Tyttötiikeri, Ihanan positiivista ajattelua tuo ”onpahan ainakin lutis pidentynyt..” :)
Lukutoukka, Pahoittelut negasta. Toisaalta jos ei ole mitään tietoa ovulaation ajankohdasta niin kp:t on kuitenkin vielä aika vähäisiä, jos onkin kyse vain pidemmästä kierrosta.. Ehkä ne tuttipullot oli joku enne
Junibea, Todellakin munarikasta pääsiäistä. Kyllähän tuo ovis näyttää hyvin vahvasti olevan ihan lähipäivinä käsillä.
Tähtityär, Pahoittelut keskenmenosta ja paljon voimia asian käsittelyyn!
Mami91, Pahoittelut menkoista! Olkoon nyt alkanut kierto _se_ kierto!
Käkis, Tuo on kyllä paras keino olla testaamatta turhaan kun ei osta testejä ollenkaan. Etenkin näin pyhien aikaan. Tosin päivystävät apteekit on auki

Ja tietysti kaupat lauantaina :)
Soma, Saattoihan sinulla toki olla varhainen km, mutta toisaalta minulla ainakin on normaalistikin kuukautiset kuvailemasi kaltaiset toisinaan. Esimerkiksi juuri edelliset olivat ja mitään km ei voinut tapahtua oikeastaan mitenkään kun kierukka otettiin pois pari päivää ovulaation jälkeen.
MrsH, Meidän nuorimmainenhan on saanut alkunsa kierrosta jossa oli puuhailtu useampia päiviä ennen ovulaatiota ja ovulaation jälkeen meni päiviä seuraavaan puuhasteluun eli on sinullakin mahdollisuus jos on ollut samanlainen supersimppa stalkkaamassa munasolua mitä meidän tapauksessa oli
Beisla, Kuulostaa hyviltä nuo teidän suunnitelmat. Ihanan joustava tuo teidän luovuttaja!
Soffie, Sopisihan tuo oireilu raskausoireiksikin..
Nyytti, Toivotaan että kuopus sallii teidän pääsiäispuuhat :D
Silv, Mukavan oloisia pääsiäispuuhasteluita siellä koko perheen voimin.
Lauruskaah, Jopa mäkin olen näkevinäni jotain haaleaa viivaa tuossa 25min kohdalla otetussa kuvassa. Toivottavasti vahvistuisi sieltä!
Suvii-i, Toivotaan, että sinullakin viiva lähtisi sieltä vahvistumaan. Oireet ainakin lupaavia :)
Mymmelisti, Kysy ihmeessä kaveriltasi vierailusta! Kahden lapsen kokemuksella voin kertoa, että siinä alkuvaiheessa tulee keskityttyä niin paljon vauvaan, että ei edes tajua ajankulua ellei joku herättele. Ja mulle ainakin on seura kuitenkin kelvannut paremmin kuin hyvin myös niinä alkupäivinä.
Sydänpylly, Nyt uskaltaa jo onnitella ihan kunnolla eli Onnea!
Nennaa, Noita päiviä tulee kyllä välillä että kaikki vaan ottaa päähän ja rankasti ja tekisi mieli painua peiton alle ja pysyä siellä koko päivä. Onneksi menevät yleensä ohikin sitten yhdessä päivässä ja toivottavasti sinullakin niin. Ja kohtahan tämä piiiitkä perjantai jo onkin ohi.
On. Päivä vietetty anoppilassa ja ennen sinne lähtöä saatiin miehen kanssa aikaiseksi taas mainio riitakin

Ja eiliset tallettelutkin jäi tekemättä kun mies ei jaksanut ja joi useamman oluenkin sillä välin kun mä nukutin nuorimmaista.. Josko tänään sitten. Hirveät oviskivut oli tuossa päivällä/alkuillasta, mutta nekin on nyt onneksi helpottanut sen verran, että pystyn edes kuvittelemaan jotain kontaktia miehen kanssa. Se on kyllä kummallista miten luonto on voinut järjestää asian niin, että ikään kuin parhaimmalla suvunjatkamishetkellä on hirveät kivut

Mulla siis useimmiten ovulaatiokivut ovat samanlaiset kuin pitkäkestoisessa synnytyssupistuksessa eli ainakin aiemmin synnyttäneet pystyvät varmaan kuvittelemaan, ettei siinä hetkessä paljon tee seksiä mieli