Raskaaksi 2015

Mulla on jotenkin semmonen tunne et puhelimella en nyt saanut kaikkia viestejä luettua... Vai ootteko vaan kirjotellut todella vähän? :O

Lume vell kam bäk!!! ;) plussia puhaltelen +++

Tähtitytär, pahoittelut<3 :(
Tänne saat purkaa jos siltä tuntuu! Ollaan myös tukena toisillemme täällä plussissa ja niiden menetyksissä. <3

Pepe, täällä kanssa odotetaan neuvola uutisia sitten ekana!!! :)

On. Mulla on ollu pari päivää maha tosi tosi kipee ja ihan kun olisin täyteen puhallettu ilmapallo..
Rupesin pelkäämään jo et jos kroppa ei enää kestä maitoa, koska se oli ainut mikä tuli mieleen mitä olin syönyt/juonut eilen aamulla.

Mun kaveri synnytti viikko sitten ja laittoi viestiäkin heti kun lähti synnyttämään ja kun tyttö syntyi. Ja tietää et mulla ja miehellä yritystä kauan ja sillon kun tuli raskaaksi sanoi et vähän pelotti kertoa, kun ei tiennyt miten reagoisin ja aluks jätti kertomatta kaikki neuvola juttuja, mut sitten kun tarpeeks aina kyselin niin uskaltautu kaverikin kysyy, et saako aina kertoo vai tuntuuko pahalta. No sanoin et tietenkin haluan. Nyt ei vaan oo kuulunu mitään, vaikka aika varmasti menee vauvan kanssa ja uus juttu ja vaatii totuttelua, mut sillon sanoi et saan heti mennä moikkaamaan, mut en oo kehdannut kysyä kun saattaa olla aika väsyny vielä, ja kun on niin paljon uutta siinä vauvassa.
Mitä mieltä ootte pitäskö odottaa, et saan kutsun vai kysynkö itse kutsua vauvaa moikkaamaan?? :D

Mä ehkä Mymmelisti itse odottaisin että kaverisi kutsuu. Se kotiin pääsy ja uuden opettelu + kamala väsymys vei ainakin mulla kaiken huomion enkä olisi ketään jaksanut heti kylään :D Mutta en mä kyllä pahastunutkaan kun multa kyseltiin että millon voi tulla kattomaan :)

No sitä mä just itekki mietin, et on varmaa niin paljon muuta ajateltavaa ja en haluu olla liian tungetteleva jos ei vielä jaksa. Ehkä mä odotan kutsua :)

Tietysti riippuu siitäki millainen sun kaveri on. Omani kans jutustellaan päivittäin ja kysyä voi mistä vaan ja millon vaan

IMG_20150403_073056.jpg

Pikkuhiljaa viiva vahvistunut, aivan epäuskoinen olo että näin lykästi! Pääsiäispupu munineen tuli tänne vähän etuajassa :grin

Muutenkin ihania uutisia kuultu kun juuri tänään kuultiin tuttujen (ikää molemmilla puolisoilla 40 vee) saavan syksyllä vauvan, hoidot olivat vihdoin tuottaneet tulosta, iiks :Heartred

Muna- ja viivarikasta pääsiäistä kaikille!! :icescream:hello2:thumright

Suvii-i en tiedä tarviiko testailla kun on niin olemattomat mahdollisuudet et olis tärpännyt. Mut jos oireet tai no "oireet" jatkuu eikä täti tule tiistaina niin varmaan ke tai To testaan jos saan ostettua testin jostain. :D

Mymmelisti, mulla ainakin kun esikoinen vuosi sitten syntyi niin en jotenkin ite soitellut tai pahemmin viestitelly, ku oli jotenkin vaan niin kiinni siinä vauvasta, mut mielelläni otin vieraita vastaan. Tosin mun suurin osa kavereista asuu toisessa kaupungissa ja mun äiti ja veli oli meillä useamman päivä apuna, mut kuitenkin. Eli mun mielestä voit taas ihan hyvin vaikka laittaa viestiä ja kysellä miten heillä menee ja milloin olisi mahdollista päästä katsomaan pientä. :)

