Raskaaksi 2015

Ainiin, olinpas jo unohtanutkin, tosiaan miuta äite täysimetti 3kk, ku sit tuli taas raskaaks eikä maitoa enää tullut tarpeeksi.
Veljeä täysimetti vain 2kk, koska veljellä alkoi paino tippumaan, vaikka maitoa tulikin, muttei tarpeeksi. Stressi tosin vaikutti todennäkösesti veljen kohdalla maidontuotantoon.
Eipä myö allergisia tai mitään siitä huolimatta olla :)

Nuuhku, kyllä sitä vehnistä kannatti miehellekin juottaa. Mutta jos hän ei halua niin ota ainakin itsellesi se. Siitä on tutkimuksia, että voi auttaa toistuviin km.

Beisla ja Nyytti, onko teillä ollu ostettuja ne vesimelonien siemenet vai kaupan hedelmästä? Hedelmästä otetut ei ehdi tehdä hedelmää Suomessa (nimin. Kokemusta on :D) vaan pitää olla joku aikainen lajike kuten Sugar Baby. Ja kasvihuone tms on aika pakko olla. Kukat täytyy myös hedelmöittää pensselillä jos pörriäisiä ei riitä. Jos kiinnostaa niin voin laittaa yksärillä linkin mun blogiin jonne oon koonnu vinkit vesimelonien kasvatukseen :)

Töissä ja kiirettä pitää! Aamulla tuli isot määrät beigeä valkovuotoa ja limaa. Mitähän sekin oli.. Ihanan aurinkoinen päivä! :)

Larissa kp 22/27, dpo 3, tjot-k. 9

Carnagan, mulla alkoi varsinaiset menkat muutamaa päivää vaille 5 viikkoa kkm tyhjennyksestä ja siitä kierrosta plussasinkin tuon päiväunillaan tuhisevan tyttösen :)
Olipas kommentteja lekurilla! :O Pitäis mielipiteensäitellään,murr!
Me ei muuten mitään taukoa pidetty, pupuiltiin silloin kun ei vuotanut jo tyhjennyksen jälkeen.

Nuuhku, voi ei!!! voimia kovasti ♥
Meillä mies ottaa vehnistä aikalailla joka päivä vitskujenlisäks :)
http://www.vauva.info/foorumi/topic/7308-vehnänalkioöljy/

Be, "kiva" että olet saanut oireen ;) Täälläkin juhlitaan pian esikoista,maanantaina täyttää 5v! :)

Beisla, voi tosiaan olla. Seuraillaan! Ei tällasta oo koskaan aiemmin käyny, mutta toki kaks raskautta(tai siis 3 tai jopa 4) ja edelleen käynnissä oleva ahkera imetys voi kroppaa sekottaakkin.
Ihana luovuttaja teillä kyllä ♥

Larissa, siemenpussi oli, eli ei hedelmästä. Lehtiä ja varsia teki mahdottomasti ja oli oikeinkin vahvaa kasvustoa, mutta hedelmät oli onnettomia nykeröitä :D
Laita vaan linkkiä :)

Täällä kp33/29-30(oletettu)ja oletettu dpo17. Minen enää tiiä mistään mitään ;)
Aamulla oli jo menkkamaistamahakipuilua ja kerran tulivessassa käydessä tuhrua, mutta sittemmin taas ei yhtään mitään. Pieni enne tädin tulosta kuitenkin jo saatu, eli odotellaan.

Muokattu viimeksi:
Iso halaus Nuuhkulle <3 :(

Tänään kp 29/32 (dpo n. 10) ja firstResponse näytti puhdasta negaa.. Joten oon jo henkisesti valmis uuteen yritykseen, en jaksa uskoa että positiiviseks kehittyis.

Nyt on kolme kiertoa menty clomeilla. Kun alkaa neljäs, ajattelin ihan omavaltasesti alottaa loppukiertosta terolutit, niitä muistaakseni on vielä reseptillä. Näin siksi, että mun molemmat raskaudet (onnistunut ja kkm) on alkanut, kun olen syönyt yhden kuurin terolutia. Seuraava clomikierto on tällä erää viimenen, joten on sitten ekaan luomukiertoon teroa elimistössä, jospa siinä joku taika olis... :)

Onko muilla kokemusta clomit+terot yhdistelmästä? Mulle lääkäri sanoi kun clomit alotettiin, ettei nykyään suositella molempia yhtä aikaa... Syytä ei kertonu enkä tajunnu kysellä. Mutta kun ei pelkät clomit auta niin kaikki keinot otan käyttöön mitä keksin :D

Lunaodessa, jumalan kiitos sulla on tuollanen kokemus!! :) tiiätkö mikä hymy mulle nous tälle aamulle kun tulin tässä heräillessä näitä lukemaan!

