Raskaaksi 2015

Oih täällähän on plussia! Onnea carnagan! Huikeet viivat! :)

Elyssein testissä nään kans jotakin hailakkaa viivaa.. Mut hämmentää kyllä noi kp:t.. :O

Mä en tiedä koska ja millasta kiinnittymisvuodon pitäis olla mutta tais kyllä tää nainen tulla alas kovaa ja korkealta.

siinä on vielä 25min testauksen jälkeen

Liitteet

• pc1.jpg
    pc1.jpg
    75.5 KB · Katsottu: 226
Lauruskaah: Auts! Olihan ne kyllä aika selviää viivan paikkoja alusta asti. Vaikka ainahan sitä ehtii jo innostumaan ja tulee se mitä jos. Joskus niin vahva tunne, vaikka KK oli ja meni. Kyllä sie vielä nouset ja plussaat komeat viivat <3

Saa nähdä onko täälläkin huomenna kp1 :) Rinnat taas kipeytyivät varinkin näin yötä kohden. Että tekee kipeää.... :|

Maaritmarianne: Meillä käytössä Tälläinen, kumpikin ottaa päivässä yhden ja saa lisää foolihappoa monivitamiinista :)
"Tri Tolosen Foli-B Strong on vahva foolihapon, B6- ja B12-vitamiinien yhdistelmätabletti. Edistää immuunipuolustuksen normaalia toimintaa ja vähentää väsymystä. B6-vitamiini tasapainottaa hormonitoimintaa.

Tuoteinfo:

Jokainen tabletti sisältää foolihappoa 800µg, B6-vitamiinia 10mg ja B12-vitamiinia 3µg. Annostus: 1 tabletti päivässä."

Elyssein toisessa kuvassa näkyy selkeästi plussa. Mutta toki testiajan ulkopuolella.. onko sitten luotettava.
Mua ei isot kp:t hämmennä. Todennäköisetsi ovulaatio ollut myöhemmin mitä oot aatellut :rolleyes:

Mulla ei kyllä pc:t oo koskaan antaneet turhaan mitään haamuja. Ei edes roskishaamuja vaan vitivalkonen nega on pysynyt valkosena.

no en kyllä miehelle uskalla mitään viestiä laittaa kun kumminkin poikien kesken on se olut maistunut sen verran että ei osais kumminkaan olla hiljaa kun jos nyt tuo ei ihan pidäkään paikkaansa tuo testi...

Jos minäki liittysin joukkoonne =) Mulla takana keskenmeno viikoilla 10+4 viime helmikuussa, keskenmenokierto kesti 36 pv ja nyt menossa kp 18 normikierrossa...Pupuiltu on viimeeksi keskiviikkona, torstai iltana tikutin vahvat viivat ovistestiin jotenka ovis luultavasti oli perjantain aikana kun silloin sain tikkuun enää yhden viivan. Ikäväkyllä miehen kanssa ei voitu ovista hyödyntää kun sattuu olemaan juuri nyt reissussa mutta toivotaan että siittiöt jaksas elellä muutamanvuorokauden tuolla =) Ja mulla normikierto on siis viimeisen vuoden ajan ollut 29-33pv, saa jonkinaikaa jännätä alkaako menkat vaiko ei, toivottavasti ei! :D

Pepita_ tervetuloa joukkoomme! (: otan osaa keskenmenostasi ♥ ja toivottavasti visiittisi on lyhyt ja saat plussan ainakin nopeammin kuin minä :D ja kyllähän parhaissa tapauksissa simpat elää jopa 5pv ;)

Pepita tervetuloa ja pikaista plussaa ja pahoittelut keskenmenosta.
Carnagan oikein paljon onnea ja tarrasukkia!
Lauruskaah pahoittelut tädistä jos hän sieltä esiin hyökkää.

Täällä taas vaihteeksi testattu nega. Kuinka pitkään voi toivoa pitää yllä kun ei testi lupaa edes hailuraa? Siis osaako joku oikeasti sanoa onko mitään toivoa eli kuinka pal aijemmin ne hailut tulevat esiin vaikka vaan haamuina tai testiajan jälkeen? Koska pitää lakata toivomasta? No nyt ainakin kierto on pisin mitä mulla on pillereiden lopettamisen jälkeen ollut kun ensimmäiset menkkani alkoivat sillon ihan aamulla.
Lukutoukka kp 24/20-24

Canraganille jättimäiset onnittelut!! Teillä tärppäsi tosi pian :)

suvii-i, mahtavaa! digistä tulee varmasti mieluisa tulos :)

Maaritmarianne, Me syödään molemmat monivitskuja(minä raskaus+imetys ja mies multivitaa) joissa 400* ja lisäks usein pelkkä fooli päälle,jossa toiset 400*. Lisäks molemmille vehnistä ja deetä ja ite otan välil viel lisäsinkkiä :)

Lauruskaah, kiinnittymisvuoto tulee(jos tulee) usein noin viikko oviksesta. Mulla sitä esikoisen raskaudessa tuli ja kuopuksen ei. Keskenmenneestäen edes muista.
Harmi jos siellä nyt täti kurvaa paikalle.. Minäkään en kyllä viivanpaikkaa kummempaa testeissäsi aiemmin nähnyt :(

Pepitalle lämpimät tervetulotoivotukset! :)
Toivottavasti uusi tärppi tulee pian!

on. kp15. Eilen illalla ois molempia haluttanut, mutta neiti 1v ei oikein unessa pysynyt ja nukahettiin sit miehen kans lopulta molemmat.. Mut asia korjattiin aamulla kun herättiin molemmat kuuden jälkeen ja tyttö koisi vielä :)
Ihan hyvä näinkin, toissailtana myöhään ja tänä aamuna aikaisin :) Jospa huomenna illasta taasen, niin saatais tää oviksen seutu hyödynnettyä noin puolentoista vrk välein =)
Tänään hulinapäivä, sukuloimista ja esikoisen noutoa. Mietin josko jaksaisin aamusalille vielä lähteä ennen kun pitää kuopus nukuttaa,mut kahotaan mitä jaksaa ja ehtii.
Mukavaa päivää kaikille :)

Takaisin