Tikru, jee lutiksen pidentymiselle! :) toivottavasti pitenee lopullisesti (tai siis siiheks kunnes plussaat ;) ) ni ei tartte pohtia lutiksen pituudesta yrityksen kannalta :)

Mymmelisti, ihanaa kun jaksat olla onnellinen ja kiinnostunut muiden vauvajutuista, vaikka teillä onkin kauan mennyt yrittäessä jo :) voithan varmaan jossain vaiheessa laittaa itekin ystävälles viestiä, ett miten on vauva-arki alkanut jne ja kysyä samalla miten jaksaa ja milloin voi tulla käymään :)
Itellä meinaa aina tulla ensin harmistus kun joku kertoo vauvauutisista (eivät tiedä et yritetään, joten en todellakaan voi syyttää ku itseäni näistä tuntemuksista!) mutta onneksi yleensä parin päivän rauhottelun jälkeen olen jo onnellinen toisten puolesta, syyllisyyttä silti tunnen ensireaktiosta (jota en onneksi ole näyttänyt, vaan onnitellut hymyillen ja kotona romahtanut) :) täällä tilanne taas aivan toinen, täällä olen heti vilpittömästi onnellinen kun joku plussaa, se vaan on niin ihanaa ja jokainen teistä niin ansaitsee sen!❤ :D :)

Miulla on täällä kamala kiukkupäivä jostain selittämättömästä syystä. Ei oikeastaan mistäännole lähtöisin, kunhan vaan veetuttaa kaikki :( olen hyvin epäsosiaalisella päällä ja silti tuli lähdettyä tapaamaan kavereita, kun oli sovittu.. Nyt en ees tiiä mitä tunnen, tai siis tahtoisin kotiin, mut sit en tahdo mennä sinnekään näkemään mitä se kissapappa on tällä kertaa tuhonnu kun ollaan muutama tunti oltu pois. Hankalaa tänään olla mie :D

Muoks. Siis tietenkin kaikki sen plussan ansaitsee, jotka sitä toivovat, olivat sitten täällä foorumille eli ei! :)Pöhkö minä, ei oikein ajatus kulje kunnolla :D
Tekis vaan mieli mennä peiton alle itkemään ahdistus pois ja ittensä uneen ja herätä huomenna parempaan päivään :D

Muokattu viimeksi:
Sydänpyllyllä jo selkeä plussa,onnea!

Mymmelisti, mä olin tosi kipeä ja huonossa kunnossa kun kotiuduttiin,mut aika pian ( viikon sisällä) olin jo valmis vastaanottamaan vieraita :) Ainahan sitä voi ottaa yhteyttä ja sanoa kamulle että ilmottelee kun voipi kylään tulla :)
Helposti siinä meinaan käy niin,että vauvakuplan sisällä ei tajua/muista/käy edes mielessä kylään kutsua,vaikka jaksaiskin jo vastaanottaa.

Mä täällä yritän kuopusta nukuttaa,et pääsisin iltapalalle ja miehen kellistykseen. Salilla ja saunassa käyty :)

Joo siis ollaan oltu sillain yhteyksissä et ollaan viestitelty ja isää kävin tänään onnittelemassa kun näin et oli töissä (on siis töissä mun työpaikan vieressä), mut en vaan oo siitä kysyny et saako mennä käymään :D no oottelen vielä hetken ja jos ei kutsu niin kysyn :D

Mymmelisti, kysyt vaan rohkeesti kaveriltas koska sopii tulla käymään, varmasti äiti esittelee ylpeänä vauvansa :) ja taas toisaalta, jos kaveris tietää että yritätte, niin hänen voi olla hankala pyytää sinua kylään jos ajattelee sulle tulevan siitä paha mieli (jos tiedät mitä tarkotan, sekavaa selitystä :) )

