Raskaaksi 2015

Heippa tytöt, pidin tässä kuukauden breikin foorumista ja päätin laittaa aivot narikkaan näiden vauvailujen osalta (kävin kyllä lukemassa teijän juttuja).. Tänään tein testin ja plussahan siihen pärähti, ilman mitään varoittavia oireita :p nyt kun saisin vielä kuvan ladattua... Höh sanoo vaan, että liian suuri ! Osaako kukaaan neuvoa, miten saisin kuvan !?

Skippi yk 3 plussa testiin kp 30/28

Tervetuloa Pepita! Osanottoni keskenmenosta ja pikaista plussaa!❤

Haiidi, jos en vielä sinua muistanut toivottaa tervetulleeksi joukkoomme, niin tässä sitten sekin! Pikaista plussaa❤ :)

On; Tuhrua ei enää tänään ole tullut, mutta eilen alkoi kovat menkkamaiset krampit alavatsassa :( tänne siis rantautumassa todennäkösesti joko täti uudelleen tai mahatauti, pöh :(

Nenna kp9/33(28-35) yk12

Onnea Skippi plussasta! Jos kännykällä yrität saada kuvaa, niin kannattaa muokata kuvaa rajaamalla se mahdollisimman pieneksi, niin mahtuu tulemaan, niin miekin joudun aina tekemään :)

image.jpg
Noniin tässä tämä :rolleyes:

Jee ihanan mahtavan selkeähän se! Todella upea plussa❤ paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan! :)

Onnea Carnagan !! Upeaa !! :) olen varma että kaikki menee nyt hyvin !!

Onnea Skippi !!! :)

Tervetuloa uudet :)

Pahoittelut negoista ja tädin vierailuista :(

Freya hyvä että kaikki on hyvin siellä <3

Tsemppiä oviksek metsästykseen ja plussatuulia jokaiselle !!!! :)

Onnea skippi!

Tervetuloa uusille!

Pahoittelut negoista!

On. Tänään siis kp 1/28-34. Kierto oli nyt 31 päivää ja luteaalivaihe 11 päivää! Jee! Ja vaikka se ovis oliskin ollut sillon kaks päivää myöhemmin niin silti luteaalivaihe olis ollut 9 päivää eli päivää pitempi kuin kahdessa edellisessä kierrossa! Hyvä hyvä. Mutta on kyllä hyvin epäsäännällisiä nää kierrot...
Mietiskelen tässä että tilaisinko ovistestejä vai en.. mutta kyllä mä taidan ihan tuon kierron seuraamisen takia tilata....

-Tyttötiikeri kp 1/28-34, tjot-k 5-

Onne skippi! :) selkeääkin selkeämpihän tuo :)

Haidi kovin on punainen tuo sun testis?

Tervetuloa vaan kaikille uusille :)

Onnea Skippi! Ei voi ton selkeämpi plussa enää olla :D

Onnea myös sulle Carnagan! :)

Pahoittelut menkoista Tyttötiikeri, mutta hyvä että lutis piteni :)

Pahoittelut negasta Haidi :(

Larissa kp 6/27-31, tjot-k. 10

Niin on tollanen punanen tuo tausta, mitä se tarkottaa? oon ihan hukassa vielä!:D

Muokattu viimeksi:
Voi video kaikki vastaukset hävisi taas ku sähläsin!

Carnagan onnea!
Lauruska : pahoittelut negasta
Azalea: nyt en oo yhtään varma ootko nyt ihan vasta plussanu vai oliko nuo jotai vanhempia testejä joten onnea varuilta kun en ees muista olenko sua onnitellut :D

Elyssei:kyllä siinä vaan viiva näkkyy! Vahvistumista sille!

Kiitos Larissa. Mut ei tarvii pahoitella. Oon ihan hyvillä fiiliksillä.
Ensikännäkin vaikka toki se plussa ja vauva on toivottu ihan milloin vaan tuleekaan, niin silti oo jossain määrin toivonut että la menis vasta ens vuoden puolella. Mulla on joku juttu noiden numeroiden kanssa, niin mielummin syntymävuosi on mielummin -16 ku -15. Mulle oli tärkeetä et meidän häät oli just 14.06.14 ja suuri haave oli et esikoinen syntyis 2014. onneks syntyikin. :D Ja niin edelleen...
Ja toisaalta olis kiva jos pääsis kesällä vähän irrottelee, olis parit festarit kesällä ja tietty vasta loppukesästä, joille haluisin. Etenkin kun kaks edellistä kesää on mennyt niin iisisti. Toissa kesänä olin raskaana ja viime kesä meni pienen ympärillä pyöriessä. Et sen kannalta olis jees jos vasta elolussaa aikasintaan tärppäis.
Mut sit taas mulle " ihanteellisin" aika tärpille olis kesä-elokuu niin la sijottuis maalis-toukokuulle...
Mut siis kuten sanoin tärppää ku tärppää ja aivan varmasti siitä nautitaan ja iloitaan vilpittömästi! :)

Mistä mä löydän täältä noita odotusryhmiä? Olis kiva liittyä johkin ja saada itsellekin tuollainen 'joukukuunmammat' lisänimi? :D auttakaa tyhmää :D

Skippi, onnittelut mahtavasta plussasta! :)

Takaisin