Raskaaksi 2015

Skippi, paljon onnea plussasta! Ihan komeat viivat sieltä pärähti :)

Hirmuisesti tsemppiä muille! :Heartred

Mä tulin napaileen mutta.. Hain tietoa ja lueskelin noista ovistesteistä.. Että voi näyttää siis plussan jälkeen monta päivää vahvaa viivaa/plussaa eli pitäisi kattoo se ensimmäinen vahva viiva?
Joten voinko mä nyt olettaa että se ovis oli sillon 1.4 keskiviikkona kun maanantai-tiistai oli sellaset menot ja meiningit että huh. Vaikka noi testit on siittä asti näyttäny samanmoista vahvaa viivaa(ei plussaa) ja yhtenäpäivänä oli haaleemmat viivat.. Kuitenkin halut on kadonnu ei tee mieli juuri yhtään.. Kipuiluja ei ihan hirveesti oo ollu.. Mut senkin veikkaan johtuvan siitä greipistä..:)
Ääh mä oon ihan hukassa.:D

Muoks luin myös että toi viivojen pysyminen voi johtua myös pco:sta? Mut mä en jotenkaan jaksais omalla kohdalla vielä uskoo siihenkään.. Mut jos se johtuukin tästä hedelmällisyydestä km jälkeen ;D

Muokattu viimeksi:
Haidi kuinka kauan testin tekemisestä otit kuvan? Koska mun mielestä näyttäis vaan siltä että kuva otettu noin niinkun heti kun se väri lähtee kulkeen ja hetki menee että se imeytyy.. Onks se vieläkin tollanen?

Jos on edelleen ton värinen testi niin se oli sitten viallinen? Mulla aina vaihtunut tausta vitivalkoseks.

Tässä kuvat testeistä :rolleyes:

Nyt ainakin selkee ovisplussa. Vähän opettelua tämä testien tulkinta mutta seuraavassa kierrossa sujuu varmaan paremmin. FF povaa ovista huomiselle :) en mittaile lämpöjä mut laitan oireita yms sinne muistiin.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    366.2 KB · Katsottu: 158
Lauruska: lämpöjen mittaus kannattaa tehdä läpi kierron jotta näkee ne muutokset. Ja aamulla ennen kun on ees noussut sängystä.

Ja täti Punainen kurvas tänne ja mun kierrot on niin persillään suoraan sanoen et ajatus oli tehdä r-testi ens viikolla kun kp ois ollut 40 mut noh voinpa unohtaa sen. Hyvin runsaana kyl alkoi :( menkkajomoja oli tätä ennen 3 päivää.

Mä aloin lämpöjen mittauksen vähä ennen kierron puolta välii ja noin. 36.2-36.5 ja sit tuli notkahdus 35.8 ja sit oikeestaan sen jälkeen ollu 36.8-37.1 ja nyt ei vaihtele juurikaan lämmöt vaikka ottais lämmön aamulla ja illalla.
Mulla on nyt parin päivän ajan tullu taas aika runsaasti vv melkein luulis että spermaa tulee mutta ei se oo mahollista. maha ollu myös hiukan kipee. Kp 29/31

Mä mittasin viime plussakierrosta oviksen jälkeisestä päivästä alkaen sillon oli 35,8. Sit siitä plussaan asti 36,0-36,8 kun km vuoto alkoi tipahti taas 35,6
Nyt oli tiistaina 35,8 ke 35,4 sen jälkeen 36,0-36,2

Onnea carnagan ja skippi! <3

Ja pahoittelut tädeistä ja negoista..

Täällä himot senkun yltyvät muttei oo miehen olo vieläkään hyvä :( täytynee jaksaa odottaa..

Niin ja se lääkäri olis sit reilun viikon päästä, jänskää...

Silv kp 6/30-36 yk 10.

