Raskaaksi 2015

:grin:grinNii..ja omaa napaa täältäkin...
Mulla tosiaan vasta toka kierto ilman ehkäisyä menossa ja avoimesti oon asiasta puhunut töissä. No, nää kommentit on aika... :eek: "Pitää harrastaa sitten paljon seksiä jos haluaa vauvoja." "Älä mieti sitä. Sit ei tuu raskaaksi jos sitä miettii." (ja samaan hengenvetoon kerrotaan kaikkien vähänkin tuttujen lapsettomuusongelmat.)
Onneksi on niin alussa tää homma, niin ei vielä rassaa kommentit ja voi heti puuttua niihin. Olis kamala kuunnella noita esim. vuoden päästä, jos ei ois vielä tärpännyt.
Oon tässä seurannut tätä vehnis/mehiläisenkakka/greippikeskustelua... Luulis olevan hyvät limat, kun mä rakastan greippejä ja greippimehuja! Mulla alkoi oikeen himo niihin tossa n.2v sitten. (oisko se ollu mun "biologinen kello"?) o_O
Raskautta suunniteleville tarkoitettuja vitskuja aloin ottaa heti kun ehkäisy jätettiin, mutta muut lisäaineet taidan toistaiseksi jättää. Katsotaan mitä hetken kuluttua. :p tarttuihan tää oviksen tikuttelukin aika nopsaan. :grin

Täällä kp 31 ja menkkoja ei näy :grin Testit on tilauksessa, toivottavasti tulee huomenna niin pääsen tästä piinasta! Nyt kun Silv otti puheeks niin voihan se olla että mullakin vaan kierto venyy jos en ovuloinutkaan :o kun mitään oireita en huomannut. Mutta täytyy sanoo että jos täti vielä kylään eksyy niin lähtee parvekkeelta alas kaikki ukkoa ja elukoita myöden!

Sori toi törkeä oma napa. En huomannut edes onnitella plussanneita, joten roppakaupalla onnea :Heartred

Mä tilailin just raskauskeijulta 24 liuskatestiä kun oli puoleen hintaan vaan 13.13e kun sai aurinko koodilla euron vielä alennusta :) pitäis huomenissa tulla kotiin :) täällä kp18/28.

Johanna kyllä se plussa näyttäisi olevan :) ja muurahaisella näin hailuran myös :) !

Johannalla selkeä plussa, onnea! :)

Murkku, hihiih kyllä siellä jotain taitaa olla! :)

Silv ja Anskunen, te taidatte plussata seuraavaks :o ;) kunhan nyt vaan olisitte kivoja ja testaisitte! :D

Ömh mitähän vielä.. Ei muista taaskaan :D

Omaa napaa; terkasta soitettiin just niistä papan tuloksista. Muuten kaikki on niinkuin pitääkin, mut jotain lievää bakteeristoa oli. Oireettomana sitä ei hoidettaisi, mutta jos on oireita niin saa reseptin lääkkeisiin. Päätin pyytää reseptin, niin olisi taas yksi lääkekuuri odottamassa, ett täti tulis ensin, saas nähdä jänistääkö täti ;) :D
Muuten oireettomuus jatkuu :) tosin noi edelliset vaivat ei oo hävinny mihkään, jotka Larissa "oireiksi" risti :D

Millä dpo:lla siis voi saada plussan jo, jos kierto on yli 30pv josta lutis n. 18pv? :D
Tai ehkä kuitenkin tilaan vasta ensviikolla testejä, jos tarvis.. :D

Iik kui lähellä jo oonkaan uutta kiertoa! Tosi äkkii taas menny kuukaus :D

Nenna kp 27/33(30-35) dpo12 yk11

Liisu, mulla on ollut keskenmenon jälkeen joka kierrossa tuota tiputtelua, jo ennen vehniksen aloittamista siis. Nyt vaan aikaistunut, niin että viikonkin saattaa tiputella ennen kunnon vuotoa.

