Raskaaksi 2015

Katapultti, mua nauratti itseäkin se :hilarious: Ensin mietin saunassa, että onko napakoru jotenkin kuumentunut, että johtuuko se siitä, mutta siis ei ollut. Ja se kipu loppui vasta tunteja saunan jälkeen. Kaikenlaista :grin:grin:grin Kiusasin myös miestä siitä, että onko se yöllä leikkinyt mun nänneillä salaa, kun ne on niin kipeät :laughing021

Mariska puhu niin paljon kun haluat! Mä huomasin ainakin että helpotti kun sain jollekkin konkreettisesti sanottua. (Teillä toki vielä vähän eri tilanne) mutta puhua kannattaa. Voimia paljon! :Heartbigred

Sieltä olikin jo tullut testikuvat! Ja johanna kyllä on munkin mielestä vahvistunut! :)

Ja tietenkin tervetuloa mrsH! :)

Mariskalle ja miehelle nyt paljon voimia <3 Tänne saa avautua niin paljon kuin jaksaa avautua.

Johannan viivahan vaan vahvistuu! Malttia, kyllä se sieltä vielä vahventuu enemmän! :)

Johanna hienostihan sun viiva vahvistuu, kännykälläkin näkyi vaikka kuva oli ihan pienenä! :)

Muurahainen kp 34/30, dpo 9

Muokattu viimeksi:
Huomenta ihanaiset naiset :)
Onpas nyt tullut huonoja uutisia :crybaby2Mariskalle ja miehelle hirmuisesti tsemppiä ja haleja! :Heartred Ei voi ymmärtää miksi teitä koetellaan noin.

Johannalla näkyy kaksi viivaa, vahvistumista toiselle viivalle! :joyful:

Ja kaikille taas plussatuulia! +++++++ :happy:

Täällä on hirveä väsymys aina ajoittain, johtuisikohan painonpudotuksesta vai mikä nyt on? o_O Nyt ainakin paistaa aurinko, joten ulos mars pojan kanssa, jos sitä piristyisi itsekkin. :) ( kuran määrä ei kyllä piristä, toivottavasti paikat kuivuu pian :grin )

Kp 18/28-30 ja dpo 3

Pisama, tosi harmi. :sad001 Kuukausi on pitkä aika odotella. En tiiä kannattaisko ens kerralla kokeilla samasta vahvistuvasta näytteestä mitä digi sanoo?

Larissa, näin muistelinkin, ja ajattelin etten ainakaan puhelimessa sano mitään yrittämisestä. Mulla ei joka tapauksessa ole niin pitkä aika vielä takana, että niitä kiinnostais.

Junttura, pahoittelut menkoista. :sad001 Onneksi teillä sentään alkaa ihan just tutkimukset! Toivottavasti tärppää pian niiden avulla.

Nyytty, huh, voin kuvitella että tosi pelottavaa jos lapsi yhtäkkiä lakkaa hengittämästä! Hyvä että se vaiva on mennyt ohi.

MrsH, tervetuloa tähänkin ketjuun! :)

Katapultti ja Neelia, mahtavat tarinat epätodennäköisistä onnistumisista! Antaa kyllä toivoa.

Sydänpylly, harmi jos kipuilet mutta hyvä kuitenkin että kroppa alkaa taas herätellä itseään.

Junibea, sullakin tosi pitkät menkat, toivottavasti on ohi nyt. Jaksamista rankkaan päivään. :hug013

Mariska, puhu vaan niin paljon kuin haluat. Onneksi sait pian lääkäriajan. :hug013

Johanna, jos alempi on uudempi, niin munkin mielestä vähän vahvistunut. :) Niin kuin Larissa sanoi, hcg ei vielä päivässä ehdi paljon nousta, niin malta vielä ja testaile uudestaan.

Neelia voimia. Mullakin iskee heti masennus kun oireet loppuu, vaikka tiedänkin ettei oireet välttämättä tarkoita plussaa tai oireettomuus negaa. Silti se vaan masentaa. :sad001 Mullakin oireet täysin kadonneet, menkkoja odottelen perjantaiksi.

Beisla kp28/29, dpo13

Mariska, pura tänne vaan niin paljon kun siitä on sulle apua. :Heartred Onneksi nyt sait sentään nopeasti sen ajan, toivottavasti sieltä löytyy apua teiän tilanteeseen!

Ja Neelia, toivottavasti masentuneisuus helpottaa. Toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy! :)

On. Sisko sai varattua meille Hulluilta päiviltä Nizzan matkan kesäkuulle joten sitä nyt odotellaan. :happy093
Onpahan jotain mitä odottaa kun näyttää siltä ettei kierto pääse alkuun nyt ollenkaan...