Onnea Sydänpylly!!! :)

Mun ystävä saa syksyllä vauvan. Hän kertoi tän uutisen samana päivänä kun mulla alkoi menkat ja taas uusi yritys tuloksetta. Olin iloinen hänen puolesta siinä kasvotusten ja jälkeen päin, mutta kotona itkin neljä päivää kun meille ei lasta tule ja joillekin se on paljon helpompaa tulla raskaaksi. Olin niiiin katkera, ja samalla onnellinen ystävän puolesta. Koskaan ei ole niin ristiriidassa ollu tunteet.

Clomit loppu pari päivää sit, nyt kp 10/32 ja jomottelee, nipistelee jo nyt alavatsaa. Päiväkirjaa selailin niin ei ole näin aikasin oireet alkanu viime kierroissa. Jotenkin epäilen että ovis tulee nyt aikasemmin, puikkotesteihin oon saanu selkeesti näkyvän viivan mutten yhtä tummaa kun kontrolliviiva. Digejä vaan neljä, niin niitä en viittis vielä käyttää, jätän ne tonne kp15 ->

Mutta onko kokemusta, voiko johtua nää aikaset tuntemukset esim Gelee Royalesta? Oon sitä syöny nyt ton 10 päivää, voiko muka vaikuttaa näin kiertoon...?

Nennaa kuulostaa niin kovin tutulta. Molemmat. Pitkiä pinnoja ja parempaa mieltä sinne. :)

Täällä tosiaan vasta yk.2 mutta kamala vauvakuume ollut about 13vuotta... Teinistä asti ollut sitä mieltä, että mut on tarkoitettu äidiksi. Lapset tuppaa aina hakeutumaan mun luokseni ja niiden kanssa on vaan niin helppoa olla. Just nyt vaan "pelottaa" pikkulapset/vauvat ja raskaana olevat naiset, kun oma lapsenkaipuu on ihan karannut käsistä rhkäisyn lopettamisen jälkeen. Mä siis pelkään romahtavani ihan täysin. :confused: Onneksi mulla on maailman ihanin ja rakkain kummipoika, jonka kasvamista oon päässyt seuraamaan tiiviisti. :Heartred

Pikkasen ollut hässäkkäpäivä. Kauhee pusaaminen päällä, kun huomenna tulee molempien vanhemmat pääsiäisaterialle meille. En malttais odottaa, että saisin kertoa niille, että meille tulee vauva. (kaksi, koska ei näin suurta määrää rakkautta voi vaan yhden niskaan kaataa. Siitähän tulee ihan piloille hemmoteltu muuten. laughing6)

:Heartbigredpylly oli saanut hienon plussan! Onnea! Supervauvaliimaa kehiin!

Tyttötiikerille pidentyneestä (ja yhä pitenevästä?) lutiksesta :hello2.

Nyt kaikille epätoivotuille tädeille uudelleenohjaus sinne, missä sitä kaivataan ja tilalle hurja määrä plussia!
:wav

Tyttötiikeri, Ihanan positiivista ajattelua tuo ”onpahan ainakin lutis pidentynyt..” :)

Lukutoukka, Pahoittelut negasta. Toisaalta jos ei ole mitään tietoa ovulaation ajankohdasta niin kp:t on kuitenkin vielä aika vähäisiä, jos onkin kyse vain pidemmästä kierrosta.. Ehkä ne tuttipullot oli joku enne ;)

Junibea, Todellakin munarikasta pääsiäistä. Kyllähän tuo ovis näyttää hyvin vahvasti olevan ihan lähipäivinä käsillä.

Tähtityär, Pahoittelut keskenmenosta ja paljon voimia asian käsittelyyn!

Mami91, Pahoittelut menkoista! Olkoon nyt alkanut kierto _se_ kierto!

