Ensinnäkin, tervetuloa uusille!

Päivät ne vaan vilistää silmissä eikä meinaa ehtiä tänne tulla ollenkaan!
Larissa, meilläkin piha on vielä tekeillä. et kyllä kasvihuoneeseenkin on vielä hyvin hyvin pitkä matka :) Voihan tuhru!! En ala
Nyytti, inhottavaa vatsatauti

paranemisia! niin ja pahoittelut menkoista!
be, voi harmi!

voimia sulle suruun!
kohta3, ei kannata hirveesti stressailla sen suhteen että vaikka reissuja oliskin tulossa, tilanteet menee niinkuin niiden kuuluukin. Ei sa lopettaa elämistä kun odottelee vauvan ilmoittavan itsestään!
Maaritmarianne: sun oireet kuulostaa huippu hyviltä!! :)
Pisama, onnea hoitoihin!! kyllä varmasti joiku tarttuu mukaan!
Silv, ihan uskomattomat haaverit sulla!

Koita toipua rauhassa
Beisla, kiitti ommpupuu vinkeistä, totakaan en ois tienny!
Sandy, mikäli oot raskaana sulla on täysi oikeus onneen! joku tulee vaan nopeammin raskaaksi kuin joku toinen, eikä sen onni ole muilta pois! toivottavasti tärppäsi!
Esma, ihanat onnittelut!!
Carnagan, toivon että teidän ei tartteisi kauaakaan odogtella uutta plussaa!
Tyttötiikeri: tosi ikävää tuo sun miehen toiminta!

-mä oon välillä huomannu mun miehellä saman tyylisiä elkeitä, mut siks mä en ikinä sille sano oikein kun ovuloin et se ei niin "ahdistuisi!. Miehet on vaikeita välillä. Meillä tässä kierrossa kävi just niin et se paras tärppipäivä jäi hyödyntämättä kun miestä ei huvittanu.
jm, joo, noi vahinkoraskaudet! en voi käsittää!! Ja sit musta on niin huvittavaa kun koko nuoruus ja teini-ikä paasataan että älkää harrastako seksiä, TULETTE raskaaksi! No nyt se tuntuu vähän turhalta kun tässä tätä on jo yritetty. Toki ehkä se valistus joissain tapauksissa oli ihan aiheellista

oliko tuo sun testi sisi ovistesti? huomenna raskaustesti, eiks jeh?
nennaa, toivon todella et nyt olis sulla tärpännyt! kyllä se on ennen pitkää sinunkin vuoro :)
Aphrael, riidat on nin kamalia! mäkin oon tässä muutamat parit viikot väänätny mun miehen kanssa! En kylläkään vauva asiasta mutta paljon muusta!
Noistya riidoista, mitä miulla oli miehen kansa. Eilen se sit mulle sanoi että kyllä sun se kakara pitäs saada että saat ton enrgiasia johonkin muuhun purkaa kuin hänelle räyhäämiseen.

Ja minun puolustuksekseni, en ikinä räyhää oma-aloitteisesti, vain jos se aloittaa. Ja tieädn että kuulostaa selittelyltä, mutta meidän tapauksesa on totta. Minua alkaa vähän jännittämään, oikea testi päivä olis ens maanantai mutta meinaan testata tosiaan jo sunnuntaina kun sillon on miehen synttärit! Pääsääntöisesti oireettomat päivät jatkuu, tänään oli sellasta kummallista lämmittävää tunnetta vatsasa tossa päivällä vähän aikaa mutta sit se hävis. Huomenna taas töihin, kyllä nää vapaat menee äkkiä! Musta muuten tää viimenen viikko ennen menkkoja on ihana. Vaikka on inhottava oottaa mut mieli on jotenkin aina ihan positiivinen
Ilpuri 26/32, yk 14, dpo7