Mä tässä meikkailen nii eipä tarvii poskipunaa laittaa ku ovat muutenkin nii punaset, naama iha kuiva :/ ärsyttävää vaikka laitoin kosteusvoidettakin alle nii silti iha kauheen näkönen iho

Onnea skippi! Hui kun selkee viiva!!!

Junibealla hyvännäkönen ovisviiva!!!

Silv ja Larissa, mennään kyllä niin samoilla päivillä. Eiks kaikilla oo yk 10 ja kiertopäivä 5-6 :D

Mulla 5/26 yk 10.

Junibea, mies kumoon ja hommiin vaan ;)

Skippi, mielettömästi onnea, wau!! :) Tuosta ei viiva enää paljon vahvene :)

Nennaa, mikä siellä on nyt vointi? ♥

Haiidi, pahoittelut negasta.. :(

Tyttötiikeri, hienoa et lutis piteni! :)

Osaakohan joku muuten sanoa et mitä jos lutis piteneekin yli normaalin?
Mulla oli viimeks ovis normaalisti joskus kp16 paikkeilla, mut kierto veny 33 päivään eli luteaalivaihe oli 17 pvää! Mulla on ennenkin lutis heitelly kyllä, eli ei oo se 14vrk oviksesta, vaan vaihtelee vähän.

Sarina, meet odottajat->laskettuaika 2105 ja sieltä omaan kuukautesi ryhmään :)

Mä kävin reippaana tyttönä salilla(neljäs treeni tälle viikolle jo!) ja tein oikein hikitreenin kun paljoa ei aikaa ollu ja sit kotiin suihkuun ja vauvaa nukuttamaan :)
Nyt ois ipana partsilla,munakas huitastu napaan,mies lähti käymään seuraavaa työmaata kattomassa ja mulla ois kuopuksen serkkujen lahjojen paketointi edessä, kun tänään tuplasynttäreille meno. Jospa sit kerkeis reissuvaatetta taas ompelemaan.
Miehellekkin tuossa sanoin, et mulla on hyvä fiilis tästä kierrosta. On sellai hyvä mieli ja oikea himotus, eikä vaan tellettelua "koska täytyy". Vähän suunniteltiin, et jospa jo illalla uusiks ;)
Alamaha kipuilee vaihtelevasti enempi ja vähempi,joten eiköhän ovis aika hollilla ole. Ehkä huomenna ellei tänään illalla sitten.

Nyytti yk3 kp15

Kamalaa lukea teidän juttuja ja jännittää plussia. Minäkin haluan! Kamala vauvakuume, enkä ole vielä edellisiäkään synnyttänyt.. :D

Toivottavasti liityn ihan oikeasti mukaan vasta aikaisintaan ensi vuonna. Voi olla kahden kanssa kädet sen verran täynnä, että ihan niin pienellä ikäerolla kolmatta ei kaipaa. Noh, jospa tämä tästä muutaman viikon kuluttua helpottaisi, kun saa vauvat syliin.. :)

Valtavasti onnea Carnagan ja Skippi. <3 Tervetuloa joulukuisiin! :)

Pahoittelut negoista muille, toivottavasti vielä plussaksi muuttuu.

Sarina tuohon sun kysymykseesi niin ylläpitäjät perustaa varmasti pian sen oman salaisen ryhmän meille joulukuisille ja kun siihen liittyy niin tuon profiilikuvan alle ilmestyy se ryhmäpalkki, joka kertoo sun olevan joulukuisissa ja salaisessa ryhmässä. :)

Esma rv 5+5

Onpa täällä tullu paljon plussia, mahtavaa! :) Onnea jokaiselle ja tarrasukkia matkaan! <3

Pahoittelut tädin kohdanneille ja negan saaneille.

Täällä vietellään viimeistä työpäivää ennen parin päivän vapaata. Nyt tuntuu kyllä siltä että tulee vapaapäivät tarpeeseen. :) Vauvakuume se vaan yltyy yltymistään.. Menispä aika nopeesti niin pääsis pian yrittämään!

Kp 9/30?

Takaisin