Silv suosittelen Nazaria! Hyvä palvelu, loistava hotelli, hyvät ruuat ja hyvät ilmaiset aktiviteetit. Oltiin perheen kans 2007 Nazarin matkalla Turkis, joku Royal oli se hotelli. Sen jälkeen oli tjäreborgin all inclusivilla ja voin sanoa että ei ollu lähellekkää sitä mitä Nazar. Jahka vielä etelänmatkalle joskus lähden nii ehdottomasti Nazarilla! :)

Starling, mulla on just samanlaista tämä tiputtelu. Rasittavaa :( ja sen takia olenkin sinne naistenpolille toukokuussa menossa

Silv ja Anskunen, kyllä kuulostaa kummallakin niiiiiiin hyvältä ;)

Täällä ei ole olot muuttuneet mihinkään. Tuhru on ehkä jopa vähän laantunut, mutta taitaa olla tyyntä myrskyn edellä. :D

En varmaan pysty muuten testaamaan viikonloppuna (jos siis menkat päättää olla myöhässä) eli poistakaa mun testipäivä listalta! Mennään viikonlopuksi mun vanhempien luo niin en halua siellä testailla :D

Larissa, kp 27/27-30, dpo 8, tjot-k. 9

Neelia, tämän testiyrityksen (dpo12) perusteella mäkin voisin sanoa, että parempi elää toivossa kuin katsella sitä negaa. :/ Ts. ymmärrän kyllä jos haluaa odottaa testauksen kanssa, mä luulen että ens kerralla mä teen samoin.

MrsH, oon kiipeillyt vaihtelevasti Helsingin sisäkiipeilypaikoissa (köysi ja boulder), ja kesällä ulkona ympäri Uuttamaata. :grin

Ilpuri huh miten jännä kokemus varmasti! :) Ja hienoa kun uskalisit kysyä ruotsiksi. Mullakin niin että melko hyvin ymmärrän, mut kynnys puhua on valtavan korkea.

Starling, hyvä tosiaan kun kerroit toisenlaisestakin vehniskokemuksesta. Ei kaikki toimi kaikilla.

Äh, nyt tulee kiire, pitää jatkaa kommentointia myöhemmin.

Silv ja Anskunen, en malta odottaa teidän testejä. Ja kuka vielä plussaa kohta, Larissa? :wink

Kohta3, mä voin kuvitella että kun kertoo raskaustoiveesta, kaikilla on siihen jotain neuvoja, vaikka ei olis edes omaa kokemusta.

On. Tiputtelu on toistaiseksi pitänyt välipäivää. Saa nähdä tuleeko täti huomenna. Kp29/29, dpo14

Heissan kaikille! oon täällä taustaillu ja odotellut miehen suostumusta. Noh nyt sen olen saanut ja pariin kertaan on simpat päässy oikeaa kohdettaan etsimään :wink nyt olis menossa kp21/25-26 dpo 10? Oloja on olevinaan niin vietävästi o_O Ensin hurjaakin hurjempi väsymys sitten turvotus ja kummollisen vellonta/ nippailu vatsassa ja munasarjoissa ja nyt hillitön jatkuva pissahätä :wtf
Yksi apteekin testi tuolla kaapissa polttelee mutta kaipa se pitää pari päivää vielä malttaa. Milloin te ootte saanu edes haamua tolla apteekin omalla testillä?
Ehkäpä se täti saapuu ajallaan maanantaina mutta on tää haaveilu vaan kivaa:love017

Hirmu monet olivat sen kaikkein kovimman joutuneet kohtaamaan. Pahoittelut ja isot halit:love022
Paljon onnea plussanneille ja PAAALJOOON plussatuulia :love017

Huh täältä huutelen väsymyksen kourissa. Eilen oli ihan huikeen hauskaa ainoo vaan että yö unet jäi 4 tuntiin..

Johanna on se vahvistunut nyt peukut pystyssä että tulee ulos vasta 9kk pästä ;)

Silv ja anskunen sais päästää meidät muutkin nyt piinasta ja pissiä ne plussatestit! :)

Hei nyt mua alkoi itteekki vähän jänskättää. Pahoin pelkään et tipun korkealta ja kovaa, mut en malttanut odottaa huomiseen. Kaupasta siis tarttu pari pc liuskaa ostoskärryyn. Ja äsken toisen tekasin. Laitoin nyt varuiks tonne ameriikan sivustolle ton ni näkee mitä mieltä suurin osa on.
Mut tunnustan, nyt jännittää jo iha tosissaan... :D ku ihan ku siinä jotain olis...

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=390191

Takaisin