Liisu
Kommentoinnin ninja
Myy! <3 Kun vaan saisitte hyviä uutisia tänään!!
Johanna, digihän oli just niin kun pitääkin, ihanaa!!
Murkku, kyllähän tuo vähän siltä vaikuttaa, että jotain olis tapahtunut! Antaa kyllä varmasti toivoa seuraavaan kiertoon!
Onko dieetti edennyt? Täällä on kyllä herkkulakko auttaanut. Vaa´alla en oo käynyt, mutta ainakin tuntuu niin paljon paremmalta!
Käkis
Toivottavasti täti tajuisi saapua tai plussa pärähtää! Odottaminen on
Kuin myös Mimmulih! Joku ratkaisu, kiitos!
Mariska, jes, että siellä on parempi päivä! Oon miettinyt, että miks tuut aika usein mieleen ihan muuallakin kun foorumilla, mutta mulla on ihan samannäkönen siiliavaimenperä, kun sulla toi kuva!
Mimmu!!
ei luovuteta, jooko? 
Tikrulle toivotaan pidempää luteaalivaihetta! Meen ite gynelle aiheesta ens viikolla, voin sit tulla jakamaan sen mielipiteen 9 päivän lutiksesta.
Nenna
Freya, tsemppiä lepäilyyn! Toivotaan parasta! Onneks painoarvio tais olla jo yli kilon (?), ni se ei kuulosta tosi pahalta, vaikkei tietenkään optimaalinen tilannekaan ole!
Täällä kp 2. Greippi alotettu, toivottavasti gelee ja vadelmanlehtitee ehtii postista tänään ni pääsen ees kuvittelemaan, että voin jotenkin auttaa tätä asiaa pääsiäisenä. Pitäsköhän se macakin vielä ottaa tähän ...
Johanna, digihän oli just niin kun pitääkin, ihanaa!!
Murkku, kyllähän tuo vähän siltä vaikuttaa, että jotain olis tapahtunut! Antaa kyllä varmasti toivoa seuraavaan kiertoon!
Onko dieetti edennyt? Täällä on kyllä herkkulakko auttaanut. Vaa´alla en oo käynyt, mutta ainakin tuntuu niin paljon paremmalta!Käkis
Toivottavasti täti tajuisi saapua tai plussa pärähtää! Odottaminen on
Kuin myös Mimmulih! Joku ratkaisu, kiitos!Mariska, jes, että siellä on parempi päivä! Oon miettinyt, että miks tuut aika usein mieleen ihan muuallakin kun foorumilla, mutta mulla on ihan samannäkönen siiliavaimenperä, kun sulla toi kuva!
Mimmu!!
ei luovuteta, jooko? 
Tikrulle toivotaan pidempää luteaalivaihetta! Meen ite gynelle aiheesta ens viikolla, voin sit tulla jakamaan sen mielipiteen 9 päivän lutiksesta.
Nenna

Freya, tsemppiä lepäilyyn! Toivotaan parasta! Onneks painoarvio tais olla jo yli kilon (?), ni se ei kuulosta tosi pahalta, vaikkei tietenkään optimaalinen tilannekaan ole!
Täällä kp 2. Greippi alotettu, toivottavasti gelee ja vadelmanlehtitee ehtii postista tänään ni pääsen ees kuvittelemaan, että voin jotenkin auttaa tätä asiaa pääsiäisenä. Pitäsköhän se macakin vielä ottaa tähän ...
Kaikkea stressiä ei varmaan mikään poista, mutta yritä myös muistaa nauttia välillä.
Mutta oot ilmeisesti yliopistollisessa sairaalassa niin siellä osaavat varmasti hoitaa jos syntyiskin pikkukeskosena.
Tai oon itsekin vähän allerginen mutta kyllä sitä niin söpöön otukseen täytyis siedättyä!