Raskaaksi 2015

MindiS, kuulostaa aika lupaavalta. Mulla ei yleensä ole finnin finniä, mutta viikko ennen plussausta alkoi namaan ilmestyä näppyjä. Kosketusherkkyyskin sopii kuvaan. Toivottavasti on hyvä merkki.

Toivotaan parasta.. on kyllä kaks tosi inhottavaa oiretta ja hämmentävää :O ei mullakaan ole koskaan etes teininä ollut finnejä ja nyt niitä tulee ku sieniä sateella :O ja tää ihon kosketusherkkyys on kyllä tosi outoa myös, maltankohan odottaa loppuviikkoon ennen testin tekoa :)
Ja kiitos iiliina :)

mindiS, Mulla aina hormoniheittelyt aiheuttaa finnejä, niin menkat, ovis kuin raskaudetkin :D Mutta periaatteessahan eri hormonit voivat myös aiheuttaa/olla aiheuttamatta eli voihan olla, että sinun kohdallasi juuri raskauden hormonit aiheuttavat.

Beisla, Mä olen miettinyt tuota jo edellistä lasta yrittäessä, että miten ne kaikki joka kierrossa olevat nippailutkin huomaa vain silloin kun yrittää lasta :D Se on ihan käsittämätöntä, että muuten ei huomaa kuin korkeintaan oviksen.

ON. Minulla on ollut menkkatuntemuksia nyt jos useampana päivänä, mutta vuotoa ei vaan kuulu. Toki tämä ja tätä edeltävä kierto ovat myös venyneet normaalia pidemmiksi. Ovulaation uskon olleen aika tarkalleen 14vrk sitten kipujen perusteella (normaalia kovemmat kivut kyllä kun oli ihan kunnon supisteluita) eli ei tässä nyt enää montaa päivää pitäisi kulua tädin saapumiseen. Itselleni olen asettanut keskiviikon nyt rajaksi ja silloin siis testaan jos ei kuulu. Muuten en todellakaan vielä testaisi koska kierto on tosiaan ollut epänormaalin pitkä ja kierukkakin otettiin pois oletettua ovulaatiota seuraavana päivänä, mutta olen tällä hetkellä työssä jossa joudun välillä olemaan röntgensäteiden kanssa tekemisissä. Sehän siis tarkoittaa sitä, että raskaus olisi erityisen tärkeätä huomata jo aikaisessa vaiheessa. Tosin olen kyllä molemmista lapsista jo menkkojen poisjäämisestä viikon päästä huomannut muutenkin olevani raskaana sillä minun tapani olla raskaana tarkoittaa jatkuvaa pahoinvointia puoleen väliin raskautta ja viimeistään siitä lähtien supisteluita ;)

mindiS, jännittää ihan sun puolesta onko plussaa tulossa vai mikä niitä finnejä nyt teettää! Itellä tulee herkästi syömisistä ym., raskausaikana finnejä mulla taas oli aika vähän jos ollenkaan. Paljastavinta onkin varmasti just tollaset omakohtaiset kokemukset ja vaihtelut oloissa eikä välttämättä ollenkaan se miten muilla. Toivottavasti nuo lupaa hyvää :)

Aphrael, vähän sama täällä, töissä altistun joka päivä (hyvin pienille annoksille tosin) röntgensäteilylle, joten olis kiva tietää plussasta varhain niin voi sitten edes suojautua... Mulla tuo kierron epäsäännöllisyys toistaseks hankaloittaa ku en nyt ihan joka päivä viitti testatakaan :grin Joka toinen viikko suunnilleen, onkohan toi ok?