Mukavaa päivää kaikille, tsemppiä piinailijoille ja oikein kunnon plussapuhuri testailijoille! :happy:

Ei tule jouluvauvaa(kaan) meille, aamulla testattu selkeääkin selkeämpi nega. :sad001 Mut ei voi mitään, perjantaina odottelen siis tätiä saapuvaksi. Ei muuta kun nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. :wink Kaippa se meijänki vuoro joskus tulee. Pitää vaan jaksaa uskoa siihen. :shy:

Plussatuulia kaikille, jotka lähiaikoina testaa. Toivottavasti saatte paremman tuloksen! :wav

enu kp 30/31 dpo12

Noni, tänään olis ollut dpo 14, kp 33/32, ja menkat alko tarkasti ajallaan. Joten yk 4 clomeilla alkaa, tänään kp 1 !

Jotenkin sellanen olo, että nyt saa tämä kierto mennä miten menee. Jos vauva tulis niin sen la olis muistaakseni 3.1. ja jos tulee samalla tavalla kaks viikkoa etuajassa kuin esikoinen niin tulee ihana joululahja... :) ja taas toisaalta toivoisin että la menee reippaasti ens vuoden puolelle niin ei varmaan harmita niin paljoo jos ei nytkään tärppää.. Toki otan sen uuden vuoden vauvankin mieluummin kuin että jään ilman :)

Pahoittelut huonoista uutisista kaikille keille semmosia on ollut <3 mä en hirveen ahkeraan ehdi lukea päivittäin teidän juttuja, mutta oon hengessä mukana. Plussatuulia testaaville! :)

Lunaodessa sulla on ihanan positiivinen ajattelutapa, vaikka täti tulikin! Jatka ihmeessä samalla asenteella, vaikka toivon että plussa sinulle kuin muillekkin pian pamahtaisi! :)

Nyt vaan omaanapaaa. Tänään sain nyt vielä vahvemman plussan ovistestiin ja aamulla olikin kauheet kivut toisessa munasarjassa mitkä loppuikin jo, eli oisko se munasolu voinut jo irrota ja siitä kivut? Jos munasolu irtoaa vasta huomenna mitä voisi tämän aamun plussasta ajatella niin jääkö luteaalivaihe liian lyhyeksi? :wideyed: Tänään siis kp 14/26. En oo koskaan ennen näitä ajatellut kun en tarkkaa oviksen aikaa ole tiennyt. Nyt se vasta stressi tästä iskikin.

Ei kannata lannistua jos ei aikases vaihees näy viivaa :) mun kierrot ennen raskautta oli 29 ja 28 ja raskautumiskierron testit on tässä.. :) siis keskenmenneen raskauden..

Eli kun tossakin kp31 on ollu aika heikko haamu niin nytkään mun ei ehkä kannata alkaa kovin ajois testaileen :) nyt menossa kp28!

Liitteet

• 1427277166140.jpg
    1427277166140.jpg
    63.6 KB · Katsottu: 170
Täällä ei vielä mitään.. Vv lorahtelee välillä niin et juoksen vessaan tarkistamaan. Vatsaa kyl polttelee siihen malliin et täti mitä todennäköisemmin kurvaa paikalle. Mut huomennahan menkkojen vasta "kuuluiskin" alkaa.

Silv kp 31/30-31 dpo 13 yk 10.

Beisla: normaalisti menkat kestää mulla n.5vrk. nyt pitkä vuoto johtunee keskenmenosta :sad001 kierto on kyllä ärsyttävän pitkä. onneks kuitenkin ovuloin.

minä oon just koulussa ja voi että väsyttää kovasti.

Johannan testi on kyllä hiukan vahvistunut :gen014

unohdin äsken kirjotella, munkin mielestä johannan testi on hiukan vahvistunut :) nyt vaan malttia ja uutta testiä! :)

Aloin oikein selaamalla selaamaan tuota womanlogia ja tarkisteleen kiertojen pituuksia.. Toukokuun lopussa siis lapselle on annettu lupa tulla. Sitä touko-kesäkuuta mulla ei tos vielä ole kun alkuun oli eri sovellus käytössä mut loput kierrot on menny: 30,34(kemiallinen),36(km),33,29,32,39(km) Eli siis mulla onkin menossa vasta yk 9! Kuinkahan mä oon näitä laskeskellu tähän asti, varmaan vaan yritysKUUKAUSIA, en kiertoja :D

Silv hitsi et jännäänsun puolesta! :)

Tääl on edelleen kuivat paikat! :eek: dpo10 vissiinkin nyt. Aamupäivä meni taas hyvin mut nyt alkaa se alaselän polttelu taas. Eilen illalla oli niin paha polttelu et hyväku pysty kävelemään ja sohvalla istuminenkin teki pahaa. Ja jos oikein hyvä mielikuvitus on niin ehkä rinnatkin on vähän arat. Vähän alkaa usko hiipua taas...

Sarina: aivan turhaan, tää kierto on muutenkin menny aivan susille särkylääkkeiden käytön ja kaiken muunkin suhteen, et vaikka tästä nyt poksahtaiskin niin joku mongoloidi siä olis tolla määrällä ibuprofeiinia :DDDD

Takaisin