Raskaaksi 2015

Pahoittelut Silv mutta ihanaa, että olet jo hyvillä mielin :) Saanko hypätä sun mukaan tammivauvaa odottelemaan :happy:

Täällä on kyllä aina ollut tosi mahtavaia käsityöihmisiä. Ihania vauvojen asuja ootte tehneet. Mä en osaa kutoa mutta onneksi ompelukoneella saa kivaa jälkeä myös.

Larissa se pitää hulluja täällä jännityksessä :grin

Larissa omaa kyllä kiitettävät lehmänhermot, kun pystyy olemaan testaamatta noinkin hyvin. Ite olisin varmaan pissiny jo kymmeneen eri tikkuun tuossa vaiheessa.. :nailbiting::wacky::excited001:laughing021

Ylin kp20
Kp21
Kp22
Kp23 aamu
Kp23 iltapäivä

Eli alin on tuorein. Alamahassa käy niin hirvee juilinta niinku ois menkat ja nännit on tosi kipeet. Närästys on niin hirvee et oisin valmis tekee mitä vaan et se loppuu. Röyhin välillä niin sen jälkeen sattuu. Eli kp23/28.

Liitteet

• 1427804481061.jpg
    1427804481061.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 205
Muokattu viimeksi:
Hampaaton: et muistanut omia kuulumisisasi kirjoittaa; D

Jm. No jos se kerta noin menee niin miksi kiusaa itseäsi. Sinulla on juuri niin pieni mahdollisuus tulla raskaaksi tuolla keinoin. Elä ainakaan liian suuria toiveita elättele itsellesi. Parempi ehkä olisi jos keskustelisit miehesi kanssa ja yrittäisit ympäri puhua. Niin minäkin tein ja monet riidat lapsi asiasta saatiin aikaan kunnes sitten suostu. Kuvittelin itselleni myös "raskausoireita" ym. Keskeytetyn yhdynnän aikaan niin kovasti toivoin lasta. :) halaus sinulle ja toivottavasti miehesi edes voisi harkita. Ikävämpää se lapsellesi ja miehesi lapsille jos eroaisitte.

Lauruska: ihan oikean puolimmaisessa näen eniten raskaushormooniin viittaavaa viivaa mut nuo muut on just niitä viivan paikkoja :D malttia malttia :)

Larissa: miestäs huolettaa se katto nyt varmaan niin kovin.

Muokattu viimeksi:
Kyllähän se Laurushkaa vahvistuu :) maltat pari päivää niin saat kunnon viivat !

Mä sain kilpparitestit huomiseksi, eli vastaukset kaiketi saan pääsiäisen jälkeen. Otti sentään mun puheet vakavasti. Jotain arvoja oli 2011 otettu ja oli kuulemma viitearvojen alarajoilla ja nyttemmin viitearvoa jopa nostettu jolloin mun arvo jää alle sen. En kyllä oikein tajunnut mistä puhui , mutta kai nää selviää :(

Hui, tänne on tullut hirveesti tekstiä. Te ootte niin ahkeria kirjoittamaan. :)

Täällä ehdittiin viime viikolla pelästyä keskenmenosta, kun alkoi vuoto, mutta onneksi se ei kestänyt kuin kaksi päivää ja maanantaina saatiin ihania uutisia ultrassa. Meidän pikkuinen oli edelleen mukana ja toivottavasti myös pysyy loppuun asti. <3

Myylle valtavasti voimia ja mä niin toivon, että torstaina olisi hyviä uutisia. <3

Larissalle pahoittelut vuotavasta katosta, meilläkin oli vähän aikaa sitten kylppärissä vesivahinko, mutta onneksi vakuutusyhtiö korvasi sen. Ne on aina niin ikäviä asioita. Sun testiä odotellaan kovasti. :) Plussatuuuulia.

Laruskaah viivalle vahvistumista. :)

Uusille tervetuloa ja pikaista plussaa jokaiselle. <3

Voi teitä ihania! <3

Saatiin kattoon laina ja sen kokoinen, että sillä saa muutakin remonttia tehtyä!!! Oon niin happy :D

Äsken alkoi taas menkkakivut ja pönttöön lorahtelee verta. Mutta en ole surullinen jos ne menkat päättääkin alkaa! Lutis piteni 4 tai 5 päivää ja se on TOSI hyvä! Mulla on sellainen fiilis että kerrankin yritti jotain tapahtua ;) Ja tammivauvaa päästäisiin mekin puuhaamaan ;)

Lauruskaahlla viivat vahvistuu <3

Onnea lainasta ja onnea tammivauvan yritykseseen ja onnea pidentyneestä lutiksesta :D niin ja onnea kattoremonttiin ja muuhunkin :) vaikka vauva huoneeseen :)

Lauruska jep oikeinpuolimaisessa reunassa olevassa testissä nään selkeen viivanpaikan. Toivotaan että siihen kunnon viiva lähtee vahvistuun :)

Larissa kiva kun saitte remppalainaa ja uudistaa sit muutakin kuin katto:) mä niin kyllä odotin että sieltä plussa tulee.. Mutta hienoa että vehnis on auttanut! Mä kans oon nyt "nauttinut" :yuck: sitä. !utta hienoa että luteaalivaihe kuitenkin on nyt tarpeeksi pitkä, plussa sit ens kierrossa! :)

Larissallako oli vesivahinko katossa.. Meille tulee nää hel***in takatalvi lumien sulamisvedet likan huoneeseen.. -> kaikki isoimmat ja painavimmat matot läpimärät. . Täälläkään tuskin saa vakuutuksista mitään, varsinaista vahinkoa ei ainakaan vielä oo käyny.. ja täällä pitäis salaojittaa talon ympäri..

Taas hyvin omanapainen viesti, kommentoin sitten iltasella teidän juttuja kun nukutan tuota lasta..

Tässä ovistesti tältä päivältä. Samaa vahvuusluokkaa on ollut viivat viimeisen viikon varmaan :D Jos ei miehen kanssa aloiteta oksentamaan tänään niin täytyy kyllä talletella varastoon ;) Nuorimmainen ei ole oksentanut kuin kerran päiväkodista hakemisen jälkeen. Huonovointisuutta ja vatsakipua kyllä valittelee eli onkohan nyt vatsatautia vai onko saanut päiväkodissa aamupalalla vahingossa jotakin sopimatonta. Hänellä kun on noita allergioita ja ollut nyt kahtena päivänä varahoitopaikassa.. No, esikoinen lähetettiin varmuuden vuoksi suoraan koulusta isälleen ettei heidän pääsiäisreissu menisi pieleen vatsataudin vuoksi.

WP_20150331_004.jpg

Aphrael mulla näyttä ovistetsit samaa.. Eli ei siis oo vieläkään plussaa tullut ei eilen illalla eikä tänä aamuna meinaan kyllä vielä illalla testata ja tietysti aamusta.. Noh jos sitä vaan tallettelee niin ehkä sitä voi loppukierron elää toivossa. :)

Niin ja olikos jollakin muulla tullu oviksen aikaan verta? Tääl tänään tuli tippa verta pyyhkiessä.. Onks se hyvä vai huono?

Takaisin