Raskaaksi 2015

Pakko tulla tännekin juhlistaan, verikokeiden tulokset tuli ja progesteroni arvo oli 42, joten mä oon ovuloinu tässä kierrossa! :D Viitearvot siis luteaalivaiheessa 12-69... Negaa testasin tänään kp 31/32, joten menkkoja odotellessa. Mutta helpotti tietää että mun kroppa on toiminu, nyt vaan vielä mies tehokuurille, toiveikas on olo seuraavien kiertojen suhteen :)

Btw tilasin miehelleni (vuosipäivälahjaksi :D ) raskauskeijulta jotain sperman laatua parantavia tabuja (makso kevyet ~60e...) nimee en muista mut raskauskeiju.fi sivuilta löytyy "testit miehille" osion alta. Niitä alan tolle syöttään, on niin tyyriit napit että pakko kelvata.

Aphrael, voimia, meillä silloin tällöin (kun mies väsyy täysin raskaaseen työhönsä eikä sit siinä hetkessä jaksa mitään muutakaan vähänkään stressaavaa) vähän samaa vaikka mies kuitenkin Pikku Kakkosen kovasti haluaa. On supermasentavaa siinä sitte kuulla kun toinen pauhaa ettei tähän soppaan toista lasta halua aikoihin :sad001 Meidän esikoinen on ollu huono nukkuja aina mut viime aikoina on vähän helpottanu ja sekin nyt alkanu auttaa meitä. Kaikilla meillä vain on se oma tie kuljettavana, myös näillä meidän miehillä.

Täällä iski hartiapistostyyppinen vaan ei niin kova kipu toiselle puolen ja mulla tuli heti mieleen et olikos se jokin kohdunulkoisen oire :nailbiting: Tosin ei kai sellaisesta vielä vois tulla oireita, dpo 2 jos ovis tapahtu :grin Auttakaa höperöä?!

Muokattu viimeksi:
Neelia, tervetuloa! Kiva kun tulee lisää joilla on nyt jännät päivät. :grin Älä vielä lannistu, sulla oli kovin aikainen testipäivä. Harvalla nousee hormonit niin nopeasti kuitenkaan, ja jotkut on plussannu vasta reilusti menkkojen poisjäännin jälkeen. Vielä on toivoa!

Tyttötiikeri, voimia. :hug013 Ei kuulosta helpolta teidän tilanne.

Johanna, saa täti pysyä poissa sunkin luota! Sit testiä kehiin vaan. :)

jm malta vielä, kiinnittyminen voi just ja just olla tapahtunut, ei hormonit vielä mitenkään ole ehtineet nousta. Mutta toivottavasti tulee sieltä vielä! Kieltämättä munkin mielestä sun o-testi näyttää normaalia haamua tummemmalta. En tosin itse ole koskaan testannut o-plussan jälkeen enää. (muuten jos haluaa poistaa väärän arvion, sen saa oikeasta alareunasta "poista arvio". Mulla tulis muuten kännykällä kun merkkaa vähän väliä jotain "käytettävä" kun pitäis sympatisoida tai jotain. Terv. nakkisormi)

Sarina, onko sulla lääkkeet voinu muuttaa oviksen jälkeisiä oireita? Tai tietty voihan tuossa vaiheessa varmaan jotain raskausoireitakin tulla jos on tullakseen. Joillakin on kuiva kausi, joillakin ei, mä luulen että kannattaa verrata omaan normaaliin. Mulla on limat suht samat läpi kierron.

Sandy, harmi jos joudut pitämään taukoa täältä, mutta palaa sitten kuumeilemaan kun aika koittaa. Toivottavasti sun kierto nyt tosiaan alkais.

