Raskaaksi 2015

No tee nyt ihmeessä testi Maaritmarianne! Eihän me jakseta kolmea viikkoa jännätä että ootko raskaana vaiko etkö :D Ei mulla vaan kestäisi pää epätietoisuutta jos olisin sinä :D

Miilia_ tsemppiä kipujen kestämiseen! Jos siellä on parikin munasolua irtoamassa niin sullahan on mahis tupliin!

Mies ei kuulemma suostu kellistettäväksi tänään, kun eilen jo pupuiltiin, pitää vaan toivoo et eiliset simpat löytää perille.. Toisaalta näiden kipujen kans en välttämättä ees pystyis tekemään mitään.. ja huomenna aikainen herätys-> hammaslääkäriin. .(yök)

Nyt Maaritmarianne sinne testikaupoille mars! Kuulostaa hyvältä sun oireet.

Täällä kuulostaa niin monen muunkin oireet hyvältä, että te teette vielä jokun mengasuperaallon tuonne joulukuisiin paikkaamaan meidän marraskuisten katoa.

Voi eiiii kun täällä on ollut taas ikäviä tapahtumia o_O voimia ainakin be ja nuuhku. En muista oliko jollain muullakin nyt km.
Joku oli plussannutkin onnea teille, toivottavasti pysyy kovasti papu kiinni.

On. Me nyt vihdoin sit aloitettiin ne hoidot, ens viikon alussa inssi. :nailbiting: Oon nyt kierron alusta lähtien juonu vehnisöljyä ja kyllä se on limiksen paksuuteen jonkin verran vaikuttanut. Viimeks kun ultrattiin samana kp oli paksuus 3,4mm ja nyt oli4,1 mm. Oon suht tyytyväinen tohon koska viimeks kierron lopussa paksuus oli 5,1. ja tässä aikaa pari vkoa sen vielä vahvistua. Päästään varmasti jo lähelle 7 mikä lääkärin mukaan olis hyvä paksuus.

Kp10/25-27.

Voi be, oon todella pahoillani! <3 Hurjat pari päivää on teillä ollu, jaksamista sulle ja miehelles!

Oli puhetta miehen kanssa puhumisesta. Mun mies kyllä aika hyvin jaksaa kuunnella mun mietteitä yrittämisestä mutta välillä kyllä on just sillai et eikö me olla nyt jo aikoja sitten sovittu tää homma. :) Ihmeen hyvin se on kyllä jaksanu valaa muhun toivoa kun ihan ihme pelkoja tulee välillä..
Ollaan myös parhaimmille ystäville kerrottu suunnitelmista. Yks niistä on nyt raskaana ja yks kans kuumeilee. Mun äitin kanssa oon kanssa jotain puhunu niin arvaa kyllä varmaan että kohta yritetään. :) Tää tuntuu jotenkin nyt niin isolta jutulta et tuntuu et on pakko lähimpien ihmisten kanssa sitä jakaa.

Asiasta pöydänjalkaan, sainpas rikottua itseni oikein viimisen päälle tänään töissä.. Ensin luultavasti murtui vasen jalkapöytä "nimettömän" kohdalta kun kävelin jotenkin pyörätuolin kaatumarautaa päin... Ja just ennen töistäpääsyä potkaisin takkaa ja tadaa, oikean jalan nimetön varvas.. Ja nyt viä perkule sataa lunta :((

Be:lle valtavasti voimia ja haleja. ❤ Minä myös laitoin viestin sulle salaisessa ryhmässä, mutta olitkin jo poistunut sieltä. Ja ihana kuulla, että sulla on hyvä tuki siellä kotona.Mä oon todella pahoillani keskenmenosta!:( Sua tulee ikävä, joten mä toivon, että kuulen sinusta vielä joskus, vaikka ymmärrän sua täysin, jos haluat pitää nyt taukoa täältä.

