Raskaaksi 2015

Anteeks ku taas vaan omanapailen nyt en ehdi enempää kommentoimaan . Mutta siis tein vielä ovistestin ja ikinä ei oo noin nopeesti ja noin tummaa testiviivaa tullu! :o
Jo kolmas päivä peräkkäin "plussa" ovistikkuun.
Todennäköisintähän tässä on, että ovis nyt jostain syystä onkin näin myöhään, tai että on vaan joku häikkä siellä... Mut toki sitä leikittelee ajatuksella, että kun 6 päivää sitten oli seksiä, niin jos se ovis olisikin ollut jo sillon, ja kiinnittymimen olis tapahtunut ajoissa niin..... Heh. No tuskin.
Mutta ihmetyttää vaan... Tässä vielä kuva tän päivän testistä.

Liitteet

• 1427280441854.jpg
    1427280441854.jpg
    37.7 KB · Katsottu: 169
tyttötiikeri: missä vaiheessa sun kierto on nyt? On kyllä olevinaan vahva viiva!! En oo kyl oman "ovistikku-urani" aikana saanu tommosta koskaan!

Siis nyt on vasta kp 21/28-34, tosin tässä nyt on nää kierrot on ollu aika vaihtelevia. Ja siis seksiä oli viimeksi kp 15.. sitä ennen joskus kuukaus sitten... että siis kaikin puolin raskaus on lähes mahdoton vaihtoehto...

Silv mä rupesin kans tutkiin womanlogia niin meille tää oliskin yk 12 siis nyt alkais. Vaikka toki me alotettiin jo toukokuun alussa tää "yritys" mut joo sillon mulla oli kiertokin tosi lyhyt.. Ja ei en suostu myöntään että tää ois yk 12 olkoot vasta 11!

mitä mieltä viisaammat on? näyttää tossa iha hiukan vaaleemmalta kun tällee luonnossa. eihän oo vaa paikan viiva

Lissu, mahtavaa kun on reissu mitä odottaa! Piristää kyllä niin. :grin

Enu, pahoittelut negasta. :sad001 Mutta kaipa sitä toivoa on, jos menkkoja ei vielä ole. Niin mun pitäis varmaan sanoa itellenikin, vaikka ei siltä oikein tunnu.

LunaOdessa, ihana asenne sulla tosiaan. :) Toivottavasti clomit nyt puris oikein kunnolla.

Suvii-i, testasitko eilen illalla? Voihan olla että lh-piikki alkoi jo silloin, ja näkyy vaan edelleen. Ovis vois silti olla tänään. Joka tapauksessa ei auta kuin talletella ja toivoa parasta. :)

Tyttötiikeri, kyllä toi ovisplussalta näyttää! Mullakin on kestänyt plussa kolme päivää, joillakin vaan näkyy pidempään.

Silv, toi on kyl hyvä taktiikka että pitää vain yhtä testiä kotona. Mulla siihen testimäärän on taas aikaa, mut silloin kyllä maltoin paremmin olla testaamatta.

Jasmi, siinä ovistestin ohjeessa varmaan sanotaan jotain viivasta. Haaleita tulee monille (useimmille?) aina, koska hormonia on aina jonkin verran kropassa, ovis on vasta kun selkeästi vahva testiviiva.

On. Eipä mitään oireita. Katotaan miten tiputtelu etenee, huomenna en ainakaan testaa.
Kp28/29, dpo13

Huh huijasinpas mä jo ajattelin että ei voi olla! Mutta olinkin laskenu sen syksyisen km kierron.. Kun oon sen tonne sillai merkinny.. Huh eli joo yk11

Muoks kävinkin hakemassa pc ovistikkuja kun kerta muutenkin kauppareisulla oltiin..:)

Okei, mun olis pitäny kyllä alottaa tää testaillu jo monta päivää sitten koska jos mulla ei oo menny kierto sekasin nii mulla olis 1-2 sit jo vois. Mä muuten vaa testailin kun alko kiinnostaa :D en oo ennen näitä tehny

lauruskaah, Tsemppiä uusiin töihin!

nuuhku, Myös Raskauskeiju lähettää testit ihan huomaamattomassa kuoressa. Heidän joku ”virallinen” yritysrekisterin nimi tms on kuoressa, mutta se ei kyllä kerro mitään kenellekään. Taitaa nuo kaikki firmat toimia samoin, koska puhutaan kuitenkin asioista mitä asiakkaat ei välttämättä halua julkistaa kaikille.

Miilia, Ihanasti kyllä kirjoitat tuosta miehesi lapsesta. Se on aivan mahtavaa kun ihmiset pystyvät huolehtimaan toisten lapsista kuin omistaan <3 Mun esikoinen on ollut 2-3v kun sekä minun mieheni, että isänsä vaimo on tullut mukaan kuvioihin. Poika on asunut aina vuoroviikkoja meidän luona ja nuo molemmat ”uudet” puolisot ovat pojalle tärkeitä ja toisaalta poika on heille tärkeä. Tässä juuri oli pojan elämässä iso kriistitilanne ja oli ihana huomata kuink minulle hieman etäinen exän vaimo otti heti yhteyttä minuun ja huolehti pojan hyvinvoinnista vaikka poika oli jo ”turvallisesti” minun luonani, pyysi halaamaan poikaa puolestaan jne. <3

anni, Mä olen alkanut testailemaan ovista jo tosi aikaisessa vaiheessa, koska kierroissa on ollut heittelyä. Tässä kierrossa aloitin jo kp 7 vai 8 testaamisen. Tosin edellistä lasta yrittäessä kun olin useampana kuukautena testaillut niin testailin alussa vain joka toinen päivä kunnes alkoi viiva vahvistumaan hieman ja sen jälkeen vasta päivittäin. Nyt kun on ensimmäinen yrityskierto menossa niin testailen alusta asti joka päivä ihan vain selvittääkseni kiertoa tarkemmin itselleni.

