Nyytti, kiitti kysymästä. Pääsin 2,5h jonotuksen jälkeen hoitajalle, lääkäri ei itse ehtinyt vastaanottaa. Sain kuitenkin Panacodeja kipuun. Lämpöä ja lepoa, ei auta kun toivoa että menee pian ohitse. Positiivista se, että mies sai määräyksen hieroa mun niskaa, siitä en valita yhtään
Kiitos listaan lisäyksestä (: ja me päätettiin ukkelin kanssa vaan mennä ajatuksella että tulee jos on tullakseen mutta yritys alkaa sitten huhtikuussa kun tero kuuri loppuu niin sinne voi laittaa sen 4/2015 (:
Beisla: mä odotan vielä pari päivää, että alkaako menkat ja testaan paremmalla testillä, jos ne ei ala. En ihan miellä tätä varmaksi plussaksi, jos testissä on vikaa, kemiallinen tai näin väärin tms. Sulla on muuten kans jännät ajat? Milloin testaat? :)
Carnacan, mulla taid mennä viis viikkoa ekasta vuotopäivistä seuraaviin menkkoihin. Yleensä/useimmiten kai heti keskenmenon jälkeinen kierto on ovuloimaton.
Miksi joudutte taukoa pitämään? lääkärithän yleensä määrää km jälkeisen tauon sen takia että seuraavista menkoista olisi helpompi määrittää uuden mahdollisen raskauden kesto. Mutta en minä ainakaan tuollaista kuunnellut, kun muutenkin tämä yrittäminen ja odottelu on ihan peestä.
Se oli lyhyt onni meillä.., tää tulee takasin tänne.. Eilen jo tiputelit mutta tänä aamun alkoi kunnon vuoto... Voi olla että keräilen itseni ennen kun rupean täällä taas kunnolla mukana olemaan..on tää vaan perseestä..
Nyytti nyt vaan uutta testiä kehiin! Plussaonnea sinne. :)
Vesta hyvä kun sait helpotusta kipuun ja tuo miehelle annettu määräys kuulostaa hyvältä.
Taitaa todella monella olla jännät paikat nyt tässä lähiaikoina. Toivottavasti onnistaa. :) Plussatuulia jokaiselle. <3
On. Meidän pikkumies täyttää pian 2-vuotta ja ollaan vähän järjestelyjä tässä tehty. :) Hän kun niin rakastaa autoja niin ostettiin iso sähköauto hänelle. Voin kuvitella kuinka onnellinen ja innoissaan tulee olemaan tuosta. :) <3
Tänne tuli uusi oire, mulla on alkanut nenäverenvuoto.. Vaikka se on inhottavaa niin silti oon jotenkin iloinen että on oireita. :D Tämä sama oire oli muuten myös esikoisen alkuraskaudessa.
Beisla olis kyllä hyvä jos se ovis olis ollut eilen, niin olis pupuilutkin osunut hyvään saumaan. Mutta taidan tosiaan tikuttaa vielä muutamana päivänä, ja voishan tuon miehenkin yrittää kellistää vielä ainaki nyt viikonloppuna.
Mutta toivotaan että teillä siellä olis nyt tärppi käynyt ja pääsisit plussaamaan pian! :)
Nuuhku: sua nyt koetellaan. Voi surku! Tuu takas sitten kun siltä tuntuu ja muista, että täältä voit saada paljon tukea. Jaksamisia! Ootko menossa tutkimuksiin! <3
Unicorn täytyy mun maanantaina tästäkin soittaa neuvolaan mullakun on sinne aika jo katotaan pidetäänkö se.. Muutoin kyllä jo puhuttiin miehen kans että ei haluta mitään tutkimuksia.. Tosin en tiiä mitä tuo ulko nyt ajattelee asiasta.. Mut itte oon jotenkin edeleeen samaa mieltä..
On tää vaan henkisesti niin raskasta että pää hajoo..
Kiitos kaikille tsempeistä ootte ihania kun otatte avosylin vielä mukaan :)
Carnagan muistanko oikein etta sulla alkoi vuotaa spontaanisti se km? Silloin on kylla hyvinkin mahdollista etta ovuloit jo ekassa kierrossa, niin kavi mullekin. Ma oon paassani tullu siihen tulokseen etta jos vuotaa spontaanisti niin voi ovuloida, jos tyhjennetaan laakkeilla niin sit luultavasti ei ovuloi ekassa kierrossa. Ja onpas ollu nihkee laakari sulla, ma kylla monesti ihmettelen et millaset tyypit tollasiin ammatteihin paatyy..