Raskaaksi 2015

Miilia, kaikkihan on tietysti aina mahdollista, ihmiskehot reagoi niin eritavalla. Tuli mieleen, ett jos ne päiväkodin tädit ei siks ota sitä laktoositonta ruokavaliota niin tosissaan ku tarve vaatis, koska aika harvalle siitä noin kovin oireita tulee, jos siis eivät tarkalleen tiedä tytön tilannetta? Jokatapauksessa niiden kyllä pitäisi määrättyä ruokavaliota noudattaa!
Toivottavasti tilanne paranee, kun saat yhteyden johtajaan!
Oli kyllä omassakin lapsuudessa oikea virstanpylväs saavutettu ain kun hammas irtosi, oikea iso tyttö siellä kyllä jo :)
Tsemppiä!

On; täällä taitaa olla se täti tosiaan pakkaillut kimpsunsa ja lähtenyt toisaalle :) aika pian kyllä, kun kerrasta loppui toisin ku normaalisti jatkuu päivän-pari ruskealla tuhrulla.. En valita! :) menkat siis jäivät vain 5-6pv (seitsemältä aamulla vaihtoin tamponin johon ei enää tullutkaan mitään, en tiedä miten pitäisi laskea..) pituisiksi :)

Nyt siis kp6/33(28-35) yk12

Täällä on aamu aloitettu taas negalla ja negaksi alkaa muuttua mielialakin. Kun vaan tietäisi koska on oikeasti myöhässä niin tietäisi luovuttaa toivomisen tässä kierrossa. :( kuitenkaan oloja ei tällähetkellä oli oikein suuntaan eikä toiseen. Kai mä vaan yritän uppoutua Mustan Tornin maailmaan (kun kirjoista puhutaan <3) ja toivottelen kaikille hyvää ja munarikasta pääsiäistä jos en satu täällä niin paljon näiden vapaiden sikana käymään (4 vapaata, ihanaa, todella harvinaista herkkua tällä alalla)
Seuraavana testaan kai sunnuntaina jos tää homma ei etene suuntaan tai toiseen...
Lukutoukka kp 22/20-24

Pahoittelut negasta Lukutoukka :Heartpink

Minä ainkain toivon munarikasta pääsiäistä :grin ovulaatio-oireet alkaa olla sellasia että veikkaan oviksen olevan nyt pääsiäisen aikaan. Teen tänään myöhemmin ovistestin vaikka ei mun pitänyt, mutta oireet on vahvistuneet sen verran paljon että jatkan testailua. Tilasin myös valmiiksi raskaustestejä vaikka mun ei pitänyt. Tällä kertaa mun piti olla malttavainen ja hankkia testejä vasta kun menkat on myöhässä. Mutta niin vain tilasin jo ennen ovulaatiota. On mulla yksi digitesti kaapissa, mutta sen teen vasta kun siihen on oikeasti aihetta. :p Nyt toivon että mies on yhät halukas pääsiäisen aikaan ku minä.

Kp 19/35-55

Mä nopeesti omanapailen aamupalapöydästä taas :D Mutta enhän mä hätähousu malttanu olla testaamatta tänään kun olo on ollut niin varma jo pitkään. Ja tadaa himmee haamuhan sieltä tuli! :) Ilmesty melko pian ja toissapäivänä en siis saanut yhtään mitään näkyviin kun vasta kuivuttua viivanpaikan. Eli jotain siellä yrittää ainakin tapahtua :)

ImageUploadedByVau Foorumi1428036266.175875.jpg

Kp 23/25

Hei kaikille uusille ja vanhoille!

Maitojunalla tulen ryhmään takaisin. Katsotaan, milloin päästään oikeasti yrittämään. Ilmeisesti ainakin viisi viikkoa pitää odottaa, että testataan ettei veressä ole enää yhtään raskaushormoneja. Meillä siis todettiin np-ultrassa rv 12+0, että pikkuisen kehitys on pysähtynyt rv 9+3.

Mutta en halua tässä ryhmässä synkistellä sen enempää, kun on nuita omia keskenmenoryhmiäkin tuolla.

Suvi, vahvistumista viivalle ja varovaiset onnittelut❤ :)

Tähtityär, pahoittelut ja paljon voimia❤ :(

Pepe, en niin malta odottaa ett pääset ultraan❤ toivottavasti kaikki on pikkusella hyvin :)

Lukutoukka, toivotaan ett kierto olisi tällä kertaa se pidempi ja muuttuisi testit vielä plussaksi ;) tsemppiä!

Hyvää pääsiäistä kaikille! :)

Halaukset ja isot pahoittelut Tähtityär! :( Ja tervetuloa jutustelemaan kun siltä tuntuu.

Lukutoukalle pahoittelut negasta :(

Onnea haamulaisesta Suvii-i! Ja vahvistumista sille!

Pepen ultraa jännään minäkin täällä! :)

Oikein munarikasta pääsiäistä vaan kaikille kierron vaiheesta riippumatta ;)

Larissa kp 4/27-31

Mun viivat ei ainakaan mitään tarkottanu. Yöllä alko kp 1 ja kyllä nyt on surulliset fiilikset. :mad: :sad001

Voimia tähtityttärelle!! :Heartred

Kp 1/ 27-30 ja yk 10

Tähtityär voi ei <3 pahoittelut ja voimia teille <3

Pahoittelut myös tädeistä, negoista...

Täällä kp4/30-36 ja täti on pakannut laukkunsa (lopullisesti! ;) ) ihmeellistä kyllä kun on lyhentynyt viikon vuodosta tähän 2 päivän vuotoon + 1pv tuhruun.. Onkohan mun limakalvot jotenkin liian ohuet??

Lukutoukka pahoitteluni negasta. Toivotaan tästä kierrosta plussarikasta :)

Tähtityttö jaksuja ja pahoittelut :(
Mami91 pahoittelut negasta.. :/

On. Kp 29/28 vatsaa nippailee hyvinkin tuttumaiseen tapaan, taitaa täti olla täällä pian. Tein eilen tietoisen päätöksen, enkä ostanut pääsiäiseks yhtään testiä, "pakko" malttaa odottaa ja hyvä niin..

Ihanaa pääsiäistä :)

Takaisin