Raskaaksi 2015

Myy! <3 Kun vaan saisitte hyviä uutisia tänään!!

Johanna, digihän oli just niin kun pitääkin, ihanaa!!

Murkku, kyllähän tuo vähän siltä vaikuttaa, että jotain olis tapahtunut! Antaa kyllä varmasti toivoa seuraavaan kiertoon! :happy: Onko dieetti edennyt? Täällä on kyllä herkkulakko auttaanut. Vaa´alla en oo käynyt, mutta ainakin tuntuu niin paljon paremmalta!

Käkis :welcome Toivottavasti täti tajuisi saapua tai plussa pärähtää! Odottaminen on :thefinger Kuin myös Mimmulih! Joku ratkaisu, kiitos!

Mariska, jes, että siellä on parempi päivä! Oon miettinyt, että miks tuut aika usein mieleen ihan muuallakin kun foorumilla, mutta mulla on ihan samannäkönen siiliavaimenperä, kun sulla toi kuva! :grin

Mimmu!! :Heartred ei luovuteta, jooko? :Heartred

Tikrulle toivotaan pidempää luteaalivaihetta! Meen ite gynelle aiheesta ens viikolla, voin sit tulla jakamaan sen mielipiteen 9 päivän lutiksesta.

Nenna :goodnight

Freya, tsemppiä lepäilyyn! Toivotaan parasta! Onneks painoarvio tais olla jo yli kilon (?), ni se ei kuulosta tosi pahalta, vaikkei tietenkään optimaalinen tilannekaan ole!

Täällä kp 2. Greippi alotettu, toivottavasti gelee ja vadelmanlehtitee ehtii postista tänään ni pääsen ees kuvittelemaan, että voin jotenkin auttaa tätä asiaa pääsiäisenä. Pitäsköhän se macakin vielä ottaa tähän ...

Myylle isot tsempit!

Mimmulle pahoittelut negasta :(

Tervetuloa joukkoon Käkis! Täältä saa kyllä vertaistukea :)

Tyttötiikeri, toivotaan että siellä joko lutis pitenisi tai sitten olisikin ylläritärppi käynyt ;)

Lucky, huippu uni! Ja aika villiä että näit unta kvinoasta jos et edes tiennyt mitä se on! :D pakko olla joku vihje!

Larissa kp 3/27-31

Nuuhku, toivottavasti kurssi olis mieluisa sulla, ja oikeasti poikisi myös töitä.

Mimmulih voi harmi negasta, toivottavasti ei nyt pitkity kierto turhaan.

Elyssei, eipä noi ovistikut kaikille sovi, eikä monelle ole tarpeellisiakaan. Sit vaan tallettelemaan varalta, niin ainakin on selusta turvattu. :)

Rosann, pitäisköhän munkin sitten ostaa Predictorin testejä kun noi sofit loppuu, kun negaa vaan pukkaa niillä? :wink

Aphrael, ihan kaikki ei saa tasavahvoja viivoja varsinkaan liuskatesteihin, eli ehkä se ovis olis tänään. Tosi harmi jos tallettelut osui väärään aikaan. :sad001 Mut ihana ajatus sulla piristää potilaiden mieltä koruilla!

Terkku, kivuttomat menkat kuulostaa tosi luksukselta. Jotain hyvää pahassakin.

Johanna, hieno digitulos! Yritä elää normaalisti ja syödä terveellisesti, niin muuta et voi tehdä vauvan eteen tällä hetkellä. :hug013 Kaikkea stressiä ei varmaan mikään poista, mutta yritä myös muistaa nauttia välillä.

Miilia, tuntuu että vakuutusyhtiöt menee yleensä siitä mistä aita on matalin. :mad:
Ihana kisu teillä! :) Muuten kelpais kissavauva, mutta meijän kaks tulee niin hyvin toimeen keskenään ettei uskalla ottaa kolmatta sekoittamaan pakkaa. Ne on toistensa "brother from another mother". :grin

Junibea, tsemppiä oviksen bongaukseen!

Tyttötiikeri, yleensä ovis on kyllä vuorokauden päässä ekasta plussasta, hormonit saattaa vaan pysyä korkealla. Eli kuulostais todennäköiseltä että sun ovis ois ollut kp20. Toivotaan että supersimppa olis selvinnyt! :)

Lumikello, voimia :hug013 Toivottavasti jo ensi kierrossa pääsette tositoimiin taas.

Myylle paljon voimia, kumpa kaikki olis hyvin. :hug013

Lucky, hauska uni! :grin Mä ite tykkään kovasti kvinoasta, ja se on maukasta ja myös tosi terveellistä. Tutustuin siihen kun on pari keliaakikkokaveria.