Käkis, Tuo on kyllä paras keino olla testaamatta turhaan kun ei osta testejä ollenkaan. Etenkin näin pyhien aikaan. Tosin päivystävät apteekit on auki ;) Ja tietysti kaupat lauantaina :)

Soma, Saattoihan sinulla toki olla varhainen km, mutta toisaalta minulla ainakin on normaalistikin kuukautiset kuvailemasi kaltaiset toisinaan. Esimerkiksi juuri edelliset olivat ja mitään km ei voinut tapahtua oikeastaan mitenkään kun kierukka otettiin pois pari päivää ovulaation jälkeen.

MrsH, Meidän nuorimmainenhan on saanut alkunsa kierrosta jossa oli puuhailtu useampia päiviä ennen ovulaatiota ja ovulaation jälkeen meni päiviä seuraavaan puuhasteluun eli on sinullakin mahdollisuus jos on ollut samanlainen supersimppa stalkkaamassa munasolua mitä meidän tapauksessa oli ;)

Beisla, Kuulostaa hyviltä nuo teidän suunnitelmat. Ihanan joustava tuo teidän luovuttaja!

Soffie, Sopisihan tuo oireilu raskausoireiksikin..

Nyytti, Toivotaan että kuopus sallii teidän pääsiäispuuhat :D

Silv, Mukavan oloisia pääsiäispuuhasteluita siellä koko perheen voimin.

Lauruskaah, Jopa mäkin olen näkevinäni jotain haaleaa viivaa tuossa 25min kohdalla otetussa kuvassa. Toivottavasti vahvistuisi sieltä!

Suvii-i, Toivotaan, että sinullakin viiva lähtisi sieltä vahvistumaan. Oireet ainakin lupaavia :)

Mymmelisti, Kysy ihmeessä kaveriltasi vierailusta! Kahden lapsen kokemuksella voin kertoa, että siinä alkuvaiheessa tulee keskityttyä niin paljon vauvaan, että ei edes tajua ajankulua ellei joku herättele. Ja mulle ainakin on seura kuitenkin kelvannut paremmin kuin hyvin myös niinä alkupäivinä.

Sydänpylly, Nyt uskaltaa jo onnitella ihan kunnolla eli Onnea!

Nennaa, Noita päiviä tulee kyllä välillä että kaikki vaan ottaa päähän ja rankasti ja tekisi mieli painua peiton alle ja pysyä siellä koko päivä. Onneksi menevät yleensä ohikin sitten yhdessä päivässä ja toivottavasti sinullakin niin. Ja kohtahan tämä piiiitkä perjantai jo onkin ohi.

On. Päivä vietetty anoppilassa ja ennen sinne lähtöä saatiin miehen kanssa aikaiseksi taas mainio riitakin ;) Ja eiliset tallettelutkin jäi tekemättä kun mies ei jaksanut ja joi useamman oluenkin sillä välin kun mä nukutin nuorimmaista.. Josko tänään sitten. Hirveät oviskivut oli tuossa päivällä/alkuillasta, mutta nekin on nyt onneksi helpottanut sen verran, että pystyn edes kuvittelemaan jotain kontaktia miehen kanssa. Se on kyllä kummallista miten luonto on voinut järjestää asian niin, että ikään kuin parhaimmalla suvunjatkamishetkellä on hirveät kivut :o Mulla siis useimmiten ovulaatiokivut ovat samanlaiset kuin pitkäkestoisessa synnytyssupistuksessa eli ainakin aiemmin synnyttäneet pystyvät varmaan kuvittelemaan, ettei siinä hetkessä paljon tee seksiä mieli ;)

Tahtityar pahoittelut keskenmenosta. :sad001

Sydanpyllylla viiva hienosti vahvistunut, onnea! :)

