kun mentiin keskustakuntien (HKI, Espoo, Vantaa) ulkopuolelle. Seurantalo ja tosi nätti ympäristö. Yks mainio hetki oli, kun pihalla oli jättitrampoliini. Se oli kiinteistönhoitajan perheen oma, mutta oltiin kysytty lupa ottaa siinä hääkuvia. Siitä tuli hyvä ohjelmanumero kun kaks naista pomppii täysvalkosissa trampoliinilla. :grin Näin jälkeenpäin, oli siinä kauhea työ ja stressi ja välillä mietti että pitäiskö vaan karata naimisiin, mutta oli se vaan sen arvoista! Mutta toista kertaa en halua mennä naimisiin, yhdet häät riittää. :)
Beisla taukokierto viikko2

Ninukki täällä sama juttu, haluan itse tehdä kaiken mahdollisen että mikään ei mene pilalle ja tulee tehtyä. Toki kaasot ja bestmanit valitaan niin, että he tuntee meidät sen verran hyvin niin voi vähän jakaa vastuuta :)

Beisla kp32/28. SH ihmetteli, ettei Teron kuurin jälkeen kierron pitäis yhtäkkiä mennä ihan vinksin vonksin. Nyt mukaan tullut päänsärky :| Olis niin ihanaa kun joku olisi matkassa, mutta ei. Ehkä tässä keväällä nappaisi <3

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13 TESTAA 12.4.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Nepa yritystä 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Jepulis80 yritystä 3/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Haiidi93 yritystä 07/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
Lumikello2015 yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Hipsutin yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
lumihiutale. yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
titem tjottia 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
mindiS yritystä 11/14
Neelia yritystä 11/14
ninukki yritystä 11/14
Soffie yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15
jm yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15
Käkis yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Catja85 yritystä 3/15
jasmi93 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Nailedit yritystä 3/15
Aphrael yritystä 3/15
Pepita_ yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Lissu yritystä 5/15
Sandy yristystä 6/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?
anní tjottaillen

(91 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11 LA 1.12.
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Timbe yritystä 9/13 LA?
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Johanna.. tjottaillen 8/14 LA 4.12.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
suvii-i yritystä 9/14 LA 14.12.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sarina1 yritystä 10/14 LA 5.12.
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
Unicorn81 yritystä 11/14 LA?
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Esma yritystä 1/15 LA 1.12.
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Skippi yritystä 1/15 LA?
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 21.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.
Sydänpylly yritystä 2/15 LA?

(48 kpl)

Uudet lisätty. Mulla on hämärä muistikuva, että jollekin olis pitänyt lisätä testipäivää, mutta nyt en enää pikaselauksella löytänyt viestiä.

Takaisin