Mymmelisti, mä testaan, öö, ehkä jo huomenna mutta ihan viimeistään torstaina! Torstain talletteluaika kuulostaa erinomaiselta. :grin

Junibea voimia, toivottavasti ei ole kohtutulehdus! Kuulostaa inhottavalta. :hug013

No ei kai se niin huono juttu ole jos ei suklaa maistu. Vois itellä tehdä suklaalakko ihan hyvää, sitä tulee syötyä vähän turhankin usein. Mut kaikki kummalliset oireet vaan mahdollisen raskauden piikkiin.. :p Vai missä kohtaa kiertoa nyt meet?

Silv haha, loistavaa jos sait miehen noin helpolla mehiläisenkakkakapseleihin. :hilarious: Ja sun suklaan haluttomuuden täytyy olla Oire. :wink

Liisu voi ei, oksennustauti on kyllä kamala. Ja vielä jouduitte matkustamaan sen kanssa, huh... :hug013

Nenna onhan se kiinnittyminen jo todennäköisesti tapahtunut jos on tapahtuakseen, eli hyvinkin voi tulla oireita.
Ihanaa kun teidän kissapappa on jo niin kotiutunut! Ilmeisesti ihmisrakas?

suvii-i, voihan se huono olo johtua ihan muustakin kuin kierron vaiheesta. Monilla voi ovistestin viivat olla välilä tummempia ja taas haalempia ennen plussaa. Onko mahdollista että ovis ois vasta tulossa, vai luuletko että oli sillon kp9? (tai siis 10 jos plussa tuli kp9)

susannne, ehdottomasti pitää olla sun hiivan raskausoire! Eikös sunkin pitänyt pian plussata? :wink

Maaritmarianne, mulla on nyt parissa kierrossa jomottanut just jommalla kummalla sivulla jo useita päiviä ennen ovista. Ei aavistustakaan mistä johtuu. Mut jos haet r-testin, kaipa se kuitenkin jossain vaiheessa tulee käytettyä, ei se hukkaan mene! :grin

Larissa voi pahus, toi tuhru on kyl niin... :mad: Onneksi lääkärinaika lähenee!

Sarina, hui mikä uni! Joko se on raskausoire, tai sitten vaan yrityksen tuomaa stressiä ehkä? :hug013 Mä ite näen usein retkeillessä paljon vilkkaampia unia. Ehkä ne luonnon äänet teltassa.

Nuuhku, kiva kun jaksoit palata. Mikä onni, että sattuin noin järkevä terkkari! Tollasia kun olis joka paikassa.
Mä ehkä olisin jo usein sortunut testaamaan aiemmin, mutta tuo puoliso pitää jalat maassa. Se haluaa ehdottomasti olla mukana testauksessa.

Aphrael, voimia teille. :hug013 Ei kuulosta reilulta sun miehen toiminta, kun sanoo ensin yhtä ja sitten toista.

LunaOdessa loistavia uutisia! Kyllä noilla kelpaa jatkaa yritystä. :)

On. Kävin illalla kiipeilemässä, mutta jänskätti niin tuleva testaus, ettei siitä oikein tullut mitään. Vaikka mä tiedän, ettei normaali liikunta haittaa, silti jossain takaraivossa jyskyttää että mitä jos jokin kiinnittynyt alkio nyt suuttuu mun rehkinnästä? Urheillessa myös hävis taas etova olo kokonaan. Sama siinä pari kiertoa sitten, kun oli samaa oiretta.
Kp26/29, dpo11.

Paljon onnea pepeXXL, be Sohwi ja muut plussanneet! Mahoton plussa aalto!

Nyt on asennettuna jälleen foorumi sovellus puhelimeen ja oo ihan pihalla mitä teille tänne kuuluu :D
ajna: ainaki on käynyt kuulumisia kertoilemassa. Ihanaa kuulla sinusta.

