Jasmi, voi harmi kun tuli taas nega. Parempaa onnea eri merkkisellä testillä! Ja rankkaa sullakin ollut lapsuudessa, alkoholismi on todella satuttavaa. Itselläkin suvussa, vaikka onneksi ei vanhemmilla.
mindiS, no ei se gyne sanoi vaan että todennäköisesti ei vaikuta hedelmällisyyteen se tiputtelu. Varmaan jos pitkään jatkuisi ilman plussaa, ehkä tutkisivat senkin. Tosin pari päivää ei kuulosta vielä vakavalta ollenkaan.
Voimia sullekin, kuulostaa todella rankalta sun menneisyys.
Junibea, voi pahus kun lapset on kipeenä usein vielä peräjälkeen, hankala siinä on ehtiä muuta.
Mukkis ja muut, hyvin olette kirjoittaneet masennuksesta. Ehdottomasti kannattaa mennä juttelemaan jonkun kanssa, jos yhtään tuntuu siltä.
Nenna, hyvä että pääset lääkäriin kuitenkin ja voit kysyä lapsettomuudesta. Toivotaan että sattuu järkevä tyyppi!
Soffie joo, ehdottomasti parempi että on jotain konkreettista kerrottavaa lääkärille. Mäkin otin gynelle mun "päiväkirjan" ja tarkistinkin siitä mm. oviksen ajankohtaa. Mitkä sun kp:t olikaan?
Mariska, mainiota että pääset lisätutkimuksiin! Kumpa nyt selviäis jotain.
Mami, hurjia olet joutunut kokemaan.
Hipsutin, tervetuloa! Ihanaa kun sun mies on niin täysillä mukana. :)
Nepa, tervetuloa! Teilläkin jo pitkä yritys taustalla, toivottavasti tärppää pian. :)
Lucky, ää tuli nälkä kun katoin tuota loimulohikuvaa! Hassu sun mies, mutta eipä kaikki vaan niin tajua erottaa eri tilanteita. Munkin mielestä sais sentään juhliin laittaa muuta... vaikka mä en kyllä mikään muoti-ihminen ole ja mä oon se joka saa välillä puolisolta noottia pukeutumisesta.

Farkut on niin kätevät!
Kohta3, kuulostaa lupaavalta sun nälkä!
Ihania häätarinoita teillä kaikilla! Meillä tosiaan oli puoltoista vuotta sitten häät, jotain 60 vierasta. Oli todella onnistuneet ja vieraat kehui kovasti. Hirveästi ohjelmaa ei järkätty, häävisa vaan missä pöytä oli aina yks joukkue, joutuivat vähän keskustelemaan keskenään.

Mekin mentiin pienellä budjetilla, ruoka oli isoin potti. Ei otettu mitään halvinta cateringiä, ja se kyllä kannatti: sapuska oli ensiluokkaista. Muuten toinen mekko oli kovassa alennuksessa ja omani löysin käytettynä. Käytettiin paljon aikaa yksityiskohtien suunnitteluun, ja uskon että sillä oli merkitys häiden onnistumisessa. En tarkoita suurta koristelua, vaan sitä että tiesimme mitä tapahtuu milloinkin ja yritettiin miettiä asiat niin, että vierailla on kivaa. Hääpaikkakin saatiin halvalla, ihan siksi kun mentiin keskustakuntien (HKI, Espoo, Vantaa) ulkopuolelle. Seurantalo ja tosi nätti ympäristö. Yks mainio hetki oli, kun pihalla oli jättitrampoliini. Se oli kiinteistönhoitajan perheen oma, mutta oltiin kysytty lupa ottaa siinä hääkuvia. Siitä tuli hyvä ohjelmanumero kun kaks naista pomppii täysvalkosissa trampoliinilla.

Näin jälkeenpäin, oli siinä kauhea työ ja stressi ja välillä mietti että pitäiskö vaan karata naimisiin, mutta oli se vaan sen arvoista! Mutta toista kertaa en halua mennä naimisiin, yhdet häät riittää. :)
Beisla taukokierto viikko2