Raskaaksi 2015

Pikakommaus taas töissä:

Beisla, pahoittelut negasta :( mutta kyllä se vielä ehtii plussaksikin muuttua ;) Kuppi on vasta matkalla, toivottavasti ehtii perille ennen menkkoja! Otin nyt sen isomman koon (entinen on se pienempi) ja violetin ettei näkyisi se värjääntyminen :) ääääää mie haluan sun kanssa kiipeilemään :D edellisestä kerrasta on liian monta vuotta aikaa.

Kommailen muille vielä illemmalla :)

Pahoittelut negasta Beisla! Kunpa olis vain ollut liian aikasta ja se vielä plussaksi muuttuisi...

Tulin nyt vaan napailemaan, ku oon vatsataudissa niin ei riitä voimat muuhun.
Tänään tuli ovistikkuun selkein plussa ikinä! Eli varmaan ovis huomenna. Hassua kyllä että limat ja kivut oli kyllä eilen, tänään kaikki ovisoireet hävinny. No, jos ei tänään päästä pupuilemaan niin jää taas tämä kierto väliin, koska edellisestä puuhastelusta on nyt 5 päivää, niin tuskin 6 päivää ennen ovista talletelluista simppasista on enää mitää jäljellä. Ja jos oma olo ei tästä nyt jostain syystä yhtäkkiä parane nii eipä tosiaan tarvii edes jännitellä loppukierrosta. ..paitsi sitä kuinka pitkä kierto on ja kuinka pitkä luteaalivaihe on. :D

-Tyttötiikeri kp 20/28-34 tjot-k 4-

Tässä on mun hieno ovistikkurivistö tältä kierrolta. Rupesin vaan kattomaan et onko kuitenkin toi kp 19 tikku (kolmas alhaalta) plussa eikä tän päiväset (kaks alinta). Otin otin vielä vain noista kolmesta vikasta kuvan niin että se eilinen on kahden tän päiväsen välissä... Mikä noista nyt sit on plussa? Mielipiteitä?
Äh, sit jos elokuuhun asti joudutaan tjottailemaan niin otan kyllä digiovistestin käyttöön, kun alkaa virallinen yritys. Ärsyttävää näiden kanssa pähkäillä.

Liitteet

• 1427209020704.jpg
    1427209020704.jpg
    28.2 KB · Katsottu: 141
  • 1427209030898.jpg
    1427209030898.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 141
Tyttötiikerille on pakko kommentoida heti täältä lapsen leikkien keskeltä, että minun nuorimmaiseni on saanut alkunsa suunnilleen nelisen vuotta sitten (on marraskuinen siis) juuri vastaavasta kierrosta. Oli ollut lähes viikko taukoa talletteluissa kun tuli ovisplussa ja silloin oltiin molemmat kipeinä. Seuraava talletus tehtiin varmasti liian myöhään.. Mutta tuossa vieressä tyttö nyt leikkii :D Eli joku supersimppa oli vielä hengissä oviksen tullessa.

Mariska: otan osaa, niin surullista :sad010

Viime aikoina on saanut kyllä lukea enemmän surullisia kuin hyviä uutisia. :sad001
Hyviä uutisia pitäis saada lisää. :Heartred

Mariska ei! :( Nyt kyllä tippa linssissä.. olen niin pahoillani! Isot tsemppihalit ja myös muille keskenmenon kokemaan joutuneille! ♡

Beisla Kyllä sä vielä ehdit tästä kierrosta plussata! :) Tsemppiä!! ♥

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille! :)

Plussatuulta ihan kaikille!! :)

On. Täällä on dpo 0. Normi kivut ja ilmavaivat löytyy ja talletukset tehty! Nyt sitten jännätään seuraavat 12 päivää, että riittikö se tässäkään kierrossa.. sormet ristissä, että yk 13 ja jouluvauva olis se onnistunu kombinaatio! ;) :D Tähän kiertoon hain vehnistä ja ollaan sitä molemmat miehen kanssa otettu. Lisäksi otan mama-vitskuja, extra c- ja d-vitamiinia, sinkkiä ja omegaa. Mehiläisenkakkakapseleita piti hakea jo tähän kiertoon, mutta se on kokonaan jääny.. Josko vielä loppukierrosta kävis purkin kotiuttamassa :)

Muoks.. Kp 12/24-25, dpo 0, yk13

Mariska, otan osaa!!!!
Mä en enää muuta sano, kuin että on tämä vaan niin pirun epäreilua hommaa!!!! Suoraan sanottuna suututtaa tosi paljon! Ihan näin nätisti sanottuna.

Liian moni onnellinen plussa päätyy itkuun... :( kannattaako tässä enää edes yrittää...

IiIiina: Meillä ei sinänsä oo erityislapsia, 4/5 lapsista on synytynyt keskosena, en siitä mielelläni puhu netissä kun olen saanut useamman kerran lokaa niskaan kun halutaan lisää lapsia. Meidän eskarilaisella on ollut lapsuusiän epilepsia, 2,5 vuotta söi päivittäin lääkkeitä epilepsiaan ja kohtauslääke oli vielä erikseen. Mutta kohtaukset loppu ja lääkitys saatiin purettua pois. Terve tyttö nykyään. Toki on riski sairastua vanhenpana uudelleen, mutta mitään selittävää tekijää ei ole löydetty. (epilepsiassa yleensä aivoissa on jokin tekijä joka aiheuttaa kohatukset, meidän tytöllä ei näkynyt magneettikuvissa mitään)

Miilia: mulla pitäs poistattaa pari viisaudenhammasta.. oli aikakin ja ensin jouduin siirtämään monta kertaa ja lopulta peruin sen.. en vaan pysty menemään hammaslääkäriin. onneks ne ei vaivaa muuten ku että on vähän ahasta.. :rolleyes:

Beislalle pahoittelut negasta :sad001 Ootko ihan varma dpoista?

Mitäs ovulaatiotestejä suosittelette? Mun ei pitänyt alkaa siihen hommaan, mutta kovasti nyt kuitenkin harkitsen.. :oops:

Surettaa kyllä niin mariskan puolesta :( ymmärrän miltä sinusta tuntuu ja tiedän ettei lohduttavia sanoja löydy :(

Jm mä ainakin mietin varsinkin kun ensimmäistä yritetään että mitä sitten kun se plussa oikeasti tulee! Molemmat sitä toivotaan, mutta silti. Pelottaa/jännittää.

Sarina täällä on sulle peukut pystyssä!!

Voi ei Mariska!! :( Täältä jaksuhalit! <3

Beisla ehkä testailu oli liian aikaista! Toivotaan!

On. Tein kanssa tuossa monen tunnin pidätyksen jälkeen testin. Ei siis olleet valemenkat vaikka asiasta niin "varma" olinkin.

Kp 9. Nyt ei erikoisemmin mitään ovis tuntemuksia ole ollut.

Mariska86, sanomattoman surulliseksi vetää... voimia teille :Heartred

Ei oo kiitollisuudella rajaa jos joskus saadaan vauvat syliin asti.

Voi Mariska, olen niin pahoillani :( voimia teille <3

Miten näitä huonoja uutisia tuleekin nyt näin paljon.. :(

Takaisin