Käkis, tervetuloa! Pahoittelut negasta, mutta toivottavasti sulla olis vaan hitaasti nousevat hormonit ja saisit pian plussan! :)

Nenna toivottavasti saat vielä unen päästä kiinni. Lyhyemmät menkat kuulostais kyllä hyvältä. Vaikka toisaalta omalla kohdalla mietin myös, mikä ihme niitä on muuttanut... :confused:

Mimmu voi ei, pahoittelut negasta. :sad001 :hug013

Muurahainen, mä en osaa yhtään sanoa mitä varhaisessa km:ssa yleensä käy. Epäilen että mulla oli kans yhdessä kierrossa, mun vuoto kyllä jatkui normaalisti. Mutta mä oon vaan yksi nainen, en tiedä miten muilla.

Mariska, ihana että perhe on taas terveenä, varmasti helpotus.

On. Tänään pitäis Skypellä jutella luovuttajan kanssa jatkosta, että missä vaiheessa ja millä tyylillä mennään klinikalle jos ei pian tärppää.
Beisla taukokierto viikko 1.

Liisu kiitos tsempistä! Ja joo, tule toki jakamaan gyneltä saatu tieto meille muillekin. :)

Larissa kiitos. Tänään kyllä aamu alkoi vähän huono vointisena ja kun jouduin sohvalta nopeasti nousemaan kun esikoinen tuhosi yksiä papereita, niin ihan samanlainen repäisykipu vihas alavatsalla oikeella, ihan ku sillon ku esikoinen oli tarranu kiinni. Mutta en silti oikein jaksa uskoa että olis tärppi käynyt, se oli nimittäin jo niin iso ihme.. otan nää oireet sillä, että tiedänpähän jatkossa että huonoa oloa ja repäisykipuja voi olla muutenkin. :D

Pikaisesti omanapailua kun päiväkoti tätien käytös ärsyttää niin vietävästi.. Meidän pikkuprinsessalla on lääkärintodistus jossa suositellaan laktoositonta diettiä, neiti saa normimaidosta ihottumaa mm silmien ympärille, ja suklaasta näppyjä mm peppuun. . Tädit tietää tästä, ja kun siellä tänään on jonkinlainen munajahti, kysyin sit et onko meidän neidille maidotonta. . Eikä kuulemma ole. (Siihen sit totesin et meil on kotona maidotonta pääsiäiskarkkia, niin sanokaa neidille että vaihdan suklaan niihin kun tulee kotiin) tähän mulle sit ruvettiin näsäviisaasti, että eihän yhdestä suklaamunasta ole haittaa, kun muutkin lapset saa syödä.. argh! Muilla lapsilla ei ole allergioita!! Ne lupas kuitenkin rajata suklaansyönnin puolikkaaseen munaan. . Minkä takia nämä asiat ei mene perille!? Enhän mä ilkeyttäni tytärpuolelleni keksi allergioita. . ( Minä olen se joka saan yöllä valvoa ja hoitaa kun peppuun ja pimppiin sattuu.. nää oireet tulee aina kun on saanut äidillään tai mummollaan suklaata) nyt on sellanen olo et ei ois pitänyt viedä likkaa ollenkaan tarhaan..

Miilia... no huh minkälaisia tätejä. Mä ymmärrän kyllä sen et päiväkodilla on paineita kun nykyään äidit kieltää ja vaatii lapsilleen kaikenlaista ja onhan se mahdotonta toteuttaa kaikki toiveet kaikken kohdalla kun lapsia on paljon. Mut hyvänen aika allergia on allergia! Ja jos siitä on lääkärintodistus ja vaikkei oliskaan, niin on kyllä hirveetä että lapsi sitten altistetaan jollekin josta tulee kipeeks, kun eihän pienet siitä itse osaa huolehtia... toivottavasti tyttöselle ei pahoja oireita tulisi..

Beisla, niin mäkin oon kuullut, että kun ekan plussan saa ovistestiin niin pitäs se testailu lopettaa siihen just ton takia. Ja kyllähän ne kp 20 otetut molemmat testit oli jo hippasen vaaleampia kun se kp 19 otettu. No, jos mä nyt vaan alkaisin elää sen mukaan et se ovis oli kp 20... :D
Eli -Tyttötiikeri kp 29/28-34 dpo 9, tjot-k 4-

Antaa kyllä toivoa tähän kiertoon. :)
Kiitos teille tuesta!! Ootte kyllä ihania! :)

Miilia, aika erikoista käytöstä tarhantäteiltä. Ottaisin esimieheen yhteyttä, koska allergioita pitää noudattaa!

