Raskaaksi 2015

Noniin ja äkkiä karkuun :D en halua edes vilkaista sitä testiä ennen kuin 5 min on menny :D
Mies lähti kavereilleen pääsiäs aloitteluille ja on tulossa tänne sitten jossain kohtaa, päätin jättää saunomiset väliin..
Ukkeli käski laittaa heti viestiä kun oon sen tehnyt että mikäs siitä tulee, että voi sitten kuulemma siellä pyörtyä jos pyörtyy :laughing025

Onnea Carnagan... kovasti vauvaliimaa nyt pienelle että pysyisi mukana.
Ai että, kukas täällä jokunen aika teki sen totoro hahmon? Tänään tullut japanilaisia animaatioita. Ne on niin lähellä mun sydäntä ja ovat vaan niin :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred. Paraikaa tuleekin dokumentti guru Miyazakista, mielenkiintoista nähdä hänen työskentelyään. Aiemmin olen nähnyt dokumentin jossa kerrottiin miten hahmojen silmillä saadaan eri tunteet esiin. Avasi meikäläisen silmät ja ymmärryksen aivan eri tasolle.

On. Kp 23/25-27. Ei oikein mitään oloja, hieman ollut pientä nippailua. Pari pv sitten oli pyyhkiessä tulevinaan jotain pienen pientä tuhrua paperiin, mutta ei sen jälkeen mitään. Jos ja kun menkat alkaa ensi viikolla pitäisi tuhruttamisen alkaa huimenna tai ma. En siis usko raskautumiseen epäonnisen kierron takia. Kerran pupuiltiin pari pv ennen ovista.

Kaks päivää poissa foorumilta ja ihan pihalla kaikesta mitä täällä puhutaan! :wideyed: Mutta ainakin ONNEA HIRVEEEN paljon Carnaganille!!! Ihan mahtavaa!!! Tartutahan tuo "tauti" kaikille foorumilaisille, plussia siihen malliin, että kaikille haluaville saadaan viimeistään tammivauvat! :)

Ootteko muuten jo käyneet hakemassa apteekista ilmaiset odottajan oppaat? Taitaa saada melkein kaikista muista apteekeista paitsi YA:sta. Itse kun olen tällainen pakkomielteinen tiedon hamstraaja, niin ihastuin tuohon opukseen. Oli paljon hyvää tietoa ainakin tällaiselle ensikertalaiselle eikä ollut mikään ihan ohkainen nide, ihmettelin ihan, että tollaisen saa ilmaiseksi! :)

Carnacan paljon onnea!!!!! :)

Elyssei täällä odotetaan sun vastausta!

Ristus tätä turvotusta. Farkkujakaan voi pitää enää kiinni. Alavatsa on nyt kipeänä. Äitini kysyi tänään olenko varma etten ole raskaana vatsakivuista, turvotuksesta ja huonosta ruokahalusta päätellen. "Eeen oo". Kävi apteekista hakemassa mulle vatsaa rauhoittavia lääkkeitä kun päivällä pistää ihan ripuliks vaikka yleensä oon ihan ummetuksen partaalla. Apteekkitäti käski lääkäriin jos tää ei pian lopu! Ei o ollu häävi pääsiäinen :D

Lumikello pitääkin käydä kiertämässä kaikki apteekit täällä jos vaikka löytyis :joyful:

Azalea niin meni, eipä näkyny vielä ainakaan mitään siinä testissä tai sitten oon unohtanu viivalasit jonneki toooooosi kauas toiselle planeetalle tai jotain :meh:

Garnagan vau! Onnea ja tarrasukkia pienelle <3

Tsemppiä teille kaikille ja hirveesti plussatuulia. <3

Pepe 7+4 <3

Pisama, mun hyllyssä se virkattu totoro nykyään asustaa.

tuossa on se sillon jotain vartti testin tekemisestä, kesti vaan niin pirusti aikaa ku piti siirtää koneelle ja kaikkee ku puhelin ei suostunu lähettää sitä :meh:

Liitteet

• pc.jpg
    pc.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 209
Onnea Carnagan!
Elyssein testissä näkyy hailakka haamu mun silmiin.

Mulla on niin malttamaton fiilis huomisen ovistestin suhteen. toivon että ois jo hailakampi niin ei tarvis olla pahoillaan jos mies ei innostu talletteleen huomenna.. hän kun suhtautuu edelleen vähän sillain että tulee jos tulee.. ite en ole samalla linjalla.. tiedän kyllä erään keinon jolloin hän ei pysty kieltäytymään :grin mutta se on monen tekijän summa.

Ois ihana kun tärppäis heti keskenmenon jälkeen, luulen että aika pahasti kirpasee se kun menkat alkaa. :angry7

Sama juttu, jotain näkyy, mutta väristä en tiiä. Myöskin nuo isot kiertopäivät hiukan hämmentää, että miks ois noin himmee vielä...toivotaan, että ovis onkin vaikka ollut myöhemmin tai hormoni vaan nousee hitaasti :)

Elyssein testissä miekin nään jotain, jopa kännykällä! Väristä en kyllä tiedä, mutta toivotaan ett vahvistuisi! :)

Yllärinä huomenna aamulla sitten heittämään kavereita Helsinkiin, herätys siis joskus neljän jälkeen.. Sitten vielä illalla pitäisi yhdentoista aikaa hakeakin :D kyllähän sitä vähäsen ehtisi nukkumaan, jos nyt ensin kotiin pääsisi vaan, matkaa kun olisi vielä muutama kymmentä kilsaa :)

Takaisin