"Näin siksi, että mun molemmat raskaudet (onnistunut ja kkm) on alkanut, kun olen syönyt yhden kuurin terolutia." Mäkin siis niin kovasti toivon, et olis nyt tärpänny kun viimekierto katkastiin teroilla ja oviksen sain bongattua niin ajoissa tädin jälkeen ja vahvana et jossei muuta ni sain tästä ainaki lisäpuhtia taas! Nyt taitaa olla vasta dpo6 mut katsotaan, kyl kaikenlaisia uusia ja erilaisia tuntemuksia on ollu jotka herättää toiveita...

Larissa, saatiin vesimeloni taimena kaverilta, se oli ostanut siemenet kaupasta. En tiedä mitä lajiketta. Meillä on lasitettu parveke, eli periaatteessa olis pitänyt riittää (kaverilla riitti). Mutta koska melonintaimi on kissalle herkullista ja suojaaminen oli melko haastavaa, niin siirrytään suosiolla perunaan tänä vuonna.

Nyytti, testasitko uudestaan tänä aamuna? Toivottavasti menkat nyt alkais jos negaa vaan tulee, ärsytävää odottaa turhaan.

LunaOdessa, toivotaan että terot auttaa, jos nyt et ole raskaana. Vaikka olis herkkä testi, onhan tuo silti kovin aikainen päivä testailla. Toivoa on kun tätiä ei näy! :)

Sarina, nyt peukut pystyssä että sullakin terokuuri tekis tehtävänsä! :)

Beisla kp24/29, dpo9

Sarina1, ihana kuulla että mun kokemukseni tuo sulle toivoa <3 toivotaan että terot sullakin auttais! Mulle niitä aikanaan määrättiin juurikin sen takia että kierto veny niin pitkäks. Ja just sit seuraavasta kierrosta plussasin :)

Nyt mä alan uskoa tähän. Dpo 13 ja tunnin pidätys. Oon ihan sekaisin ja onnellinen ja kaikkea.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    825.7 KB · Katsottu: 230
Nuuhku pahoittelut tapahtuneesta.. :sad001

LunaOdessa mulle yksityinen gyne sanoi, että clomit+terot yhdistelmä on ihan turha, kun vaikuttavat aineet eivät sovi keskenään toimimaan. Eli jotenkin syrjäyttävät toisensa eikä niistä näin ollen ole hyötyä. Olen kyllä lukenut, että joillain tuo yhdistelmä on auttanut, mutta mene ja tiedä. Varmasti on paljon erilaisia mielipiteitä. :)

Lissuko se oli joka kyseli kierron käynnistymisestä minipillereiden jälkeen? Mulla oli cerazette-valmiste käytössä ja ne vei menkat täysin mennessään. Viime helmikuussa (2014) lopetin ne eikä menkkoja kuulunu. Ne saatiin vasta syyskuussa tulemaan primoluttien avulla. :confused:

Unicorn komea viiva, onnea! :joyful:

enu kp26/32 dpo8

Heippa kaikille ! Itsellä pari viikkoa tasan keskenmenosta, ihan olen jo toipunut asiasta vaikka kyllä se vielkin on haikeaa :( Kuitenkin jotai hyötyä siitä kai oli kun mieskin innoistui tosissaan haluamaan lasta. Mulla ei kyl tiedä viel mite tää eka kierto keskenmenon jälkeen menee mutta aloin laskemaan siitä keskenmenosta niin nyt on kp 14/31. Ja ensimmäinen varsinainen yritys kierto. Vaikken edes tiedä tuleeko keskenmenon jälkeen itselle välttämättä ovista :D Mutta tikuttamaan en ala ainakaan viel, koska meillä on nii aktiivista joten jos nappaa nii sille on monia mahdollisuuksia.

Itse asiassa äsken luin ovulaatiosta yhen jutun ja sattumalta tänään mittasin aamulla lämmön ja oli 35.8 ja yleensä on yli 36 ja äskenkin oli jo noussut normaaliin lämpöön.. Siinä luki että lämpö laskee ku munasolu on irtoamassa eli toivoo on ehkä tässäkin kuussa jo raskautua :P!! ehkä voisin nytten muutamina päivinä vähän mittailla lämpöjä. Normaalisti nytten mulla olisikin lähiaikoina ovulaatio.

Jasmin, toi lämpöjen seuranta on aika hankalaa ja se vaatii sen että lämpö mitattais aina samaan aikaan aamulla, mieluiten ennen kuin on edes noussut sängystä, koska jo se että lähtee aamulla sängystä liikkeelle voi nostaa lämpöä. Ja muutenkin ihmisen ruumiinlämpö vaihtelee päivän aikana aika paljonkin, on ihan normaalia että esim iltapäivällä/illalla lämpö on normaalistikin jopa yhden asteen korkeampi kuin aamupäivällä.
Ei siis tarkotus ole latistaa, mutta valitettavasti tuosta että se on nyt noussut aamusta, ei voi vielä päätellä mitään.

Takaisin