Tänään oli viimein folli ultra ja siellä oikealla puolen kasvoi 2 kpl hyvän kokoista munasolua joista toinen oli 17mm kokoinen. Nyt on kp 16 joten kohta ovistelen ja pääsen kuumeilemaan takas piinaviikolla! Mikäli mies vaan lämpiää petiin mahd. Pian kun tulee töistä :D sain myös reseptin letroihin jotka siis halvemmat ja voin hyvällä omallatunnolla syödä niitä jatkuvasti sen puol vuotta kp 5-9. :D kannatti varata. Vasemmalla puolen oli vaan joku vanha kystan tähe joka ei kuulemma merkkaa yhtään mitään.... Näinköhän vasen puoli toimii sit ollenkaan...

Jospa nyt pääsisin vähän jyvälle teidän kuulumisista... :) ja se että toivon todella kaikille sen plussan!

Ensinnäkin, tervetuloa uusille! :Heartblue Päivät ne vaan vilistää silmissä eikä meinaa ehtiä tänne tulla ollenkaan! :grin

Larissa
, meilläkin piha on vielä tekeillä. et kyllä kasvihuoneeseenkin on vielä hyvin hyvin pitkä matka :) Voihan tuhru!! En ala :sad001

Nyytti, inhottavaa vatsatauti :sad001 paranemisia! niin ja pahoittelut menkoista!

be, voi harmi! :sorry: voimia sulle suruun! :smiley-angelic003

kohta3, ei kannata hirveesti stressailla sen suhteen että vaikka reissuja oliskin tulossa, tilanteet menee niinkuin niiden kuuluukin. Ei sa lopettaa elämistä kun odottelee vauvan ilmoittavan itsestään! :rolleyes:

Maaritmarianne: sun oireet kuulostaa huippu hyviltä!! :)

Pisama, onnea hoitoihin!! kyllä varmasti joiku tarttuu mukaan!

Silv, ihan uskomattomat haaverit sulla! :eek: Koita toipua rauhassa

Beisla, kiitti ommpupuu vinkeistä, totakaan en ois tienny! :grin

Sandy, mikäli oot raskaana sulla on täysi oikeus onneen! joku tulee vaan nopeammin raskaaksi kuin joku toinen, eikä sen onni ole muilta pois! toivottavasti tärppäsi! :rolleyes:

Esma, ihanat onnittelut!! :joyful:

Carnagan, toivon että teidän ei tartteisi kauaakaan odogtella uutta plussaa!

Tyttötiikeri: tosi ikävää tuo sun miehen toiminta! :mad: -mä oon välillä huomannu mun miehellä saman tyylisiä elkeitä, mut siks mä en ikinä sille sano oikein kun ovuloin et se ei niin "ahdistuisi!. Miehet on vaikeita välillä. Meillä tässä kierrossa kävi just niin et se paras tärppipäivä jäi hyödyntämättä kun miestä ei huvittanu.

jm, joo, noi vahinkoraskaudet! en voi käsittää!! Ja sit musta on niin huvittavaa kun koko nuoruus ja teini-ikä paasataan että älkää harrastako seksiä, TULETTE raskaaksi! No nyt se tuntuu vähän turhalta kun tässä tätä on jo yritetty. Toki ehkä se valistus joissain tapauksissa oli ihan aiheellista :grin oliko tuo sun testi sisi ovistesti? huomenna raskaustesti, eiks jeh? :wink

nennaa, toivon todella et nyt olis sulla tärpännyt! kyllä se on ennen pitkää sinunkin vuoro :)

Aphrael, riidat on nin kamalia! mäkin oon tässä muutamat parit viikot väänätny mun miehen kanssa! En kylläkään vauva asiasta mutta paljon muusta!

