Raskaaksi 2015

Mariska, mä myös mietin joskus kun luin ton että noin 1 prosenttia kokee kolme toistuvaa km tai enemmän, niin mietin mielessäni että miten ihmeessä mä voin olla yksi niistä. Se on aika lohduton tunne kun ajattelee että 100 naisesta juuri minä olen se joka on kokenut toistuvia keskenmenoja. Mutta kuten sanoit niin kaikki me vielä pikkuinen syliin saadaan :Heartred neljäs kerta toden sanokoon!

Anskunen 4+5 :love017

Timbe, en ole. Ehkä huomenna jos tätiä ei näy. Dpo 11 vasta menossa niin ei ehkä näkyisi edes mitään vielä..? Tuhrua on edelleen. Menkkakivut loistaa poissaolollaan ja tissit on pirskuleen kipeät (niin kuin aina loppukierrosta). Katsellaan mitä tässä käy :)

Anskunen, jos plussa tulisi niin pelottaisi kyllä että mitä toi tuhru on :(

Larissa: juu onhan tää. Pussaillaan melkein koko aika ja ukko pyytää multa anteeksi jos alan hermostumaan sen jutuista ettei vaan provosoidu mun ärähtelyistä. Eilenki mulla oli tosi huono päivä ni sain mennä aina halimaan sitä ku siltä tuntu ilman että se torju mut. Sit illalla saunassa kysyin että oonko ollu tänään ihan hirvee ni sano etten oo ollu. :)

Timbe: clomit on tän ja ens kierron. Sit sain letrozolit jatkoon kun halvemmat ovat. :)

Murkku, voi ei oon tosi pahoillani tädin saapumisesta :( mutta onneksi siellä on todennäköisesti kuitenkin jotain tapahtunut/yrittänyt tapahtua, joten ei kannata heittää vielä kirvestä lopullisesti kaivoon! :)

Larissa, jänskättää kamalasti sun puolestas, varmasti plussaat, ku täti noin kauan pihtaa tulemista! :)

Lucky, kuullostaa aivan ihanalta ja mahtavalta kun tein on helpompi olla kotona! :) ja ihan mahtavaa ku saitte hyödynnettyä oviksen! :)
Eikun plussa tuulia nyt sinne vaan!❤

Nenna kp2 yk12

Larissa, saisi kyllä tuhru ottaa ja lähteä sieltä! Koskas sulla olikaan se lääkäri? Lahopää ei muista :oops: toivottavasti saat siellä selvyyden tuohon tuhruiluun ja plussa tulee välittömästi sen jälkeen! (tai vaikka mieluusti jo ennenkin!)

Anskunen, se lekuriaika on vasta toukokuun alussa. Katotaan tapahtuuko jotain ennen sitä ja jos ei, niin luulisi sieltä jotain apua tulevan tohon tuhruun. Mutta kaikenkaikkiaan mulla on hyvä fiilis tulevaisuuden suhteen :)

Alkaa olla rinnat kasvaa hyvää vauhtii hyvä että liiveihin mahtuu, ainut ikävä että nännit kipeytyy ja kohta rinnatkin. :D mukavaa tää kierron loppu puoli

Jes! Tänään kp1 eli ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen 29 päivää. Tähän toiseen kiertoon olisi toiveissa aktivoitua petipuuhissa vähän, saa nähdä miten käy. Monenmoista mutkaa on luvassa matkaan, eikä ihan vähäisimpänä yhdet hautajaiset mahdollisesti juuri ovulaation aikoihin. :/

Mulla ei sit taas oo rintoihin sen jälkeen sattunut kuukautisten aikaan kun pillerit aloitin muinoin. Jos siis nyt kipeytyis loppukierrosta ni olisin ihmeissäni :D

Tsemppiä ja jaksamista teille Terkku!

Murkku suuret pahoittelut mutta älä luovuta! Niinkuin moni muukin niin minäkin näin ne viivat sun testeissä! Joten kyllä sulla on mahdollista raskautua! <3

Larissa! Apua mä niin jännään täällä sun plussa testiä! Iik ihanaA! ;)

Lucky kuulostaa tosi kivalta nyt tuo teidän suhde! Ihanaa jos ootte saanu asiat parempaan suuntaan :) tsemppiä piinailuun! ;)

Terkku, tsemppiä! Kuullostaa kyllä aika ihanteellisen pituiselta kierrolta siulla, toivottavasti jää tuohon! :)
Miulla oli ekat puoli vuotta pillereiden lopetuksen jälkeen 30pv kierto, sit ykskaks olikin n. 45pv ja sen jälkeen muutama kierto n. 33pv ja tää viime kierto jäi 28päiväseksi..
Toivottavasti siulla ei käy samoin! Tai oikeestaan saisit plussata jo paaaljon aiemmin ;)

On; kummalliset menkat on nyt kyllä! Kamalat kivut (jotka aivan normaalit miulle) mut vuoto sit taas.. Ällövarotus!! Vuoto on tuollaista niinku "limaista", eli verta ei enää niinkään paljoa ku eilen, mut aivan kirkasta limaa seassa paljon.
Normaalisti siis aivan ehtaa verta koko vuoto ja aivan lopussa, vikana päivänä, ehkä hiukan valkkarii seassa..
Voi kun tahtoisin vaan joka kiertoon samanlaiset menkat, ettei aina tarttis olla huuli pyöreenä ett mitähän nyt tapahtuu...
Miks nää on ees menny näin sekasin, luulis ett ois ollu silloin ehkäsyn lopettamisen jälkeen tällästä vaihtelevuutta, eikä tällee yli puolen vuoden jälkeen vasta..
Alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän :D

Nenna kp2 yk12

Terkku, onnea uuteen kiertoon! :)

Nuuhku, nyt kyllä vähän jo itseäkin jännittää :D Tuhru on nyt poissa vaihteeksi, mutta en innostu sillä näin se menee usein ennen menkkojakin.

Nennaa, mulla on kans joskus tommosta vuotoa menkkojen aikana. Ja on kyllä ärsyttävää, että jokaiset menkat on jotenkin oudot! >:/

Mulla sit yöllä alkoi oikein kunnon vuoto. Ei hirveesti onneks kipuja, mikä saikin mut miettimään et jos siellä on joku ollut kiinni mut irronnut samantien. Verta tuli yöllä ihan sikana. no mut sain aamulla kuitenkin juoda kuohari kun järjesti mun miehelle synttäri yllätyksenä hotelliaamupalan :)

Mut kyllä, on paha mieli :(

Huh ku on tullu paljon tekstiä :D meni "vähän" aikaa lukiessa xD
Enkä tietystikkää enää muista mitä kenellekki piti vastata :/

Mut yleisesti onnea plussista, pahoittelut tädistä ja plussatuulia teille kaikille :)

On. Vihdoin se täti sit kurvas tänne peejantaina.. eihän tuo kierto venähtäny ku 39 päivään pitkästä aikaa.. no, mut nyt pääsee sit ensimmäinen virallinen yk1 aluille :)

Eli 3/27-32

Takaisin