Raskaaksi 2015

Kiitos kaikki ihanat. <3<3 En halua tänne enempää huonoja uutisia, mutta kyllä se vaan niin on että tämä oli tässä. En sitä voi vieläkään käsittää miten eilen oli kaikk hyvin ultrassa ja tänään kaikki ihan toisin. No kivut oli kyllä sitä luokkaa ettei niistä voinut enää erehtyä.. Mutta kyllä mä tuun tänne vielä joku päivä taas ilmoittamaan hyviä uutisia. :) Nyt täytyy vaan toipua tästä ja onneksi lähelläni on mies, joka on paras tuki. ❤️

Kaikkea hyvää teille ja jokaiselle pikaista plussaa. <3 Sitten kun mä tänne takas tuun niin en halua nähdä ketään teistä täällä vaan tuolla odottajien puolella. <3

Voi Be, olen niin pahoillani! :(

Jos kaipaat vertaistukea, sitä varmasti löytyy. Tuut jutteleen, kun jaksat ja haluat.

Voi ei be, mikä vuoristorata teillä on ollut pari päivää, ja päättyi vielä noin. :sad001 :hug013

Voi Be :( kamalaa kun noin monesti koetellaan :( onneksi saat valtavasti tukea kotona ja täälläkin, kun olet toipunut ja jaksat taas tulla takasin❤
Toivottavasti plussaat uudelleen yhtä nopeasti kun tämänkin kanssa, ja olisi myös pysyvä❤
Jaksuja todella paljon sinne!

Voi ei Be :( olen niin pahoillani!
Voimia sinne hirmuisesti ja muista että me kuunnellaan ja tuetaan niissä ikävissäkin asioissa.
Tulehan takaisin kun jaksat :Heartred

Be, jaksamisia... Kaikki tää vahvistakoon teidän liittoa :Heartred

Kysymys rusehtavasta vuodosta... Mulla oli ke-pe kananmunalimaa, to oli aika vahvat viivat ovistestissä. Lauantaina luultavasti ovis. Tänään huomasin et mullahan näkyy pikkuhousuissa rusehtavaa valkovuotoa... Pelkkä rusehtava sävy näkyy, ei muuta. Voiko ovis aiheuttaa tuota?

Muokattu viimeksi:
Sydänpylly kun olen asioita yrittänyt selvitellä netin avulla niin muistaisin lukeneeni että joillain ovis moista aiheuttanut? Korjatkaa joku jos on tietoa!

Mahdoton näitä kuviteltuja raskausoireita. Aamulla mietin että eipä ole ainakaan ollut sitä reisien pakotusta mikä oli viime raskaudessa... noh, jokunen tunti eteenpäin ni johan pakotteli :smiley-bounce022

Voi be mä jo kerkesin niin toivoon että siellä on pieni tiukasti kyydissä! Voimia sinnekkin! <3

Silv mietin tuota samaa mut varmaan menee niin että keskenmenovuodosta seuraaviin menkkoihin ei kierto ole pidentynyt? Vai?

Me lähetään nyt perheen voimin ajeleen en kestä olla kotona neljän seinän sisällä. Ehkä pidän pienen tauon nyt huomenna soittelen neuvollaan ja katotaan mitä tehdään tehdäänkö mitään.. Plussa tuulia kaikille! :)

Voi ei be ❤ kirjoitinkin tonne salaiseen ryhmään, mutta olitkin poistunut jo :( tuntuu pahalta sun puolesta, toivon niin että nuo kivut ei tarkoittaisi sitä pahinta, mutta kai itse parhaiten tiedät. Alkoiko vuoto uudelleen? Oltais niin pidetty sut marraskuisissa ❤ voimia ja tsemppiä teille :hug013

Olen pahoillani Be.

On. Kohta tunnin verran kärsinyt elämäni kovimmista oviskivuista(?) Eli niin hirveät alavatsakrampit jotka säteilee koko vatsaan.. suorassa ei kykene seisomaan, ja paha tärinäarkuus.. ( jos ei ois jo umppari poistettu, niin epäilisin sitä..) johtuisko follien suuresta koosta. ( jos oikein laskettu kp 8 ultran perusteella, niin vasemmalla jo 41mm ja oikealla 34mm (ja mahdollisesti useampi n. 25 mm)) kystia ei pitäisi olla, koska follit ja kystat on kuulemma erinäköisiä.

Muokattu viimeksi:
Surullisia uutisia... :( Paljon jaksamista km saaneille ja tädin kohdanneille, onnea plussanneille ja paljon plussaonnea kaikille!! :)

On. Kp7 ja melkein voisin väittää vahvasti et oon raskaana. Tää tunne on vaan kova. Menkat kyllä olivat ja viime kierto oli poikkeuksellisesti sen 22 ja aikaisemmin ollut 28-35kp. Mutta tosiaan. Jatkuva nälkä, vatsan turvotusta iltaisin, huimausta, etovaa oloa välillä (harvoin), väsyttänyt muutama päivää ihan hitosti enemmän kuin normaalisti, tupakka ei ole tänään maistunut lainkaan (en edes jaksa ulostautua kun ei tee mieli) ja jatkuva nälkä. Huhuh. Testiä en ole tehnyt enkä taidakkaan ettei tule kovaa pettymystä. Jos odottaisi vaan seuraavaa tätiä kylään tai sen väliinjääntiä :)

Takaisin