Noistya riidoista, mitä miulla oli miehen kansa. Eilen se sit mulle sanoi että kyllä sun se kakara pitäs saada että saat ton enrgiasia johonkin muuhun purkaa kuin hänelle räyhäämiseen. :grin:grin Ja minun puolustuksekseni, en ikinä räyhää oma-aloitteisesti, vain jos se aloittaa. Ja tieädn että kuulostaa selittelyltä, mutta meidän tapauksesa on totta. Minua alkaa vähän jännittämään, oikea testi päivä olis ens maanantai mutta meinaan testata tosiaan jo sunnuntaina kun sillon on miehen synttärit! Pääsääntöisesti oireettomat päivät jatkuu, tänään oli sellasta kummallista lämmittävää tunnetta vatsasa tossa päivällä vähän aikaa mutta sit se hävis. Huomenna taas töihin, kyllä nää vapaat menee äkkiä! Musta muuten tää viimenen viikko ennen menkkoja on ihana. Vaikka on inhottava oottaa mut mieli on jotenkin aina ihan positiivinen :rolleyes:

Ilpuri 26/32, yk 14, dpo7

Huomenta ihanat naiset !!

Oliko uusia tullut ? Tervetuloa ja jääköön visiittinne lyhyeksi :)

Paljon lupaavia oireita täällä :wink Nyt ne enteilee plussia ja kohta saadaan katsella upeita kuvia tuplaviivoista :)
Jokaiselle siis suunnaton plussapuhuri :talk017

Tsemppiä myös oviksen metsästykseen !!

Täällä ollaan jo lähtökuopissa työmaalle :) jännitys on huipussaan kun se ultra on tänään klo 16. Viimeyönä ei oikein uni tullut ja nyt tuntuu ettei haluais mennä jos uutiset ovatkin huonoja :sad001 Kuinka voikaan ihminen näin jännittää... Huokaus.

Mariska rv 11+2

Mariska tsemppiä ultraan hyvin se menee! Ja kaikki pienellä kunnossa :)

Lucky kiva kuulla susta! Ja toivotaan että tämä kierto olisi se the kierto ;)

Joku puhui että mökki jossain 40km päässä? Meillä on kans mökki lähellä.. Tosin täysin kesken tai ainakin siis piha. Mä haaveilen sinne kans kunnon kasvimaasta.. Mutta en tiiä miten sen toteuttaa kun meidän mökillä on niin paljon noita elukoita.. Hirvet ja kauriit on syöny kaikki mustikanvarvutkin jo... Ja voi ne lampaat ois kyllä ihania! :) kaverille niitä on just syntymässä..ps. Täällä rupee vuotokin loppumaan jee!

Oi ei ihanaaaaaa Pepe!!! ♡♡♡ Miljoona kiloa vauvaliimaa matkaan ♡ Mä ihan liikutuin kun tulin tälläsiä uutisia lukemaan! :'(

Onnea tietysti kaikille muillekkin ihanista viivoista ♡ Äääks! Tulee entistäkin hiljasempi tästä ryhmästä :D Hyvä niin!!!

Kuulumisia meiltä. Vauva syö, nukkuu ja kakkii oikein kiltisti. Mä en saata uskoa et hän on tänään jo 8 viikkoa vanha! :o ♡ Mihin se aika oikein lentää!!! Typy sai viikonloppuna nimekseen Lilian Isla Estel ♡ Ristiäiset oli niin kauniit ja meni todella hyvin, ilman hirmuista stressiä. Pian te muutkin jo vietätte niitä ristiäisiä ja mietitte minne se aika katoaa :D

Mariska tsemppiä!! Voin kuvitella pelon. Kun oon joskus ite taas samassa tilanteessa, en varmaan nuku viikkoon. Mutta mikä fiilis kun näät pikkusen sätkivän ruudulla! <3 tuuhan kertomaan kuulumiset!

Lucky, tervetuloa takas! Pian taas pääset sisään kaikkien kuulumisiin ja oot foorumiriippuvainen ;)

Lucky kiva kuulla susta taas :) ja tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!

Mariskalle hirveesti tsemppiä ultraan tuuhan kertoo miten meni :)

Janeh kiitos kovasti! Ihanan nimen ootte antanut. Vastahan se pieni synty!

Pepe 6+0 <3

Takaisin