Ja mä yritän parantaa tapojani ja tulla joku päivä kyläilee täällä kunnolla. :) Mutta toivon kaikille kovasti plussatuulia! ❤

Eikä be! :( voimahali<3

Mulla on ollu iltasin nyt kahtena tai kolmena iltana sellasii alavatsa kramppeja ihan kun olis ovis tai menkat alkamassa, mut ei sillain satu mut tuntuu selkeesti ja nyt siis kp 8/29 ja ovis olis vasta viikon päästä. Menkatkin loppu jo kp3 eli joku 5päivää sitten..

Azalealla on melkein ne leffa viivat siellä! Onnea ja paljon tarrasukkia sinne :) <3

Nyytille paranemisia! Tosi inhottava vatsa pöpö! Nyt tuntuu et tosi moni ollu vatsataudissa :(

Tää kuukaus on menny ihan hirveen nopee! Nyt jo 22 päivä ja enää vaan 29päivää sille lääkärille!! Tai no mitä sitä jännittämään se varmaan on joku 10minuutin aika ja siinä kirjottaa vaan "joo kyllä lapsettomuustutkimuksiin" sit lähettää sen ja odotetaan postia, et saadaan aika sinne tutkimuksiin :D

Pisama, rohkaisevaa kuulla että vehnisöljystä on ollut sulle ihan konkreettista hyötyä :) olen muualtakin lukenut että ultralla on nähty sen auttavan limikseen.

Silv, AUTS!

Mymmelisti, jee kohtahan teillä on se aika! :)

Hei larissa! Sua mä vähän odottelinkin :D kun tuo mun vehnis loppuu huomenna ja pitää hakea uus. Ja kun ajattelin et olis hakenu sen geleen. Niin paljonkohan tossa geleessä on sitä eetä? Että voiko niitä ottaa samanaikaisesti vai otanko vaan toista? :o

Silv enpä tiiä :D googleta että paljon siinä geleessä on e-vitamiinia ;) itse en enää siihen koske, kun veti kierron entistä enemmän solmuun...

Nii joo sulla meni se niin :/ toisaalta, rahatilanne ja kaikki huomioon ottaen olis ehkä parempi hakee vaan sitä öljyä vielä ja sit alottaa ens kiertoon heti alussa vaikka se gelee..

Ilpuri, sano miehelles että kyllähän puita pitää hoitaa jos haluaa että ne tuottaa hedelmää. Esim. omenapuu tekee runsaasti vesiversoja (keskeltä isoa oksaa suoraan ylös kasvavat oksat), mutta kukat muodostuvat vain vaakasuoriin oksiin. Eli vesiversot ainakin pitäisi kaikki poistaa, vievät vain voimia kukkimiselta. Ja jos hedelmäpuun oksia ei esim. painojen avulla yhtään taivuta muotoonsa, äkkiä käy niin että hedelmiä on erittäin vaikea kerätä korkeuksista. Mutta ihanaa kyllä jos on piha mitä laittaa! Mä niin odotan, että mullakin joskus olis. :)

Puolison kanssa juttelemisesta ollut puhetta. Varmaan johtuu siitä että mulla on vaimo, mutta se kyllä jaksaa kuunnelle mun juttuja ja itekin pohtii paljon. Tosin en tiedä jaksaisko, jos en tänne purkis kaikkia nippailuja ja muita. :wink

Tyttötiikeri, Larissa, ihanasti sanottu, vallan liikutuin. :Heartblue Tekin ootte tosi kannustavia, ja tiedän että kaikilla ei vaan ole aikaa kommentoida vaikka halua olis.

Larissa, kuulostaa ihanalta sun vapaapäivä, ja hienosti oot ollut juomatta! Siitä on helppo siirtyä plussanneisiin. :grin

Azalea hieno testisuora, tosi kivaa nähdä ne vierekkäin tolla lailla. :)

Nyytti, voi pahus mikä päivä sulla on ollut. Voimia. :hug013 Tästä on suunta vain ylöspäin!

Miilia, hyvä että oot saanut vehniksestä apua. Varsinkin kun raskautumisen kannalta ei monia liukkareita voi käyttää.

Nuuhku, voimia vielä. :sad001 :hug013 Toivotaan, että kaikki tuli ulos jo ja pääsette pian uuteen yritykseen.

Anní, varmsti kestää päästä yli keskenmenosta. :hug013 Tuskin oli sun miehen vika eikä sinunkaan, eikö yleensä syynä ole jokin geeni/kromosomipoikkeama?

