Timbe, Onnea plussasta! Toivottavasti vuoto on vain jotakin harmitonta. Mä olen esikoisen raskausaikana kärvistellyt parit "kuukautiset" ja raskauden tulos täyttää kohta 15v. Toki raskaus tuli myös puun takaa e-pillereitä syödessä ja ilmeisesti myös nuo pillerit vaikutti menkkojen ilmestymiseen. Tajusin siis raskauden vasta kun olin pitkän aikaa kärsinyt mystisestä vatsataudista ja oli jo poissuljettu kaikki malariaa myöten

Eli söin pillereitä myös alkuraskaudessa.. (Oli muuten pelottavaa sen jälkeen kun ei todellakaan tiennyt miten ne pillerit on vaikuttanut sikiöön ja siihen vielä päälle ns normaali 18 vuotiaan opiskelijaelämä ja parit lääkekuurit erilaisiin infektioihin jne.)
Beisla, Pahoittelut negasta! Mut hei.. 2016 on paljon parempi vuosi syntyä

Noin ainakin täällä ajatellaan kun mahdollisuudet tälle vuodelle on hyvin pienet kun on vain tämä yksi kierto aikaa tärpätä ja tälläkin la olisi sen verran myöhään joulukuussa, että silti saattaa mennä ensi vuodelle :)
Silv, Edelleen odottelen sitä sun plussatestiä..
Myy, Tsemppiä ultraan!
ON. Mies eilen kellistetty onnistuneesti joten ei harmita se, että hän on tänään illan poissa ja huomenna krapulassa

Ja nuorimmaisen yökin meni hieman paremmin eli töissäkin vähän paremmalla energialla varustettuna tänään. Tänään onkin sitten illalla nuorimmaisen nukahtamisen jälkeen luvassa kahdenkeskistä aikaa tuon minun esikoiseni kanssa kun ennakkosuunnitelmista poiketen ei menekään isälleen ja tosiaan tuo mieskin on poissa. Olen luvannut ruoaksi pizzaa/kebabia ja jälkkäriksi paljon herkkuja ja sit katsellaan elokuvaa tai pelaillaan jotain pelejä. Nyt täytyy vain toivoa, että nuorempi nukahtaa ajoissa että jaksan vielä hetken valvoakin sen jälkeen :D
Aphrael kp 11/28 , yk 1 (Voi muuten lisätä listaan, yritys siis alkanut 3/15.)