Mulla ei oo tässä kierrossa minkäänlaisia odotuksia. Lähinnä vaan odottelen miten kilpparilääkitys alkaa tehoamaan ja sitten lisätään pökköä pesään :grin

Nyt tosiaan kp 21/27

Pikakommentointi :D

Tervetuloa uusille! Toivottavasti pääsette pian plussanneisiin :)

Anskunen, laitan sen kanadalaisen tutkimuksen linkin vaikka yksärillä kun ehdin töistä kotiin koneen äärelle :)

Aphrael sielläkin siis jännät hetket menossa ;)
Beisla jotenki tuntuu että itsekukin on nyt vähän herkillä tuntemusten kanssa kun koettaa etsiä jokaisesta kehon merkistä sitä vinkkiä raskaudesta :D
Iiliina jotenki tuntuu kyllä että voi vielä mulla johtua hormoneitten heittelystä ja katupölystä tämä mun naaman kukkiminen. Ei kyllä ennen ole ollut mutta nyt tuota katupölyä tuntuu leijjailevan täällä kotonakin että ei ois ihme jos naamassakin ois paksu kerros sitä :D ja muuten melko vahvat menkkatuntemukset alkaa olla jo.

Beisla, särkylääkkeiden voimin tässä mennään.. Hamppulääkäri sitä myös sanoi että parempi ottaa kaikki nyt yhdellä vaivalla, varsinkin kun pelkotilaa on :s Toivottavasti ei jouduta ottamaan pois, ei tää mikään hauskoin kokemus ole!

Sydänpylly, mulla se enemmän saneli että voisi olla suolisto-pohjaista (?).. Toki tässä vasta muutama kuukausi on menny pillereiden lopettamisen jälkeen, ja kierto on vähän pidempi kuin pillereiden aikana.. :) Kiva silti kuulla että en oo ainoa kenelle tälläisiä oireita on tullu! :P

Tinttarilla nyt kyllä alkoki jännittää jos sullakin on iiliinan kanssa ollut tätä naaman kukkimis ongelmaa! Perhoset vaan alko lennellä mahassa :)
Jaiks, menin sitten lupautumaan miehen ehotukseen että vietetään viikonloppuna yks päivä täysin ilman puhelimia ja telkkaria ja nettiä. Mitenköhän mahtaa onnistua kun oon niin kasvanut kiinni teihin ja tähän foorumiin :)

Onpa paljon tullu viestejä yhden iltavuoron aikana. :) Tervetuloa uusille!

Taitaa olla monella aika jännät paikat, tsemppiä piinapäiviin!

On. Sain tänään tietää että mies lähtee luultavasti kuukauden työreissulle huhtikuun lopussa... Just sillon piti alkaa yritys niin nyt toivotaan kovasti että ehtis ovikseksi kotiin! ;)

Ehdottaispa munkin mies elektroniikkavapaan viikonlopun, sillä kun on oma ja työpuhelin kokoajan käytössä ja tuntuu tuota telkkariakin vahtaavan aivan liikaa :D

Ai naaman kukkimista? Täältä löytyy myös. Yleensä vain leuassa yksittäisiä menkkojen kyytiläisinä, nyt koko otsa kirjavana. :grumpy: Tänään huomasin kaupassa himoitsevani kaurapuuoa! (Mä INHOAN sitä!)
Ällöoire...aivan käsittämätön nivushiki! Siis oikein suihku niin, että luulin jo menkkojen alkaneen täydellä tulvalla. Ja toistui useamman kerran päivän aikana. Not so nice.
MindiS mä niiiin haluisin saada oman mieheni tollaseen puhelin/tv/nettilakkoon!

Ja onnea ISOSTI plussista! :happy093 Toivottavasti on tarttuvaa laatua...

Kp 27/28 14dpo(?)

Hih, no mun mies on kans kova näppäilee puhelinta mut nyt ku mäki oon alkanu näppäilee (tän foorumin syy ;) ) ni nyt sit kehitetään yhteistä aikaa ja jätetään puhelimet ja kaikki media pois ja keskitytään yhessä olemiseen :)
Kohta3 näitähä naaman kukkimisia alkaa löytyä muiltaki kun multa! Onpas tää yleinen "vaiva" :O
Jaiks kohta3 meinasitko vielä kauankin odotella ennen testin tekoa? Jännään sunkin puolesta!

Täällä myös finnitulva, joka tosin taisi alkaa jo ennen oletettua ovista! Taas yksi uusi pirulainen bongattu nenän pielestä! :/

Muoks. Kp 19 / 28-29(31)

Takaisin