Toi oli mullekin tosi paha paikka, kun piti kertoa rakkaalle ystavalleni raskaudesta, kun heilla ei yritys ole viela onnistunut. :sad001 Nyt sitten sain hanelta eilen viestia, etta oli kuullut kiertoteitse, etta miehensa sisko on raskaana, mutta tama itse ei ole asiaa kertonut, eika myoskaan ollut vastannut kaverini viestiin mitaan, kun tama oli pyytanyt kylaan. Tuli sitten puheeksi tama, etta olisi kuitenkin ollut parempi, kun olisi itse vaivautunut kertomaan, kuin etta kuulee sen muualta sitten ja siten satuttaa viela enemman, plus etta asian valttely ja venyttaminen ei tee siita ainakaan yhtaan helpompaa! Tuli kylla paha mieli kaverin puolesta. :sorry:

Aphrael,kiltisti nukkui toimituksen ajan ja heräs äsken :D Tällä kertaa oli ajoitus kohdillaan ja muhitan vauvasiemeniä yön yli ;)
Helpottiko siellä kivut tarpeeksi? :)

Katapultti,varmasti oli ikävää kuulla kiertoteitse..tuplaloukkaus tavallaan. Parempi se on aina suoraan asiat puhua :)

Te ootte monet varmasti viisaampia noden ovistestien kanssa.. mites kun illan viiva oli hailakampi.. oliko tuo edellinen sitten plussa vai ei? :oops: Noh huomenna jossain vaiheessa teen uuden testin joten jos se on edelleen hailakampi niin kai se oli plussa sitten.. varmaan tulokseen vaikuttaa jos on juonut paljon vettä tms?
Noh me talleteltiin jo ja aattelin koittaa ukon kellistää vielä sunnuntaina uudestaan.. :p oliki vähän liian pitkä tauko tässä välissä.. :cat: tänään ainakin oli ihan megalomaaniset kivut oikeassa muniksessa ja vieläkin juilii kumpaakin munista.. :wideyed:
Tyttötiikerille peukutukset pidemmästä luteaalivaiheesta. :hello2
Aphraelilla
kuulostaa kans olevan kivulias ovulaatio. Toivottavasti huomenna ois vähän munarikkaampi päivä. :sign17
Kohta3: minä oon kans teinistä asti tiennyt haluavani äidiksi ja ison perheen. Kuulostaa ehkä tyhmätlä, mutta kun sain ensimmäiset menkkani olin onnesta soikeana, ensimmäinen ajatus oli, että minusta voi tulla äiti. laughing7

Sydänpyllyn viivat on vahvitunut hienosti. Onnea:Heartpink

nennaa: kuulostaa iha mun päivältä :biggrin jokseenkin samantyyppiset fiilikset ollu täälläkin. Oon olljut hiukka kiukkunen kaverille jonka piti tulla yks päivä kylään ja odotutti koko päivän eikä tullutkaan.. ilmotti vasta iltapäivällä ettei tuu.. ja tänään soitti mua hyllynkantoavuksi.. "iloisena" lähdin.. mut oli kyl ihan kiva nähdä, vaikka se kiukku ei ihan laantunutkaan. Joskus on sellasia päiviä et tahtois olla yksin ja kattoo yökkärissä elokuvia koko päivän,

Muokattu viimeksi:
Kertokaapa vinkit, miten saa unenpäästä kiinni, kun rintoja kivistää ja aristaa tosi kipeästi. Täällä jo kerroin, kuinka vain yksi rinta kipeä,mutta viimeisen tunnin aikana toinen rinta mennyt aivan älyttömän kipeäksi ja kummatkin tajuttoman kipeät. :/ Eikös niiden kuuluisi tässä kp27/28 alkaa jo palautumaan normaaleiksi. Ainakin ennen näin. Jollei sitten ole tärpännyt, koska nämä ei tosiaan oviksesta lähtien ole olleet kipeät, niinku yleensä. No yritän saada uneen tämän kivistyksen ja kivun läpi. Hyvää yötä <3

Voiko nokkosihottuma ja kauhee kutina olla alkuraskauden oire?

Kp. 32/32, dpo 13, yk ~32

Muokattu viimeksi:
Takaisin