Liisu, painosta en tie yhtään ei oo kerenny vaa'alla käymään :D

Mä näköjään käyn täällä kuulumisia kurkkimassa :)

Muutamia negoja tullut, höh..pahoittelut!

missäs lauruskaah:n testi viipyy ;)

Freyjalle paljon tsemppiä! Toivottavasti pikkunen pysyis ainakin muutaman viikon vielä yksiössään. :Heartpink Mutta oot ilmeisesti yliopistollisessa sairaalassa niin siellä osaavat varmasti hoitaa jos syntyiskin pikkukeskosena.

Johannalla oli hieno digin tulos, onnea siitä! Nyt vain rauhallisin mielin eteenpäin. :happy:

Käkikselle tervetuloa, toivottavasti plussa pärähtää vielä tässä kierrossa!

Mimmulle pahoittelut negasta, älä vielä luovuta!

Miilia, mullekin kisuvauva kelpais kyllä mutta ei miehen allergian takia voida ottaa.. :shifty: Tai oon itsekin vähän allerginen mutta kyllä sitä niin söpöön otukseen täytyis siedättyä! :grin

Myy, täällä jännätään kovasti sun ultrakuulumisia!

Lauruskaah, missä on testikuva?? :p

Täällä on edessä iltavuoro ja melkein koko pääsiäinen menee töissä. Että voi olla että en ehdi täällä niin paljon kirjoittelemaan mutta lueskelen kyllä teidän kuulumisia. :) Ensi viikolla onkin sitten vaan kaks työpäivää joten sitä odotellessa!

Kp 5/30?

Kiitos kaikille. Vaikka sitä kuinka yritti takoa päähän ettei nyt ekasta clomikierrosta mitään kuitenkaan tapahdu niin ihan yhtä paskalta se nega aina tuntuu. Huoh.

Nyt sitten vaan uusia testejä ja droppeja tilaamaan. Onko kukaan käyttänyt macaa? Pitikö sitä käyttää ovikseen saakka vai miten se meni?

Kp25/28. Käsken miehen kyl hakea mulle pc varoiks kun ei näistä nyt ota selvää. Viime kierrossa ei tosiaankaan näin selkeitä kuvia testeistä saanu missä näkyis jotain..

Liitteet

• 1427960288101.jpg
    1427960288101.jpg
    41.2 KB · Katsottu: 193
Kertokaapas viisaampina, mistä se kertoo, jos ovistestiin ei saa lainkaan positiivista tulosta? En ehtinyt käyttää kuin yhdessä kierrossa niitä enkä tosiaan saanut kuin haaleita viivoja ja niiden ei ainakaan paketin mukaan pitänyt tarkoittaa mitään. Ja juuri tuossa kierrossa tulin kuitenkin raskaaksi, joten varmasti silloin myös ovuloin. Vai onko vain käyttäjän taidoissa vika? :)

Lumikello, millaisia ovistestejä käytit?
Mä käytin esikoisen yritysaikaan niitä jonkun kotitestin tai raskauskeijun tms verrkokaupan halvimpia liuskoja, enkä saanut yhteenkään tikkuun yhtä vahvaa testiviivaa kuin kontrolliviiva, mutta siis ihan selkeitä viivoja kuitenkin. Oletin sitten sen vahvimman olleen ovisplussa ja kyllä se ovulaatio siinä kierrossa tapahtui kun nyt on tuo 1-vuotias prinsessa meidän ilona. :)

Lauruskaah mulla tulee samanlaisia viivoja tolla testillä. Samoin tuli raskauskeijun puikkotestillä tänään. Nyt siis kp 26/28-30 ja dpo 11

Puhvis toivotaan! Täytyy pitää peukkuja :)

On. Pistää vasempaan munasarjaan jo ties kuinka monetta päivää, kuplintaa, ilmavaivoja, ruokatorvi nykii ihan kuin kysyäkseen lupaa saako heittää ykät ulos. Nännit niin kipeet et tuntuu kuin nuppineulalla tökkis kun edes hipasee, rintaliivit on iso nounou.. hmm mitäs muuta. Öisin saa herätä pissalle. Tai no sanotaanko näin et tunti-puoltuntii ennen herätyskelloa. Tänään oli vapaata niin nousin siinä samalla sitten ylös. Päivisin iskee armoton väsy vaikka ois kuinka pal nukkunut.. oivoi :/

Takaisin