jm, Mä olen toista lasta yrittäessäkin miettinyt päivittäin, että haluanko oikeasti ja sama nyt tätä kolmatta yrittäessä. Toki meidän tapauksessa lasten pikkulapsiajat on ollut kaikkea muuta kuin helppoja eli se vaikuttaa myös. Mutta lopputulos pohdinnoissa on aina sama: Haluan!

Sarina, Toivottavasti sun kivut ei johtuisi tädin kurvaamisesta vaan pikkuisen kiinnittymisestä.

muurahainen, Toivottavasti viiva vahvistuu..

Carnagan, Ihana tuo sinun miehesi :D Meilläkin on muuten sattuneesta syystä poika kasvanut niin tiukissa raameissa, että aina tullut kiitosta käytöksestä ja tottelevaisuudesta. Väittäisin myös, ettei löydy montaa teiniä joka tulisi kiltisti kotiin kavereiden luota joka ilta kuuden aikaan kun niin on sanottu ja jos yrittääkin anoa lisäaikaa niin hyväksyy sen eväämisen parilla kirosanalla höystettynä korkeintaan ;)

Esma, Wow mikä digitulos!

MrsH, Tervetuloa mukaan!

Katapultti, Meilläkin löytyy lähipiiristä muutama sellainen pariskunta joiden ei ole minkään testien ja yritysten mukaan onnistua ikinä saamaan lasta. Yksi pariskunta lopetti yrittämisen ja hoidot kun ikää tuli 40v. Kaksi kiertoa myöhemmin odottivat lasta. Yksi pariskunta puolestaan oli jo luovuttanut kun yllättäen tärppäsi ja tuosta tärpistä muutamaa vuotta myöhemmin saivat kaksoset ilman pienintäkään yritystä :D Eli heillä on nyt kolme lasta vaikka yhtään ei pitänyt saada. Niin ja naapurissa asui kaksi ihmistä joita oli kumpaakin aiemmissa suhteissa tutkittu eikä pitänyt lapsia saada. Puolen vuoden yhdessäolon jälkeen kuitenkin alkoivat odottaa esikoistaan ja esikoisen ollessa alle 1v oli jo uusi raskaus alkanut :D Nauroivatkin kun muuttivät tästä pois (isompaan tietysti kun olivat tähän muuttaneet ajatuksella ”meille ei tule lapsia”), että täytyy kai alkaa miettimään ehkäisyä pikkuhiljaa ;)

Mariska, Onneksi sait ajan noin nopeasti! Tosi kurjaa jos noissa mietteissä joutuu odottelemaan aikaa pitkään..

suvii-i, Ei kannata vielä miettiä luteraalivaiheen pituutta vaan ennemminkin ajatella niin, että tästä kierrosta tulee pari päivää normaalia pidempi. Luteraalivaiheen pituutta kun ei voi etukäteen tietää (paitsi jos tietysti on testaillut oviksen useasti ja aina jäänyt lyhyeksi).

Jasmi93, Yleensä ovistestissä sen testiviivan pitäisi olla samanlainen tai vahvempi kuin kontrolliviivan, jotta kertoisi ovulaatiosta. Mulla on aina tullut testeihin tuollaisia ”haamuja”, jopa niissä kierroissa kun ei ovulaatiota ole varmasti tapahtunut (kuten eräässä 156 päivää kestäneessä kierrossa). Mutta kannattaa tosiaan testata päivittäin ja aina suunnilleen samaan aikaan niin näkee sen miten viiva on vahvistumassa.

ON. Kolmatta päivää sairaan lapsen kanssa kotona ja voi että kun kiristelee hermoja ;) Ehkä ihan näin paljon ei kiristelisi muuten, mutta tuo lapsi jaksaa päivät oikein hyvin, puuhailee ja tekee pahojaan minkä ehtii. Voisi hyvin olla hoidossakin, mutta kun ne yöt.. Joka yö monen monta kertaa istutaan sylikkäin hengittelemässä, välillä lääkkeitä ja välillä ihan vaan ilmaa. Viime yö meni onneksi jo sen verran paremmin, että huomenna saa neiti mennä hoitoon ja äiti pääsee ”rentoutumaan” töihin. Sain sentään aikaiseksi soittaa papakoevastauksestani lääkäriaikaakin. Sain soittoajan kuukauden päähän :D Aika lahjakas omalääkäri jos meinaa tehdä sisätutkimuksen puhelimitse.. No ei vaan, sanoin soittaessani, että ihmettelen tulosta kun oireita ei ole ja epäilen tuloksen syyksi testin aikana vielä paikalla ollutta kuparikierukkaa kun sen jälkeen kuukautisetkin on selvästi normalisoitunut.

Aphrael kp 9 / 28 (-36), yk 1

Takaisin