Sydänpylly eipä kestä, Larissalta tosiaan linkki alunperin. Testausajankohdasta, tällaisen linkin löysin myös: http://www.countdowntopregnancy.com/tools/pregnancy_test_calculator.php Se ei tosin ole kovin kannustava aikaisen testauksen suhteen, mutta ihan mielenkiintoinen silti. :)

jm, hyvä että miehesi kuitenkin haluaa lasta sun kanssa, vaikkei jaksaisi niin puhua asiasta.

Sarina, ite en oo koskaan testaillut ovistestillä enää plussan (hiipumisen) jälkeen, en osaa sanoa miten normaalia. Toivottavasti on vain outo testi, eikä hormonit heittele tai muuta.

Kohta3, ehkä tuossa tilanteessa on just hyvä yrittää: jos ei plussaa tule, voi lohduttaa itseään sillä, että reissusta tulee rennompi. Jos taas tulee plussa, varmasti siitä on silti kiitollinen. Mulla sama tilanne, reissu tulossa ens kuussa ja saa nähdä siemailenko viiniä vai en. :grin

Maaritmarianne, mulla kävi tässä kierrossa niin, että jotenkin kuvittelin että mulla olis ollut valemenkat. Tosin huomattavasti heppoisemmilla oireilla kuin sulla nyt. Ensin aattelin että odotan seuraaviin menkkoihin, mutta oviksen tienoilla oli pakko tehdä myös r-testi. Ja täytyy sanoa, että kun aina aiemmin nega on löynyt ihan maahan, niin tuo oli ainoa kerta kun testasin ilman stressiä, ja katsoin negaa lähinnä huvittuneena. (Koska mulla oli normaalit, tosi runsaat menkat ja halusin lähinnä sulkea pois mahdollisuuden.) Eli jos yrität ottaa asenteen että "hölmöä testata nyt, mutta testaan kuitenkin", auttaisiko se?

Pisama, oikein hyvältä kuulostaa sun limis! Tsemppiä paljon inssiin, hyvin se menee. :)

Lissu, mustakin tuntui että hyvä olla muutama ihminen, jotka tietävät meidän yrityksestä. Parin viikon päästä kerrotaan varmaan yhdelle lisää, kun on ainoa jonka tiedämme jolla on myös nyt yritys päällä.

Silv voi ei, murtuma on tosi ikävä! Toivottavasti olis vaan hiusmurtuma, niin paranee suht pian. Mulla oli kerran jalkapöydässä hiusmurtuma, kun hevonen kaato alasimen sen päälle. Jepjep...

Mymmelisti, toivottavasti sulle osuu fiksu tyyppi lääkärissä ja osaa antaa tukea.

On. kp25/29 (en tiiä laskinko taas aamulla väärin), dpo10. Oirelista kasvaa. Mulla on sellanen nolo oire menkkojen alussa, että röyhtäyttää kovasti, söi melkein mitä tahansa. Harvoin käy niin muuten, ainakaan kovin voimakkaasti. Nyt on kahtena päivänä jo ollut sama oire. Etova olo hyvin lievää.
En osaa sanoa, minä päivänä testaan. Aikaisintaan tiistaina, viimeistään perjantaina. Ensin meinasin, että vaimo saa päättää testipäivän, mutta se on sitä mieltä että jos saa valita, niin ehdottomasti vasta perjantaina (silloin pitäis tädin tulla). Eli ehkä en annakaan sen päättää. :p

Pakko huudella tänne puolelle mutta silv mä taas oon ehdottomasti geleeroyalen kannalla sulle ja miehelle tehokuuri käyttöön!

Maaritmarianne, kuulostaa niin tutulta toi tunne. Mutta lisää vettä myllyyn, täällä ketjussa oli muutama viikko (?) sitten eräs, en muista kuka :smiley-ashamed008, mutta sillä oli tullut normaalit menkat ja sitten raskausoireita, niin että mieskin oli kommentoinut, ja olikin ollut raskaana! Eli ei se täysin mahdotonta ole.

Takaisin